Reinterpretate in fiecare sezon, clasicele trench-uri din gabardina au fost imprimate cu flori si insecte stilizate si au fost prinse in talie cu funde din tul, numite sugestiv Burberry Dragonfly Belt. Jachetele din denim, stranse pe corp au fost mixate cu fuste din paiete mari, iridiscente, ce evoca aripile insectelor. Fuste din matase in degradeuri pastelate, precum aripile unor fluturi au fost combinate cu jachete scurte in culori tari. Rochiile din satin si matase au fost puse in valoare prin imprimeurile mari, colorate, imprimate cu insecte, flori si scrisuri.
Transparentele, degradeurile si suprapunerile de volane sunt elementele forte ale acestei colectii, ce se remarca prin romantism si explozia de culoare.
Show-ul de moda a avut loc pe muzica live a solistului britanic James Bay (artist Burberry Accoustic) si s-a bucurat de prezenta unor personalitati din lumea modei, precum modelele Kate Moss si Cara Delevingne (care au venit impreuna, acestea fiind imaginea noului parfum My Burberry), fotograful Mario Testino, Anna Wintour, Paloma Faith (muzician), Olivia Palermo, Cat Deelay, Elena Perminova, Naomi Harris (actrita). Dintre acestia, Cara si Poppy Delevingne, Elena Perminova, Vicky Zhao si alte vedete din lumea modei au fost machiate cu produse de frumusete din noua colectie, “The Birds and The Bees Make-up”. Aceasta contine luminator, nuante de pleoape nude, ruj rosu si lacuri de unghii in nuante de albastru, verde, roz pal.
Inovatie digitala
Casa de moda Burberry continua evolutia prin inovatii la nivel digital. Odata cu lansarea acestei colectii, consumatorii de moda din SUA au avut sansa de a comanda un numar limitat de produse (precum lacurile de unghii) prezentate pe podium, direct prin Twitter. Prin serviciul Runway Made to Order, haine si genti din colectie pot fi personalizate si achizitionate cu cateva luni inainte sa fie disponibile in magazinele din intreaga lume, direct de pe www.burberry.com, dar si in magazinul din Bucuresti.
Mai mult, Burberry si-a extins parteneriatul cu YouTube pentru a permite audientei de a vizualiza show-ul de primavara-vara 2015: imagini din backstage, reactii de la invitatii aflati la fata locului, prezentarea de moda, colectia de produse de frumusete.
Consumatorii de moda din intreaga lume au putut urmari prezentarea de moda, in timp real prin multiple platforme de Social Media: Facebook, Twitter, Instragram, Vine, Sina Weibo. Pentru prima oara, Burberry a folosit aplicatia Instragram Leveraging Hyperlapse, iar Vicki Zhao (actrita si regizor) a transmis live, prin WeChat livestream-ul show-ului, insotit de comentarii personale.
Casa de moda Burberry a fost infiintata in 1856. In Romania, flagship-ul Burberry se afla pe strada Luterana, nr 4, unde pot fi comandate piese din colectia de primavara-vara, Burberry Prorsum 2015 ce vor fi livrate in noua saptamani de la achizitionare!
Foto: Burberry