Categoria de îngrijire personală a numărat cele mai multe înscrieri dintre toate secțiunile competiției, și anume 30 de candidaturi.
Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan este prima linie de dermatocosmetice din portofoliul Farmec și cuprinde 22 de produse, create în colaborare cu specialiști din domeniul sănătății pentru a răspunde diferitelor nevoi și sensibilități ale pielii și părului. Produsele gamei conțin ingrediente active performante, având formule hipoalergenice, testate sub control dermatologic, fără parabeni sau alte substanțe sensibilizante.
”Acest premiu ne onorează și ne bucură deoarece recompensează inovația Gerovital, un brand 100% românesc și un produs lider de piață. Reușita este cu atât mai importantă pentru noi cu cât Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan este prima gamă de produse dermatocosmetice din portofoliul nostru, reprezentând practic intrarea companiei pe o piață extrem de competitivă și exigentă. Faptul că un brand românesc a cucerit trofeul de cel mai bun produs nou ne dă energie să muncim în continuare cu pasiune și dăruire și să ne păstrăm poziția de lider”, a spus Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.
Câștigătorii ediției din acest an ai Premiilor Piața au fost aleși ca urmare a votului primit din partea celor aproape 700 de electori, reprezentanți ai companiilor de retail, producție, inclusiv comercianți independenți. Pentru cele 50 de trofee oferite au fost depuse 444 de candidaturi din partea a peste 100 de companii.