Brandurile internationale Miss Sixty, Energie si Killah si-au prezentat colectiile pentru sezonul de toamna - iarna 2005 - 2006, in cadrul unei prezentari care a avut loc pe 12 decembrie, in noul magazin Energie din Bucuresti.
Accesoriile incluse in aceste colectii sunt o invitatie la originalitate, lansata atat femeilor, cat si barbatilor.
Miss Sixty - creata pentru cei care cauta varietatea
Miss Sixty se adreseaza unui public feminin exigent, care cauta inovatie continua, originalitate si varietate, unor femei care adora sa se joace cu materialele, definindu-si de fiecare data propriul look si propriul stil. Apreciata la inceput pentru diversitatea mare de jeansi si pentru originalitatea si unicitatea creatiilor, in 2005 Miss Sixty devine mult mai feminina si sexy, fara a pierde insa acea atingere ironica care o distinge de restul.
Din 2001, Miss Sixty are si propria sa linie de incaltaminte, bogata in propuneri care merg de la elegant la sport in versiuni diversificate de material, confectionare si stil. Tot din 2001, sub licenta, este produsa si o linie de ochelari de soare si de vedere, iar pentru 2005 este prevazuta lansarea unei linii de parfumuri marca Miss Sixty.
Energie - un brand inovativ, pentru barbati curiosi
Energie este o marca adresata barbatilor tineri, atenti si curiosi fata de tot ce-i inconjoara, care aleg produsele
brandului pentru a-si crea propriul stil. "Sufletul" Energie este cu siguranta denimul, tesatura care, mai mult decat celelalte fibre permite interventii inovative, care devin subiectul principal al activitatilor de cercetare. Intr-o lume sufocata de folosirea denimului, Energie experimenteaza mereu, acesta fiind un aspect fundamental al identitatii sale.
Este brandul schimbarii, cu scopul de a aduce in prim plan o ideologie originala, de cercetare si de inovatie continua. Noi tesaturi, noi spalaturi, tratamente si interventii, noi designuri, se dezvolta intr-o colectie care se articuleaza intr-o oferta foarte bogata de concepte si inspiratii diverse, care aduc cu ele acea caracteristica de originalitate. Din
sezonul 2001 - 2002, Energie se ocupa si de o linie de incaltaminte, linia Footwear, care merge de la sportiv la casual.
Killah - o marca pentru femeile pline de imaginatie...
Numele brandului isi are originea in "gastile" rele din America, unde "Killah" este numele feminin pentru un ucigas. Astfel, brandul este indreptat spre femeile tinere care sunt eclectice si imaginative. Brandul Killah a fost conceput special pentru femei tinere in cautare de haine feminine, haioase si colorate. Incepand din anul 2001, Killah are si o colectie de incaltaminte care este realizata chiar in interiorul companiei.
Killah acorda din ce in ce mai multa atentie denim-ului, disponibil in acest sezon cu modele noi si originale. Taieturile drepte si stranse pe corp au fost cu adevarat modificate, aparand buzunare cu forme noi, insertii de piele sau paiete care dau unicitate materialului. Calitatea este principalul factor de succes si Killah actioneaza in consecinta, oferind "denim" de aur.
Colectii care ne invita sa fim originale si... pretentioase!
De Greta Harja
Posteaza comentariu