De-a lungul anilor, piața produselor cosmetice cu protecție solară a evoluat, nu doar prin cremele de protecție solară de plajă, dar și prin alte produse care ajută pielea să facă față razelor solare în general. Notino, unul dintre cei mai mari retaileri de cosmetice de pe piața din România, a înregistrat o creștere continuă a cererii de produse cosmetice cu protecție solară: comparând vânzările din iunie 2021 cu martie 2021, segmentul a crescut cu 268%.
Pe măsură ce consumatorii au devenit din ce în ce mai conștienți de îngrijirea personală, dar și în contextul mult dezbătut al efectelor mediului asupra sănătății, unele segmente au înregistrat o cerere mai mare, precum segmentul de îngrijire și protecție solară:
Vânzarea produselor pentru copii cu protecție solară și de îngrijire după expunerea la solare a crescut cu 521%.
Printre produsele principale responsabile de creșterea rapidă a segmentului sunt produsele cu protecție solară pentru corp, care au crescut în vânzări cu 307%.
Segmentul produselor de îngrijire a corpului după expunerea la soare a crescut cu 727%, consumatorii devenind mai conștienți de importanța hidratării și calmării pielii deshidratate după expunerea la soare.
Consumatorii au învățat că protecția solară este o necesitate și pentru părul lor, astfel categoria de protecție solară a părului a crescut cu 132%.
Vânzările produselor de îngrijire a tenului după expunerea la soare au crescut cu 233%, iar produsele de protecție a tenului cu FPS au înregistrat o creștere de 231%.
Deși protecția solară pentru corp este mai populară în timpul verii, consumatorii încep să devină din ce în ce mai conștienți de impactul radiațiilor UV pe tot parcursul anului.
Astfel, FPS-ul începe să fie o parte esențială a unei game largi de produse: precum cele de zi cu zi de îngrijire a pielii și a corpului, până la cele de îngrijire a părului. În plus, consumatorii au găsit o modalitate ușoară de a-și proteja tenul împotriva soarelui, și anume prin produsele de machiaj, drept dovadă fondurile de ten și cremele CC&BB cu SPF încep să fie din ce în ce mai populare.Notino se concentrează întotdeauna pe a oferi consumatorilor produsele potrivite la momentul potrivit oferind o gamă largă de produse, inclusiv de protecție solară pentru toate tipurile de piele și cu o gamă largă de beneficii, precum o perioadă de 90 de zile pentru retururi, aceleași prețuri în magazine și pe website și livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 de lei.
Notino este cel mai mare magazin on-line de parfumuri și cosmetice din Europa.
Călătoria sa a început în Republica Cehă în 2004. Compania s-a transformat rapid într-unul dintre cei mai puternici concurenți în sectorul frumuseții și al comerțului on-line. În prezent, Notino activează pe 24 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum L'Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig și altele. Are un portofoliu incredibil de 55.000 de produse, de la peste 1.150 de branduri. În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro (14,5 miliarde de coroane cehești). Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi. În timpul sezonului de Crăciun, Notino expediază până la 140.000 de pachete într-o singură zi.
Misiunea companiei este aceea de a face frumusețea mai accesibilă. Și reușește, datorită celei mai extinse oferte, de o varietate inegalabilă, dar și datorită prețurilor uimitoare și serviciilor unice.
Compania se distinge prin excelentele servicii cu clienții, prin livrarea rapidă și fiabilă a coletelor, prin metodele de plată sigure și moderne și printr-un site web clar, orientat spre client. Aceste servicii sunt apreciate de peste 16 milioane de clienți din întreaga Europă.