Talpa moale din cauciuc si panza din canvas a transformat in “companionul” perfect pentru skateboarding, iar astfel acesti pantofi au fost rapid adoptati de membrii acestei subculturi aflata in crestere.
Mai exact, 16 martie marcheaza deschiderea primului magazin sub numele “The Van Doren Rubber”, dupa numele fondatorilor Paul si James Van Doren. Initial, o pereche de pantofi costa cativa dolari, iar in prima zi de la deschiderea magazinului, VANS a avut 12 clienti care dupa ce si-au ales culoarea si modelul dorit, au fost rugati sa treaca in dupa amiaza acelei zile pentru a-si ridica incaltamintea.
Cand au ajuns inapoi in magazin, cei doi frati au realizat ca nu au pastrat bani pentru a da rest clientilor, asa ca le-au dat clientilor pantofii si le-au cerut acestora sa revina a doua zi pentru a-i plati. Toti cei 12 clienti au revenit si asa a decurs prima vanzare a companiei.Aceste inceputuri au dus la o poveste “Off the Wall” de 50 de ani, marcata de momente importante in sporturile de actiune, muzica si arta, transformand o simpla pereche de pantofi din panza intr-o “platforma” a expresiei creative, oriunde in lume. In 2016, brand-ul de imbracaminte si incaltaminte action sport isi sarbatoreste povestea, lansand pe tot parcursul anului produse ce “demonstreaza” design-ul si inovatia brand-ului. “Nu a fost niciodata despre brand, ci despre oameni”, soune Paul Van Doren, fondatorul Vans.
In 2016, colectia de primavara-vara pune accent pe modelele clasice, continuand sa aduca un omagiu ADN-ului brand-ului! Cu toate acestea, se remarca prin colectii surprinzatoare si extravagante, ce ating zonele action sports, sport inspired, fashion si high-end, dedicate modelelor de pantofi ce au facut istorie!
Posteaza comentariu