Parfumul poate schimba starea de spirit în mai bine, conform celui mai nou studiu despre parfumuri, realizat de AVON România

9 din 10 femei declară că parfumul le poate schimba starea de spirit în mai bine 52% dintre românce consideră că parfumul le oferă mai multă încredere Parfumul poate influența starea emoțională 45% dintre femei simt că parfumul le conferă energie la începutul fiecărei zile

De „Blue Monday”, a treia zi de luni din ianuarie, considerată de psihologi cea mai deprimantă zi a anului, AVON România lansează cel mai nou studiu despre modul în care parfumul poate influența starea de spirit și o poate schimba în mai bine.

Astfel, conform studiului realizat în luna ianuarie 2021 de agenția de cercetare Isense, româncele au declarat că dintre toate produsele cosmetice folosite, parfumul este cel care le poate aduce o schimbare semnificativă în starea emoțională.

Care dintre produsele cosmetice de mai jos îți îmbunătățește starea de spirit? Când ai o zi grea, crezi că parfumul te poate face să te simți mai încrezătoare? - sunt doar câteva dintre întrebările adresate în chestionar.

Parfumul, accesoriul care poate influența starea de spirit

9 din 10 participante la studiu au declarat că parfumul le poate schimba starea de spirit în mai bine, atunci când este folosit într-o zi mai dificilă.

Studiul arată că cea mai mare influență asupra stării de spirit a unei femei o are parfumul pe care îl folosește.

De asemenea, parfumul este asociat cu momentul în care o femeie se simte bine în pielea ei, iar notele preferate ale acestuia au puterea de a ridica moralul și de a transmite energie pozitivă.

Parfumul oferă încredere și optimism


Un număr semnificativ de femei (52%) consideră că parfumul este accesoriul care le întregește look-ul și care le face să se simtă mai încrezătoare în ele.  

Când folosesc aroma preferată, acestea se simt mai frumoase și mai optimiste.

Parfumul își depășește statutul de produs cosmetic și se transformă într-o stare de spirit, ce transmite încredere, energie și optimism și devine o amintire a unui moment sau a unei persoane dragi.

Aroma preferată face o femeie să se simtă mai energică

Zilele ca „Blue Monday” nu sunt deloc ușoare. Motivația și nivelul de energie sunt la cote minime, iar starea emoțională poate avea de suferit.
Parfumul este însă cel care poate schimba ziua și o poate învălui în note pozitive. Atunci când pulverizează la începutul zilei un strop din parfumul preferat, femeile se simt mai energice și mai pline de viață.

FAR AWAY ROYALE, parfumul asociat cu rafinamentul și puterea de a cuceri lumea


Dintre participantele la studiu care au încercat noul parfum AVON FAR AWAY ROYALE, 72% dintre acestea l-au asociat cu o aromă suprinzătoare și rafinată. Un parfum sofisticat, care suprinde și oferă un sentiment de putere și încredere.



Este o aromă puternică și când o aplic, mă simt și eu puternică! a fost răspunsul ales de 67% dintre femeile care au folosit aroma intensă, regală, cu note de iasomie și vanilie, a parfumului FAR AWAY ROYALE.
AVON România are în portofoliul său peste 200 de arome de parfumuri și încurajează femeile să aibă curajul să experimenteze și să descopere parfumul care le reprezintă cel mai bine.

În topul produselor care le fac pe femei să se simtă mai frumoase - mascara și crema de față


În topul produselor de înfrumusețare care ridică moralul și dau o stare de bine femeilor se află și mascara sau crema de față. 71% dintre femeile care au participat la studiu consideră că mascara le face să se simtă mai frumoase și le oferă încredere.

Și crema de față se numără printre preferințe când vine vorba de relaxare și transmiterea unei stări de bine. 59% dintre respondente se simt mai frumoase atunci când folosesc cremă de față, în timp ce 43% dintre acestea se declară mai relaxate când includ crema de față în ritualul zilnic de îngrijire.

AVON este prezent de peste 22 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.