în sensul în care fiecare piesă prezentată putea fi instant achiziționată,
fie în sistem retail sau en-gross, comerț online sau canalele comerciale inovative precum realitatea augmentată, chatbots și prin cele de recunoaștere a imaginilor.
Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp, anunță TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”, un show de prezentare interactiv foarte energic, creat în jurul a trei piloni importanți: modă, muzică și divertisment. Inspirat de dragostea de-o viață a lui Tommy Hilfiger pentru rock-and-roll, spectacolul a fost un melanj plin de farmec și nostalgie, reinterpretat printr-o viziune proaspătă și o atitudine curajoasă. TOMMYNOW pentru Toamnă 2017, al treilea show de prezentare al brandului desfășurat în sezon, a închis Săptămâna Modei de la Londra, marți, 19 septembrie 2017, la ora 21:00 (ora României), în iconica sală de concerte, Roundhouse, centrul istoric al rock-ului londonez. Urmând succesul primelor două show-uri TOMMYNOW, prezentarea pentru Toamnă 2017 s-a dezvoltat pe formatul emblematic TOMMY HILFIGER “See Now, Buy Now”. Pentru prima dată, TOMMYNOW a prezentat atât colecțiile de damă, cât și cele masculine, pe lângă cea de-a treia colecție capsulă TommyXGigi, și toate ținutele prezentate pe podium au fost disponibile printr-un ecosistem de canale pentru achiziție imediată, în peste 70 de țări.
COLLECTION STATEMENT PENTRU TOAMNĂ 2017
Salut, Londra! În acest sezon, Tommy Hilfiger transformă experiența uimitorului spectacol de modă TOMMYNOW la nivel global, prezentând colecțiile TOMMY HILFIGER, TOMMYXGIGI, HILFIGER COLLECTION și HILFIGER EDITION împreună, pe același podium epic.
Sezonul Toamnă 2017 afișează o viziune rebelă asupra moștenirii anilor ‘90. Este reinterpretarea noastră pentru stilul Americana modern, unde cultura tânără și curentul grunge se combină cu stilul prep. Imaginează-ți tradiționalul reinterpretat la nivel de stil al străzii, cu tartan-uri declarative, proporții neașteptate și o prietenie pentru stilul sportiv și skate.
Continuăm să spargem vechile reguli ale podiumului, oferind acces imediat către noile noastre colecții, cu ajutorul tehnologiei digitale de ultimă oră, ce include noua aplicație TOMMYNOW SNAP dusă la un nivel superior grație realității augmentate. Bine ați venit la ROCKCIRCUS!
TOMMYNOW “ROCKCIRCUS” a marcat lansarea globală a colecției capsulă TommyXGigi, Toamnă 2017. Gigi Hadid este ambasadorul global pentru TOMMY HILFIGER Womenswear, care include îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, ochelari de soare, ceasuri și parfumuri. Colecția TommyXGigi combină atitudinea rebelă cu un twist feminin, precum și stilul unic, efortless, al lui Gigi cu dragostea lui Tommy rock-and-roll.
Pentru prima oară, TOMMYNOW combină atât colecțiile pentru femei, cât și cele pentru bărbați, prezentând ținute din HILFIGER COLLECTION, punctul culminant al ofertei de produse dedicate femeilor, și din HILFIGER EDITION, care aduce un omagiu moștenirii ținutelor masculine legendare Tommy Hilfiger.
Mai mult de 2000 de invitați, incluzând clienți, presă, buyers, VIP-uri și influenceri din industrie, s-au bucurat de o experiență inspirațională și neașteptată. Oaspeții au cumpărat colecția de catwalk la ROCKCIRCUS Pop-up, au putut selecta exclusiv, doar în acea seară, TOMMYNOW concert merchandise și au descoperit clasicele piese TOMMY HILFIGER la True Vintage. Au avut, de asemenea, oportunitatea de a-și personaliza piesa vestimentară favorită la TommyXYou Lab și de a cumpăra muzica favorită a lui Tommy de la ROCKCIRCUS Records.
Finalul show-ului s-a transformat într-un moment autentic de circ modern cu performanța aeriană atletică a celor de la NoFit State, cea mai renumită trupă contemporană de circ din Marea Britanie. Trupa eclectică a dat o nouă definiție conceptului de ROCKCIRCUS, înainte ca The Chainsmokers să cucerească scena cu un concert exclusiv care a celebrat lansarea lor ca ambasadori globali pentru TOMMY HILFIGER Menswear.
Platforma TOMMYNOW continuă să acționeze ca un incubator inovativ, unde noile tehnologii sunt testate, îmbunătățite și integrate în business-ul Tommy Hilfiger. Începând cu septembrie 2017, TOMMY HILFIGER a devenit primul brand de modă care scos podiumul de prezentare în afara show-ului TOMMYNOW cu ajutorul Realității Augmentate (AR), dezvoltată în parteneriat cu compania de productie digitală creativă, MediaMonks.
Folosind aplicația comercială ce recunoaște imaginile 3D, TOMMYNOW SNAP, clienții pot duce experiența de cumpărare direct de pe podiumul prezentării la un alt nivel, curatoriind și urmărind un show privat AR cu ținutele cheie din colecția toamnă 2017; și cumpărând direct piesele favorite de pe tommy.com. Aplicația, lansată în primăvara lui 2017, în parteneriat cu compania de tehnologie de identificare vizuală Slyce, a evoluat pentru a include toate colecțiile globale TOMMY HILFIGER. Această platformă integrată de e-commerce este disponibilă în iTunes pentru clienții din Statele Unite, Marea Britanie, Germania, Elveția, Franța, Olanda, Belgia, Italia, Rusia, Suedia și Danemarca.
Colecțiile toamnă 2017 sunt disponibile pentru a fi achiziționate prin rețeaua globală de vânzare en gross a brand-ului și în propriile canale de retail. În toamna lui 2016, TOMMY HILFIGER a devenit primul brand care a lansat chatbot-ul conversațional comercial care include Inteligența Artificială, TMY.GRL pentru Facebook Messenger, în parteneriat cu msg.ai. În primăvara lui 2017, TMY.GRL a evoluat într-un stilist personal virtual, singurul de acest fel, oferind clienților o experiență de cumpărare și mai personalizată. Nou în acest sezon este TMY.BOY, care creează recomandări de ținute din HILFIGER EDITION, bazate pe preferințele clienților și pe tipul de eveniment.
Show-ul a fost deschis de supermodelul internațional Gigi Hadid și a inclus top modele precum Bella Hadid, Anwar Hadid, Devon Windsor, Hailey Baldwin, Joan Smalls, Sara Sampaio, Jourdan Dunn, Georgia May Jagger, Lucky Blue Smith and Presley Gerber.
Posteaza comentariu