Când stilul aristocraţiei moderne se întâlneşte cu influenţele etnice, rezultatul este deopotrivă chic şi exotic.
Inspirată din costumele orientale, în care predomină mătasea şi broderia manuală, dar cu un twist contemporan, marcat de accente boeme, croieli statement şi aplicaţii preţioase, colecţia de toamna-iarnă Manoush se remarcă prin elegantă poetică şi ludică.
Născut în 2002, Manoush este un brand feminin care a reuşit să se impună în lumea modei încălcând regulile. Povestea acestuia a debutat, atunci când designerul Frederique Trou-Roy s-a întors dintr-o călătorie exotică în Marrakech.
„Manoush? Îl port în suflet! Această este porecla mea din copilărie, atunci când la o vârstă fragedă mă comportăm ca o prinţesă sălbatică. Adoram să port fuste lungi, eşarfe colorate în jurul gâtului şi să îmi acopăr mâinile cu brăţări şi alte bijuterii multicolore. Cu cât eram mai strălucitoare, cu atât eram mai fericită! Mă simţeam vie! Această sete de libertate mi-a fost insuflată de nomazi. Întotdeauna m-a fascinat stilul lor inimitabil de a celebra viaţa şi de a crede că totul este posibil, că pot cuceri orice orizont! Cu fiecare colecţie îmi propun să aduc în actualitate detaşarea şi spiritul liber”, spune designerul Frederique Trou-Roy.
Disponibilă în magazinul Sport/Couture din Băneasa Shopping City, colecţia de toamna-iarnă Manoush este gândită în aşa fel, încât să dea naştere unor combinaţii vestimentare creative şi pline de culoare „condimentate” cu accente preţioase şi un stil boem. Rochia este elementul central al colecţiei. Cu o croiala structurată, dar feminină, aceasta se metamorfozează prin intermediul materialelor, trecând de la jacart-ul cu aer aristocratic şi modern, către dantelă preţioasă, mătasea cu imprimeuri florale şi rochiile din bumbac cu decupaje „laser-cut”. Acestea sunt mixate cu caftan brodate, eşarfe cu motive etnice şi tricotaje cu aplicaţii preţioase pentru o garderoba creativă ce poate acoperi toate ocaziile, momentele zilei şi stările de spirit.