Zilele trecute, la Teatrul Metropolis din Bucuresti, unul dintre cei mai respectati creatori de moda de la noi si-a lansat colectia de toamna-iarna 2009.
Boogie pret-a-porter de Dorin Negrau
Dupa ce a prezentat o colectie de vara cu doua sezoane in avans, a realizat o colectie de haine rusesti pentru care manechinele defilau pe muzica unui cor bisericesc care canta live, a organizat primul showroom de lifestyle din afara Bucurestiului, la Cluj - o revenire la casele de moda din anii '40, cand un magazin intreg se punea la dispozitia clientului -, Dorin Negrau revine cu un nou concept, de data aceasta plasat in lumea cabaretului interbelic.
Inspirata din lumea lui Mickey Mouse, Boogie este o colectie pret-a-porter care reuseste sa aduca un omagiu vesel si optimist celebrarii a 80 de ani de la aparitia lui Mickey Mouse, in studiourile Disney.
Linia vestimentara este realizata in totalitate din materiale fluide, precum casmirul, muselina, bumbacul peliculizat cu fir metalic, lana mercerizata sau blana viu colorata.
Conceputa intr-un stil retro, cu o atitudine debordant de fresh, Boogie adopta liniile clare ale croiului clasic in piesele de baza ale vestimentatiei, cum ar fi sacoul tip barbatesc, rochia pe corp, dar si pantalonul evazat cu manseta.
Ca si target, piesele colectie Boogie se potrivesc femeilor puternice, seducatoare, o femeie de cariera foarte ocupata.
"Cel mai frumos mesaj pe care poate sa il transmita Boogie este insasi bucuria pe care o poate avea cineva care poarta o haina catifelata din casmir, sic, comoda, dar practica. Pentru toate femeile care vor ca visul sa continue si dupa acea prima poveste de dragoste.
Feminitatea inspirata din povesti, din personajele lor, a fost sursa de inspiratie a acestei colectii toamna-iarna 2008-2009", declara Dorin Negrau.
Accesoriile care au putut fi vazute in cadrul acestei prezentari de moda au fost realizata de Mihaela Glavan, make-up-ul este semnat de Max Factor, iar de hairstyle s-a ocupat Camelia Negrea.
Cine este Dorin Negrau?
Creatorul si-a facut debutul in acest domeniu la inceputul anilor '90. Atunci a participat la numeroase festivaluri de moda studentesti, ceea ce l-a ajutat sa castige experienta de care a avut nevoie mai tarziu.
Combinatia dintre ceea ce ar fi vrut sa faca si ceea ce a ajuns sa faca este foarte interesanta. Primii pasi in moda i-a facut pe cand era student la Facultatea de Framacie din Cluj-Napoca, insa in 1992 creatorul de moda a terminat si cursurile Scolii de Arta, fapt ce a venit, inca o data, sa confirme dorintele profesionale ale lui.
Treptat, in urma prezentarilor de moda pe care le-a avut, Dorin Negrau a reusit sa imbine pasiunea cu afacerea, astfel ca produsele Dorin Negrau se pot gasi in multe dintre magazinele de profil din America, Europa si Asia.
"Faptul ca am creat haine cu sufletul m-a ajutat sa incep sa vand fara a face un efort deosebit si fara a avea o strategie de marketing sofisticata.
Specialistii sau nespecialistii care frecventeaza festivalurile de moda nu pot fi mintiti, acestia sesizand in scurt timp daca cel care a realizat colectia urmareste doar sa socheze, daca are doar aparitii efemere, urmand sa dispara de pe piata in scurt timp sau daca vizionarea creatiilor devine spectacol, facand sufletul sa sa vibreze de bucurie", a declarat designerul pe site-ul sau.