Secretul gentilor Michael Kors. Insusi designerul ni-l dezvaluie!

Heidi Klum, Zoe Saldana, Oprah, Jessica Alba sunt doar cateva dintre vedetele de la Hollywood care au dezvoltat o adevarata “obsesie” pentru gentile Michael Kors. De la posete de umar intens colorate pana la genti mari si incapatoare in nuante purtative, aceste accesorii feminine “merg” singure pe strazile continentului american. Care este secretul lor? Insusi designerul Michael Kors ni-l dazvaluie: “Gentile nu tin cont de varsta sau de silueta. Daca ai o zi in care sa nu te simti bine cu tine insati si cu modul in care arati, nimic nu te impiedica sa porti totusi o poseta de calitate”.
Realizate din piele, cu un design care imbina stilul sporty cu cel urban si preturi accesibile, gentile Michael Kors (disponibile in magazinul Sport/Couture, din Baneasa Shopping City) sunt cele mai mai vandute item-uri ale companiei KORS. Aceasta a inregistrat anul trecut o crestere financiara de 54%, cifra care se traduce intr-un profit de 3 miliarde de dolari. “Accesoriile din piele sunt foarte importante pentru compania pe care o conduc”, spune designerul care este considerat o adevarata “autoritate in materie de moda”, in SUA.

Succesul lui Michael Kors s-a datorat emisiunii Project Runway, prezentata de Heidi Klum si nominalizata la Premiile Emmy, dar si faptului ca prima doamna a Americii, Michelle Obama a pozat in fotografia oficiala a familiei prezidentiale, intr-o tinuta special creata de designerul american.

Kors si-a inceput cariera ca model, iar apoi s-a inscris la Fashion Institute of Technology din New York, pe care l-a abandonat dupa doua semestre.
In 1978 s-a angajat la boutique-ul Lothar’s, unde a inceput sa realizeze o colectie de haine. Aceasta a fost bine primita de public, fapt care l-a impulsionat pe designer sa isi lanseze propria linie de haine, pe care a vandut-o in intregime magazinelor Bergdorf Goodman si Saks Fifth Avenue. La inceput, Michael Kors isi prezenta hainele in propriul apartament, iar in anii ’90 designerul a convins-o pe insasi Anna Wintour sa ii vizualizeze colectia si sa scrie un articol pentru New York Magazine.

In 1997, Kors a devenit directorul creativ al brand-ului Celine, iar in 2003 a castigat premiul Designerul Anului, oferit de Consiliul Designerilor din America.
In 2004 s-a alaturat juriului emisiunii “Project Runway”, din care s-a retras in 2012, continuand sa ramana “in the news”.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod