Echipa de design de la H&M a studiat în amănunt arhivele de modă ale muzeului pentru a selecționa piesele vestimentare reprezentative ale ultimelor trei secole de haute couture. Astfel a rezultat o colecție contemporană și totodată artistică, plină de expresivitate, avangardistă, responsabilă față de mediu și cu adevărat unică. Aceasta va fi disponibilă din data de 7 aprilie în aproximativ 180 de magazine din întreaga lume, precum și online.
„Colecția bogat ornamentată și realizată din materiale inovatoare mai sustenabile reprezintă o suprapunere de aluzii, forme și texturi, completate de accesorii decorative și bijuterii de inspirație deco”, a declarat Ann-Sofie Johansson, Consultant de creație la H&M.
Liniile fluide sunt principala caracteristică a rochiilor delicate, a caftanelor inspirate din artă și a fustelor cu efect sculptat.
„Una dintre piesele mele preferate ale colecției este rochia mini asimetrică, inspirată de o pictură a lui Gustave Moreau. Îmi place ideea de armonizare a materialelor responsabile față de mediu cu picturile vechi. Este minunat să ai o vestimentație mai sustenabilă și, totodată, potrivită pentru covorul roșu”, a afirmat Julia Restoin Roitfeld, imaginea acestei campanii.
Printre materialele utilizate regăsim mătasea ecologică, cânepa, amestecurile de in reciclat și Tencel®, dar și unele inovatoare precum mărgele și ștrasuri din sticlă reciclată și Denimite – un material confecționat din denim uzat reciclat, utilizat de H&M în premieră în lumea modei.
Ca o noutate, colecția Conscious Exclusive pentru acest sezon include trei rochii de mireasă – un spectacol de eleganță concretizat în linii drapate feerice, pentru mireasa care dorește să fie deopotrivă frumos îmbrăcată și responsabilă față de mediu.
H&M va fi sponsorul exclusiv al viitoarei expoziții Fashion Forward - 300 years of Fashion de la Musée des Arts Décoratifs, al cărei curator este Pamela Golbin.
Posteaza comentariu