Modelele, printre care s-au aflat Sol Goss, Louie Johnson, actorul si solistul Kris Wu (aflat la debut in calitatea de model) au defilat pe un podium, special creat pentru acest eveniment, in tinute ce pun accent pe stilul relaxat, de week-end. Trench-urile, jachetele military si bomber, parka si duffle coats au fost mixate intr-un mod inedit cu treninguri, pantaloni evazati, jeans, polo-uri si accesorii noi. Paleta cromatica impune nuante de albastru navy, verde si rosu military, camel, mustar, gri, galben miere si negru, iar ca materiale predomina lana, casmirul, mohairul, tweedul, gabardina, denimul si jerseul din viscoza.
Cu ocazia lansarii acestei colectii, Burberry a introdus accesorii noi, precum geanta Satchel, pantofii Driver, Derby si Sneaker, si esarfe din casmir.Ca tribut adus, vestii triste a decesului lui David Bowie, modelele au purtat make-up cu sclipici pentru a aduce un tribut stilului impus de acesta. Coloana sonora a show-ului a fost asigurata de Benjamine Clementine care a interpretat live melodiile “Condolence”, “At Least For Now”, “Nemesis” si “Adios”, incluse pe albumul sau debut. Brooklyn Beckham, Tinie Temnpah, Jourdan Dunn, George Barnett, Toby Huntington-Whiteley, David Gandy, sunt cativa dintre invitatii care s-au aflat in primul rand.
Cu ocazia acestei prezentari, Burberry a devenit primul brand de lux din lume care a transmis live un show de moda pe Apple TV, acesta fiind un parteneriat digital inovativ. Mai mult, audienta din intreaga lume a putut viziona show-ul pe numeroase platforme precum Burberry.com, YouTube, Snapchat, Facebook, Instagram, Twitter, Google+, LINE, Sina Weibo, Pinterest, YouKo, WeChat, iar Kris Wu a postat in timp real continut pe Sina Weibo si WeChat.
Item-uri cheie din colectie pot fi achizitionate din flagship store-ul Burberry, din strada Luterana nr. 4, cel mai mare din sud-estul Europei, oferindu-le sansa consumatorilor de moda sa intre in posesia lor cu cateva luni inainte ca acestea sa fie disponibile in magazinele din intreaga lume.