Acum începe o nouă eră a aventurilor de stil, PANDORA îndemnându-le pe femeile de pretutindeni să se exprime necondiţionat – într-o manieră vintage inspirată de Woodstock-ul anului 1969 sau într-una modernă, în spiritul unor festivaluri precum Coachella, Untold, Electric Castle sau Neversea. Creează combinaţiile ideale de bijuterii pentru festivaluri prin suprapuneri ale brăţărilor, cerceilor şi colierelor în variate culori şi materiale, potrivite pentru a completa orice ţinută.
Lasă-te inspirată, descoperă detaliile frumoase ale vieţii şi simte-te liberă să abordezi look-uri inedite cu noile noastre bijuterii vibrante, inspirate de atmosfera festivalurilor şi perfecte pentru o vacanţă electrizantă.
Îndrăzneşte să explorezi!
#DOPANDORA
Descoperă bijuteriile în magazinele PANDORA şi pe www.pandora.net.
Cunoscută în toată lumea pentru bijuteriile sale de înaltă calitate, finisate manual, disponibile la preţuri accesibile, PANDORA creează, fabrică şi comercializează bijuterii moderne, realizate din materiale veritabile. Inspirându-le pe femei să-şi accepte personalitatea şi să-şi exprime stilul propriu, bijuteriile fermecătoare şi feminine de la PANDORA simbolizează momentele de neuitat ale vieţii şi valorile personale. Creaţiile unice şi atent finisate de la PANDORA combină meşteşugul vechi de secole cu tehnologia modernă, fiind distribuite în peste 100 de ţări, de pe şase continente, prin aproximativ 7,800 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,400 de magazine-concept.
Fondată în 1982 şi având sediul în Copenhaga, Danemarca, PANDORA are peste 27,300 de angajaţi în întreaga lume, dintre care aproximativ 13,200 sunt în Thailanda, unde compania fabrică produsele. PANDORA este listată public la bursa NASDAQ din Copenhaga. În 2017, veniturile totale ale PANDORA au fost de aproximativ 3,1 miliarde de euro. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi www.pandoragroup.net sau găsiţi-vă inspiraţia pe www.pandora.net.
Posteaza comentariu