Pentru că fiecare model Papucei este produs manual, în serii limitate, individualitatea fiecărei perechi de încălțăminte sau genți este prioritară. Astfel, sursele de inspirație sunt diverse și originale, pornind de la frumusețea naturii, opoziția masculin-feminin și până la reinterpretarea noțiunii de perfecțiune. Noua colecție include botine, ghete, pantofi, balerini, sandale, saboți, genți și poșete.
”Metamorfoza” cuprinde o paletă intensă de culori: galben, verde, roșu, turcoaz, albastru, bej, negru, maro, alb, navy, auriu, argintiu, kaki. Modelele de încălțăminte sunt comode și practice, indiferent dacă au talpă groasă, plată, ortopedică sau toc mediu.
Poșetele din noua colecție se potrivesc unui stil casual-chic și includ atât modele clasice, cât și genți de umăr sau cu baretă lungă, care reușesc să scoată din anonimat orice ținută.
”Metamorfoza” îmbină discret materialele ce alternează între piele naturală, materia primă de bază, și țesăturile textile. Imprimeurile florale pictate manual, animal printul, degradeul, preforațiile, decupajele, împletiturile, embosarea și presajul sunt tehnicile care personalizează modelele noii colecții de primăvară-vară 2015.
Modelele din colecție au fost prezentate la târgurile internaționale și europene la care Papucei a participat în acest sezon. Articolele din noile game au captat atenția vizitatorilor și s-au bucurat de succes la Berlin, Paris, San Francisco, Dusseldorf, Londra, Milano, Las Vegas, New York și Las Vegas.
Produsele Papucei sunt disponibile atât pe piața din România în magazinul online www.papucei.ro, în outletul din orașul Iași, cât și în cele peste 300 de magazine-partenere din Germania, Olanda, Anglia, Franța, Italia, Austria, Polonia, Suedia, Estonia, Spania, Belgia, SUA, Portugalia, China, Elveția, Croația, Irlanda, Rusia, Noua Zeelandă, Luxemburg, Israel, Japonia.