Pentru că luna decembrie ne îndeamnă să cumpărăm multe cadouri, unii dintre noi pot exagera cu dărnicia, pot face gesturi frumoase, dar care apoi să-i coste foarte mult sau chiar se pot răsfăţa cu cadouri menite să le fac lor viaţa frumoasă, chiar dacă asta înseamnă să cheltuie peste măsură.
Zodia ta îţi arată cât eşti de predispusă să arunci cu banii fără să te gândeşti la consecinţe. Iată care sunt predispoziţiile:
Berbec, Săgetător
Aceste semne de foc (unul cardinal şi celălalt mutabil) se află în topul celor mai cheltuitoare zodii.
Capricorn, Fecioară, Rac, Scorpion
Aceste semne sunt de obicei practice în ceea ce priveşte banii. Fecioara şi Capricornul au acel simţ al securităţii financiare dat de elementul lor, pământul, care îi ajută să gândească pe termen lung. Scorpionii vor să menţină întotdeauna controlul, de aceea nu cheltuie inutil. Racul este precaut şi teama de a rămâne fără bani îl împiedică să facă greşeli financiare. Aceste semne se pricep de minune să facă economii, dar din când în când ar fi cazul să se mai şi relaxeze.
Gemeni, Peşti
Ceva mai "cu capul în nori", reprezentanţii acestor semne sunt uşor distraşi de ceea ce se întâmplă în jurul lor şi pot ajunge să cheltuie fiind luaţi de val. Slăbiciunea gemenilor sunt gadgeturile şi hainele. Peştii cheltuie foarte mult când au bani, iar apoi "hibernează". Ambele semne au nevoie de planuri bine stabilite în ceea ce priveşte veniturile pentru a se asigura că le mai rămâne ceva şi pentru viitor.
Balanţă, Vărsător
Aceste semne de aer sunt ceva mai practice decât Gemenii, partenerii lor de element. Sunt predispuşi să cheltuie pe tehnologie şi distracţii, dar se pot disciplina să-şi menţină în frâu impulsul de a cheltui. Dacă eşti născută într-unul dintre aceste semne, foloseşte un plan pentru a putea economisi.
Taur, Leu
Atât Taurii, cât şi Leii iubesc lucrurile bune, dar au intenţii diferite. În timp ce taurii îşi doresc comfort şi calitate, şi vor cheltui astfel încât să primească tot ceea ce este mai bun de pe urma banilor lor, Leii iubesc luxul şi sunt uşor atraşi să-şi dea banii din cauza brandurilor.