Burberry a lansat esarfele zburatoare 3D!

Burberry a devenit primul brand de lux care a dezvoltat un parteneriat cu noua companie a Dream Works Animation, NOVA pentru a lansa o campanie de marketing interactiva, ce foloseste tehnologia 3D. Prin platforma de vizualizare media a NOVA, Burberry a creat o noua experienta digitala, folosind versiuni generate pe computer ale iconicelor esarfe britanice.

Astfel, pe celebrul ecran curbat din Piccadilly Circus, Londra, consumatorii de moda se pot "juca" cu aceste esarfe, aplicatia permitand pana la cinci utilizatori simultani. Utilizatorii pot "explora" linia de esarfe Burberry de pe device-urile mobile si le pot personaliza prin monograme pe cele favorite. Apoi, le pot urmari "jocul" pe ecranele gigantice, unde esarfele vor "zbura" la propriu, fiind controlate de pe ecranul device-ului mobil. Bineinteles, va exista si posibilitatea achizitionarii acestor esarfe, de pe site sau din flagship store-ul de pe Regent Street 121.

"DreamWorks Animation este exceptionala in realizarea filmelor de animatie, prezente pe marile ecrane.

Au impins constant limitele a ceea ce este posibil in animatia digitala prin platforma NOVA cu care am dezvoltat un parteneriat pentru a crea o campanie interactiva si foarte atragatoare pentru consumatorii de moda. Suntem incantati sa lucram cu o astfel de companie si asteptam cu nerabdare reactiile", a declarat Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry.
 
An de an, casa de moda britanica Burberry  lanseaza campanii creative, ce isi propun sa transpuna magia sarbatorilor de Craciun si pune un mare accent pe conceptul “artei de a darui” si. Aceste concepte se regasesc, atat in vitrinele magazinelor Burberry din intreaga lume, cat si in interiorul acestora, prin selectia de haine si accesorii, ce pot fi transformate in cadouri pentru cei dragi.
In  magazinul din strada Luterana nr 4, cel mai mare flag-ship store din Sud Estul Europei putem regasi, atat in cadrul vitrinelor, cat si in interiorul magazinelor papusi din lemn sculptate si pictate manual, ce poarta numele Busby Dolls, ce sunt “responsabile” de sortarea cadourilor si de raspandirea spiritului de sarbatori printre clientii magazinului. Lansata odata cu campania festiva, The Festive Book of Gifts contine o selectie de produse dedicate femeilor, barbatilor si copiilor, item-uri ce pot deveni cadouri in perioada feastiva a anului.

Pentru doamne, Burberry propune esarfe din casmir cu print-uri creative (reunite in Scarf Bar, prezent si in interiorul magazinului din str.
Luterana, nr 4), produse ce pun accent pe mostenirea brand-ului (trench-uri din gabardina, accesorii cu franjuri), IT Bags (Bucket Bag, Clifton, Banner), parfumurile My Burberry, inspirate din clasicul trench. Esarfele, jachetele, gentile si portofelele din piele, costumele din linia Burberry Tailoring, butonii, cravatele cu check, parfumul Burberry Rhythm pot deveni cadouri ideale pentru barbati. Costumasele din bumbac, puloverele din casmir, incaltamintea waterproof, ursuletii Thomas Bear, hainele cu check britanic pot reprezenta cadouri ideale pentru cei mici.

Campania festiva de anul acesta, lansata la Londra prin cadrul unui eveniment ce a avut loc in flagship store-ul din 121 Regent Street a inclus lansarea unui film cu o durata de 3 minute care aduce un omagiu celei de-a 15-a aniversari a filmului Billy Elliot, castigator al unui premiu BAFTA.
Acesta este inspirat din prima scena a filmului original si contine coloana sonora, „Cosmic Dancer” by T Rex si i-a avut ca protagonist pe: Romeo Beckham, Elton John, Naomi Campbell, Michelle Dockery si alte celebritati britanice.