Dantela, volanele și accesoriile înfrumusețează rochiile mini sau midi all-white, iar graficele alb-negru ornamentează rochiile din crêpe de Chine și jachetele matlasate supradimensionate.
Țesăturile din jacquard sunt folosite pentru rochii, jachete și pantaloni. Trench-urile și hainele în strat dublu de piele, fără căptușeală, sunt acoperite de un strat protector. Jachetele sunt supradimensionate și masculine, iar combinația de culori și materiale contrastante ne dezvăluie inspirația rock din spatele ținutelor.
Volanele croșetate conturează rochiile din organza, iar curelele din cristale, cauciuc căptușit, pânză sau piele accentuează talia.
Femeia Scervino pășește alături de un bărbat care împărtășește aceeași estetică, îmbrăcat în sacouri albe, pulovere cu inserții strălucitoare sau costume de brocart. Diferite lumi, stiluri și inspirații se amestecă și se armonizează în stilul unic al lui Ermanno Scervino.
Cu ocazia Săptămânii Modei de la Milano, Ermanno Scervino a dezvăluit și primul parfum al brandului. Un parfum elegant și captivant, concentrat pe notele unei tuberoze surprinzătoare și a unei prăjituri gianduja delicioase, pe care invitații show-ului de modă au avut ocazia să îl descopere în exclusivitate înainte de prezentarea de modă a noii colecții. "Am vrut să creez un parfum senzual, rafinat și discret, care, precum creațiile mele, să completeze farmecul feminin", spune designerul Ermanno Scervino.
Colecţia va fi disponibilă în magazinul Ermanno Scervino din incinta J.W. Marriott Hotel din București.
Brand-ul Ermanno Scervino a fost înființat în anul 2000, la Florența. Cu 50 buticuri în jurul lumii, 300 de angajați și aproximativ 1.500 de furnizori, Ermanno Scervino face parte din piața mărcilor de lux cu un produs premium, prêt-à-porter care combină măiestria articolelor de îmbrăcăminte realizate manual cu excelența stilului italian.