Modelele variază între rochiile clasice cu croială A, siluete moderne cambrate și cu fronseuri pe laterale, modele elaborate boho-șic sau jachete cu grafisme elegante.
Imprimeurile florale stilizate susțin o siluetă zveltă atât prin drapajele delicate, materialele elastice cât și prin asimetriile și taieturile arhitecturale care reușesc sa dea o notă modernă ținutei. Printurile arty se potrivesc unui stil young cu o direcție fresh bine definită.
Variantele exotice fabuloase, precum arabescurile sau motivelek paisley, se armonizează cu veste din blană cambrate sau intră în registrul sofisticat prin alăturarea unor jachete din lână în nuanțe uni.
Potrivite pentru zona office dar și pentru un look casual-șic, piesele imprimate emană feminitate prin design și croială impecabile.
Nuanțele de brunuri se armonizează cu cele de roșu –carmin dar și cu tușele portocalii, iar griul și burgundy-ul crează o paletă cromatică inedită în timp ce roz-ul magenta evidențiază accentele camel.
Toate piesele pentru sezonul în curs se pot achiziționa atât din magazinele SENSE din țară cît și on line de pe site-ul www.fashionsense.ro. Modelele sunt actualizate săptamanal, astfel clientela SENSE se poate bucura mai mult de design updatat și noi modele în tendințe. SENSE este un brand deținut de compania Caremil, producator român pentru importante companii internaționale (Phase Eight , Marks&Spencer, Next , Mariella Burani ).