C&A aduce tribut increderii de sine si sarbatoreste diversitatea si individualitatea fiecarei femei cu noul slogan Feel Good Fashion

Inca de la infiintarea companiei, in 1841, C&A a creat si oferit moda accesibila pentru toata lumea, bazandu-se pe unul dintre principiile fondatoare: “Toata lumea merita sa arate si sa se simta bine, in fiecare zi.” In luna Septembrie a acestui an, brandul C&A incepe un nou capitol din povestea sa si invita toate femeile din Europa sa i se alature. Cu noul slogan “Feel Good Fashion” , ce va fi integrat si in logo, compania sarbatoreste diversitatea si individualitatea fiecarei femei si incurajeaza increderea de sine.

C&A a jucat un rol major in moda mai bine de 175 de ani si a inspirat industria sa creeze articole vestimentare accesibile tuturor. “Suntem de parere ca toate femeile au dreptul sa arate si sa se simta frumoase indiferent de masura, varsta sau silueta. Acest scop ne indruma actiunile din toate ariile business-ului.” declara Kristina Büttner – Brand Marketing Director al C&A Europa.

Aceste valori C&A se oglindesc in felul in care brandul se prezinta, inspira si se adreseaza femeilor. Designul colectiilor, amenajarea si reamenajarea magazinelor, dar si felul in care produsele sunt expuse, sunt si ele gandite pentru a atinge aceste scopuri.

Istoricul si mostenirea brandului a demonstrat ca C&A a ramas fidel promisiunilor aduse clientilor sai, zi de zi. Kristina Buttner explica: “Decenii la rand am vazut diferite standarde de frumusete, trenduri pasagere si valori trecatoare, insa C&A a vrut sa isi asculte clientele pentru a descoperi ce anume le face pe le sa se simta frumoase. Astfel ca, incepand cu aceasta luna, incepem un nou capitol al povestii noastre introducand sloganul Feel Good Fashion alaturi de binecunoscutul logo C&A, devenind astfel C&A FEEL GOOD FASHION.”

Incepand cu luna Septembrie a acestui an, C&A isi va concentra eforturile in incurajarea stimei de sine prin acest nou slogan dar si o campanie publicitara europeana.
Eforturile vor atinge toate ariile comunicarii si vor fi focusate pe experientele clientelor.

Pentru a interactiona cu brandul, a impartasi despre noul sau capitol si a lansa sloganul “Feel Good Fashion”, C&A Romania a invitat aseara cliente, jurnalisti, bloggeri si oameni de media la o prezentare de moda in cadrul careia femei reale, naturale, au sarbatorit diversitatea, individualitea, increderea de sine si moda care te face sa arati si sa te simti bine. Evenimentul s-a desfasurat in magazinul din Sun Plaza Bucuresti, redeschis la inceputul acestui an si al carui concept imbina cu success designul si functionalitatea pentru o experienta de cumparaturi focusata pe asteptarile clientei.

Colectia C&A Toamna/Iarna 2017 exploreaza 3 directii stilistice: Casual, Tailoring si Essentials.
Prima dintre acestea contine piese usor de purtat si integrat in garderoba oricarei femei moderne: vestele din blana ecologica, jachetele Parka cu detalii brodate si rochiile cu imprimeuri vesele.
Directia Tailoring pune accent pe siluete curate, liniare, simple, a caror croieli fac diferenta si incearca sa puna in evidenta formele feminine. Printre piesele cheie se numara sacourile usoare, hainele din stofa in carouri masculine si rochiile office.
Reprezentata cu success de catre articolele din materiale sustenabile. Essentials e linia care sustine la superlativ sloganul C&A FEEL GOOD FASHION. De la lenjeria din  tesaturi fine, la tricourile sau puloverele din Bumbac Organic si piesele basic de zi cu zi – toate sunt realizate cu o atenta grija pentru mediu si generatiile viitoare.