Moda castiga tot mai multi adepti in Romania. "Amaro Design" este
o recenta aparitie care si-a facut simtita prezenta pe piata prin
produsele de pret-a-porter care se adreseaza femeilor cu un spirit tanar
si indraznet.
"Amaro Design" este noul brand romanesc care a participat pentru prima
data sub nume propriu la targurile de la Londra "Premier Woman's Wear"
si la cel de la Dusseldorf, renumitul "CPD Dusseldorf", cel mai mare
targ de pret-a-porter din Europa. "Acum o saptamana ne-am intors de la
Londra, unde am prezentat o colectie de 140 de piese pret-a-porter,
primavara-vara 2002, pentru tineret. A fost un mare succes. Cu totii
au crezut ca suntem o firma italiana, datorita culorilor reusite si al
stilului deosebit pe care il adoptam. A fost un mare compliment pentru
noi. Italia este, oricum, patria modei," spune Liliana Turoiu-Udrea,
stilistul coordonator al Casei.
Amaro Design este primul birou de styling din Romania, in care se creeaza
doar piese de pret-a-porter. In acest moment, aici lucreaza patru
designeri, angajati in functie de specializarea pe care o au. Piesele
lucrate sunt desfacute si pe pietele internationale. In momentul de
fata designerii lucreaza la crearea colectiei de toamna-iarna 2002-2003,
pe care o vor prezenta la Dusseldorf, in februarie.
"Calatoresc foarte mult, de cel putin doua, trei ori pe sezon, ca
sa observ si sa analizez tendintele vestice, din punct de vedere al
stilului, al culorilor si al tesaturilor", ne mai spune stilistul de
la Amaro. "Daca Parisul propune o linie foarte la moda, Germania nu se
axeaza atat de mult pe tendintele de ultima ora, cat pe confortabil si
practic."