Anul caprei de lemn aduce foarte multe schimbari benefice in lume, precum armonia, toleranta si depasirea tensiunilor. Aceste este „marcat” de casa de moda britanica prin cateva elemente prezente in vitrinele magazinelor din intreaga lume, precum papusile Busby, sculptate si pictate manual. Dintre acestea, The Sheep are semnificatia de a raspandi spiritul festiv printre cumparatorii de lux asiatici.
Brand-ul Burberry si-a castigat popularitatea in China, Hong Kong, Taiwan, Macao, Vietnam, Singapore, Indonezia si Malaezia. Din ce in ce mai multe fashion icon-uri din aceste tari s-au remarcat prin tinute chic, la Saptamanile Modei de la Londra. Vicki Zhao, Angelababy, Carina Lau, Fan Bingbing, Lu Yan si multe alte actrite, modele si socialites din comunitatile chineze poarta trench-uri iconice si tinute Burberry Prorsum de-o eleganta desavarsita!
Burberry celebreaza Anul Nou Chinezesc!
Conform calendarului chinezesc, de azi ne aflam oficial in Anul Caprei de Lemn. Pentru comunitatile de asiatici, sarbatorirea Anului Nou Chinezesc dureaza 15 zile la rand: de la Luna Noua pana la Luna Plina, cand are loc Festivalul Lanternelor ce incheie perioada de sarbatori. Cu ocazia Anului Nou Chinezesc, casa de moda Burberry celebreaza Lunar New Year prin lansarea unor noi imagini cu Romeo Beckham purtand un superb trench auriu. Totodata, a lansat o selectie de articole vestimentare si accesorii atragatoare, printre care se afla iconicul trench, esarfe din casmir, genti si portofele care sunt disponibile si in flagship store-ul din strada Luterana nr. 4! Astfel, brand-ul britanic celebreaza arta de a darui care este foarte importanta in comunitatile asiatice din lume.
Posteaza comentariu