Piesele bazate pe performanță sunt construite ergonomic pentru o mișcare optimă și utilizare multiplă pentru următoarea generație de consumatori care abordează wellness-ul, activitățile în aer liber și fitness-ul ca mod de viață. De la porțile fabricii, până în oraș, până la pista de alergare, colecția oferă funcții sportive și o estetică bazată pe bogata tradiție a brandului TOMMY HILFIGER. Colecția TOMMY SPORT Primăvară 2019, care include articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, va fi disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate și prin parteneri selectați.
"Să fii activ a devenit un mod de viață și a schimbat felul în care ne îmbrăcăm, generațiile noi urmărind un design care să se potrivească stilului lor de viață", a spus Tommy Hilfiger. "Îmbrăcămintea trebuie să urmeze această tendință și de aceea ieșim în întâmpinarea așteptărilor consumatorilor cu TOMMY SPORT, care aduce o notă cool și îndrăzneață performanței. Ducem piese iconice din arhiva noastră spre viitor, cu materiale și execuții sportive clasice modernizate".
Colecția TOMMY SPORT Primăvară 2019 pentru bărbați și femei re-energizează stilurile clasice de vestimentație sportivă cu un twist versatil potrivit atât pe pista de alergare cât și în oraș. Colecția modernizează piesele sportive de bază, incluzând sutiene sportive, leggings, pantaloni scurți și maiouri în culori contrastante, grafică supradimensionată, bandă dungată și detalii neașteptate. Piesele prezintă noul logo TOMMY HILFIGER, inspirat de steagul emblematic TOMMY HILFIGER, care celebrează ADN-ul brandului cu o paletă îndrăzneață de culori roșu, alb și albastru. Materialele sustenabile și ușoare, împreună cu funcționalitățile tehnice redau o colecție ce îmbină rafinamentul tehnic cu o notă pătrunzătoare.
Colecția TOMMY SPORT va fi disponibilă în magazinele selecționate începând cu finalul lunii martie.
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Tommy Hilfiger anunță colecția Tommy Sport pentru bărbați și femei
Tommy Hilfiger, care este deținut de PVH Corp [NYSE: PVH], anunță lansarea la nivel global a liniei vestimentare TOMMY SPORT, ce îmbină ADN-ul clasic american al brandului cu cele mai bune design-uri sportive. Punând confortul pe primul plan, ținutele sport de bază integrează tehnologia de compresie, țesăturile impermeabile, materialul respirant și elementele elastice cu un twist contemporan.
Posteaza comentariu