Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției capsulă TommyXLewis Primăvară 2019, realizată în colaborare cu Campionul mondial Formula Unu și ambasadorul de brand la nivel global pentru colecțiile destinate bărbaților, Lewis Hamilton. După lansarea cu succes a primei capsule colaborative TommyXLewis pentru toamna 2018, Lewis Hamilton continuă ca ambasador global de brand pentru Tommy Hilfiger în sezonul Primăvară 2019.
“Pentru Primăvară 2019, Lewis și cu mine am fost inspirați de stilul stradal aspru al Los Angeles-ului, îmbinând stilul West Coast cu ADN-ul american cool al brandului nostru,” a afirmat Tommy Hilfiger.
“Colaborarea cu Tommy continuă să fie o călătorie inspirațională de descoperire, celebrând auto-exprimarea și individualitatea,” a spus Lewis Hamilton. “A fost incredibil să văd cum creativitatea noastră prinde viață prin fiecare piesă a colecției, îmbinând stilul meu personal cu moștenirea americană a brandului. Sunt foarte mândru de ceea ce Tommy și cu mine am realizat împreună și abia aștept să o prezint fanilor din întreaga lume în sezonul Primăvară 2019.”
Colecția TommyXLewis Primăvară 2019 aduce un twist fresh designului clasic sport cu o grafică supra-dimensionată “CREATE X UNITY”, culori pop roz aprins și mov, și degrade-uri inspirate de stilul străzii tipic orașului Los Angeles. Sigla “LH” a evoluat cu un design minimalist care continuă să celebreze steagul iconic Tommy Hilfiger și inițialele pilotului de curse. TommyXLewis prezintă influențe sportive, piese de patrimoniu, siluete supradimensionate și elemente mai durabile, cum ar fi bumbacul organic, amestecând vibe-ul de modă al lui Lewis Hamilton cu ADN-ul clasic american tipic Tommy Hilfiger, într-un mod potrivit pentru toată lumea. Colecția cuprinde articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, lenjerie de corp, costume de baie și șosete.
Colecția TommyXLewis Primăvară 2019 va fi disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER începând cu data de 12 martie 2019.
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.