Cu un design minimalist si o abordare intuitiva, MARZO reuneste modele surprinzatoare, impingand limitele modei intr-o directie creativa, a elegantei la superlativ. Brand-ul intra in scena modei romanesti pentru a antrena reflexele stilistice ale amatoarelor de fashion ce folosesc mediul virtual in cautarea inspiratiei si a achizitiilor perfecte.
« La peste cincisprezece ani de la deschiderea primului magazin virtual autohton, shopping-ul online a ajuns la maturitate si in Romania. Analizand comportamentul de consum al adeptelor calitatii ireprosabile in materie de incaltamine, am luat decizia de a crea o platforma dedicata.
Tendintele sezonului toamna-iarna 2014/2015 se concretizeaza in modele impodobite cu insertii metalice, elemente pretioase, catarame stralucitoare sau alte detalii glam. Celebrele « high-heels », detin suprematia si aduc un plus de suplete siluetei feminine.
Botinele, piesele de rezistenta ale colectiei MARZO, cu sauf ara siret, din lac sau velur, cultiva eleganta atat de caracteristica marcii. O alta propunere, potrivita unei atitudini dezinhibate, sunt modelele din piele de crocodil si cizmele peste genunchi, intalnite recent sub lumina reflectoarelor pe marile podiumuri.
Adeptelor stilului casual, MARZO le recomanda pantofii bicolori cu talpa joasa si siret, ce fac trimitere la modelul Oxford de inspiratie masculina. De altfel, contrastul alb-negru este exploatat la maxim in sezonul rece, fiind prezentatat pe imprimeurile neconventionale cat si pe cele traditionale, tip Houndstooth.
Descifrand trendurile internationale in materie de incaltaminte, incaltamintea MARZO puncteaza o aparitie cocheta si corecta.