Sepcile New Era au o istorie de 90 de ani, creatorul lor fiind Ehrhardt Koch, un german care a emigrat pe continentul american. Cu cu o mie de dolari imprumutati, acesta si-a inceput propria afacere din dorinta de a manufactura un produs care sa depaseasca granitele timpului si ale modei, dar care sa exprime totodata personalitatea si stilul celui care il poarta.
La inceput, New Era Cap Company Inc. realiza sepci clasice. Anul 1934 marcheaza realizarea primei sepci New Era pentru baseball, la cererea echipei Cleveland Indians. Mai tarziu, in anii ’50, sepcile New Era cu insemnele echipei au devenit o emblema a jucatorii de baseball, iar fanii au inceput sa le poarte din respect si admiratie pentru echipa favorita.
Cu sediul general in Buffalo, S.U.A., New Era produce peste 35 de milioane de sepci anual si furnizeaza sepci pentru Liga de Baseball din Australia, Organizatia de Baseball din Korea, Liga Nipona Profesionala de Baseball, 200 de colegii si universitati din S.U.A., Liga Nationala de Hockey a S.U.A, Asociatia Nationala de Baseball, Liga Nationala de Fotbal, Liga Nationala de Lacrosse.
Preferate de celebritatile internationale pe stadion, pe scena, evenimente publice sau in viata de zi, sepcile New Era sunt preferate de celebritati internationale, precum Jay-Z, Pharell, Justin Bieber, Eminem, Ashton Kutcher, Leonardo DiCaprio, multi dintre acestia detinand colectii de astfel de accesorii. In ultimii ani, in colaborare cu alte branduri internationale de renume, New Era a lansat colectii speciale dedicate fanilor Star Wars, Disney sau Marvel.