Campania şi colecţia sunt construite plecând de la 3 icon-uri Diesel nemuritoare: Pielea Rock ‘n’ Roll, Denimul şi stilul Military. Aceşti trei stâlpi reprezintă în continuare esenţa Diesel. Campania se joacă având în prim-plan noţiunea acestor clasici „pop” contemporani în fashion, alături de o perspectivă a clasicului în artă, o nouă formă a spiritului Diesel alternativ.
Staruri precum Colton Haynes şi Kiko Mizuhara stau alături de modele, actori, muzicieni şi persoane necunoscute, alese via internet – toţi sunt evidenţiaţi prin muscle-bound, “glitched” şi nuduri masculine abstracte.
Campania este un schimb jucăuş între imagini reinterpretate, atât pentru Nicola Formichetti, cât şi pentru Nick Knight, şi între crearea sofisticată a ceva nou, cu ajutorul mediului digital.
“Noua viziune a brandului este puternică atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei, este o viziune unitară” spune Nicola Formichetti. “Sunt grupuri de băieţi şi fete, de tineri cu pretenţii de eleganţă şi libertini, totul se simte echilibrat. Este un mix de oameni găsiţi în spaţiul digital, precum şi actori, muzicieni şi modele; este o viziune pop ce include diferite categorii de oameni care îşi sunt fideli lor înşilor. Castingul este o demonstraţie a ceea ce este Diesel capabil să facă: să formeze un nou tip de trib.”