“Patchwork, Pattern&Prints” se intituleaza colectia de toamna-iarna Burberry Prorsum prezentata in Kensington Gardens, in cadrul Saptamanii Modei de la Londra in fata unei audiente de exceptie. Kate Moss, Cara Delevingne, Jourdan Dunn si Naomi Campbell (toate modele prezente in campaniile Burberry), Paloma Faith (muzician), Maggie Gyllenhaal (actrita), Clemence Poesy, Sam Smith (castigator al unui premiu Grammy), Mario Testino (fotograf), Mira Duma, Perminova, Anna Wintour, Lily Donaldson si alti apropiati ai casei de moda britanica au celebrat lansarea acestei colectii cu aer boho-chic pe muzica live a artistei britanice Clare Maguire, acompaniata de London Contemporary Voices si The Langley Sisters.
Inspirata din matlaseurile Durham si tehnica patchwork (care a aparut in casele din Marea Britanie in secolul al XVIII-lea avand rol functional si decorativ), imprimeurile paisley, camuflaj, animal print si floral, colectia pune accent pe un stil boem si relaxat. Poncho-ul devine piesa de rezistenta a acestei toamne, caruia i se adauga o serie de trench-uri suprapuse peste rochii A-line scurte si lungi, cu talie inalta.
La capitolul accesorii, Cristopher Bailey (Chief Creative Officer si Chief Executive Officer) a pus accent pe geanta Bucket (prezentata in mai multe variante: din piele intoarsa, animal print, camuflaj, cu check-ul britanic si cu franjuri), poncho-urile din casmir, esarfele lungi cu franjuri care se pot achizitiona si personaliza prin serviciul Runway Made to Order (disponibil in flagship store-ul din strada Luterana nr.4) pana pe data de 9 martie. Totodata, noutataea acestei colectii reprezinta lansarea cizmelor peste ganunchi cu petice din piele intoarsa, a botinelor din piele de ponei cu franjuri si a ochelarilor de soare cu forme rotunde si lentile in degrade.
Odata cu lansarea colectiei de toamna-iarna, casa de moda britanica a introdus si cateva look-uri noi de make-up: o paleta de nuante smokey pentru pleoape, ruj mat si glow-uri pentru piele pe care le-au purtat Naomi Campbell, Maggie Gyllenhaal, Clemnece Poesy, Susanne Wuest, Kim Min Hee, Nadine Lebaki.
Inovatie Tehnologica
Pentru lansarea colectiei “Patchwork, Pattern&Prints”, casa de moda britanica a realizat un parteneriat inovativ cu platforma Twitter, oferindu-le utilizatorilor sansa sa capteze live, prin intermediul smart phoneului instantanee din show, oriunde s-ar fi aflat in lume. Trimitand un Tweet catre contul Burberry, utilizatorii au putut declansa o camera ce le permitea realizarea in timp real a unei fotografii, din cel mai bun unghi al podiumului. Fiecare fotografie era apoi personalizata si trimisa inapoi utilizatorului. Astfel #Tweetcam a devenit cea mai recenta colaborare dintre Burberry si Twitter.
O alta colaborare inovativa a avut loc cu platforma LINE (care a avut cea mai rapida crestere la nivel global), unde utilizatorii din Japonia au putut vedea show-ul live. Aceasta colaborare a fost marcata si prin lansarea unui scurt film animat, unde Anna Wintour, Cara Delevingne, Mario Testino si Cristopher Bailey au devenit personaje animate, alaturi de Brown si Cony, iar prin platforma Snapchat au fost transmise live momente din culisele show-ului, precum si sosirea invitatilor. Livestream-uri ale prezentarii au fost transmise la nivel global prin platformele Burberry.com, contul de Facebook Burberry, Twitter, We Chat si LINE, iar pe contul de Instragram au fost introduse Cinematographs (fotografii statice cu elemente in continua miscare lina si repetata) pentru a pune accent pe noua functie video a platformei. Fotografii din timpul show-ului au fost publicate in timp real pe Facebook, Twitter, Instagram, Vine si Seina Weibo.
Foto: Burberry