Samuel L. Jackson, Suki Waterhouse, Mario Testino, Tinie Tempah, Chiwetel Ejiofor, David Furnish si Lewis Hamilton au fost cativa dintre invitatii care s-au delectat cu cocktailuri din cafeneaua Thomas’s Burberry din Regent Street, au ascultat un recital live sustinut de Keston Cobblers Club si au privit show-ul de moda din primul rand.
Acesta a pus accent pe trenchuri iconice, costume masculine riguros croite, ce au fost mixate cu elemente neconventionale, si esarfe din casmir realizate in Scotia (elemente cheie ale colectiei).
Modele britanice, precum Oli Green, Sebastian Brice, Ranald McDonald, Oscar Robertson si Jackson Hale au defilat in haine croite din materiale de cea mai buna calitate, precum lana englezeasca si mohairul, bumbacul fin, gabardina (material patentat de Burberry), casmir si matase. Tinutele au imbinat creativ romantismul dantelei cu stilul sporty-chic reprezentat prin jogerrs si jachete subtiri cu croieli relaxate. Cu o paleta cromatica in care au predominat nuantele de albastru navy, gri carbune, maro, gri-piatra si accente de turcoaz, galben-mustar si rosu, colectia a fost completata de noi accesorii, precum Barrow Bag esarfe din casmir foarte usoare, pantofi Derby pictati manual, loafers, cravate handmade, insigne, ochelari de soare cu forme rectangulare si lentile fumurii.
Cu ocazia lansarii colectiei masculine de primavara-vara 2016, casa de moda britanica Burberry a prezentat si un preview al colectiei feminine, in care au fost aduse in centrul atentiei piese cheie, precum rochii din dantela cu detalii florale din macramé si patchwork, dar si noua geanta The Bucket Backpack.
Prin serviciul Runway Made to Order, audienta globala isi poate achizitiona si personaliza o selectie de item-uri vestimentare, precum trenchul Chelsea, genti si esarfe pana pe 22 iunie, din magazinul Burberry din strada Luterana nr. 4, care vor fi livrate cu luni inainte ca acestea sa fie disponibile in magazinele din intreaga lume.
La nivel global, audienta din intreaga lumea a putut lua parte la show-ul de moda prin numeroase platforme, precum Burberry.com, optimizat pentru mobil. Pentru prima oara intr-un show masculin, a fost folosita platforma Periscope prin care Burberry a realizat un livestream de pe covorul rosu, runway, front-row sau peluza gradinii. Momente cheie ale showului, imagini din backstage si sosirea invitatilor au fost transmise prin platforma Snapchat.