Stilul inconfundabil promovat de Bigotti, ca parte a identitatii personale a barbatului modern, nu a tradat niciodata asteptarile clientilor. Prin fiecare colectie in parte, brand-ul a resusit sa raspunda tuturor preferintelor si tipologiilor masculine prin diversitate si bivalenta dintre actual si clasic, ce se regaseste si in tema campaniei de primavara-vara 2016, transpusa metaforic in imagini sugestive.
Realizata pe coasta Amalfitana, cu scopul de a reda stilul inconfundabil italian ce face parte din ADN-ul brand-ului, campania a fost conceputa pe baza unui scenariu din viata moderna, brodat pe motivul iubirii capricioase.
Bazata pe tendintele internationale, cromatica colectiei Bigotti este inspirata din nuantele gelateriei traditionale italiene. Fructe de padure (frutti di bosco), galben (lemoni), menta, fistic (pistachio), dar si tonuri mediteraneeene de albastru cu diferite intensititati, de la albastru la navy pana la alb si bej – evocă dezinvoltura „La Dolce Vita”. Farmecul italian inconfundabil este redat prin camasi cu imprimeuri florale de diferite dimensiuni, subtile sau evidente, ce contribuie la alcatuirea unui imagini elaborate si fresh.
Expresie a masculinitatii in vestimentatie, sacourile cu croieli stricte sunt „echilibrate” prin elementele nonconformiste. Pantalonii chino raman fideli designului clasic, dar surprind prin varietatea de nuante, integrandu-se astfel in tema colectiei.
Temele clasic&nonconformist alterneaza si in cazul pantofilor. Nuantele de maro cafea, aluna sau ciocolata sunt rezervate modelelor clasice si smart, in vreme ce modelele casual adopta tonuri indraznete (verde, galben, rosu).
Asemenea sezoanelor precedente, noua colectie ramane consecventa in selectionarea materialelor din fibre naturale, atentia asupra croiului, detaliilor si executiei impecabile.