Acțiunea a fost marcată de un eveniment la care au participat patru mămici active în social media, care s-au alăturat cu entuziasm cauzei și au citit povești copiilor de la SOS Satele Copiilor România.
„Ştim cât de preţios este timpul de calitate petrecut alături de cei mici, astfel că, dincolo de susținerea financiară pentru partenerii noștri de la SOS Satele Copiilor România, ne-am bucurat să putem oferi momente magice micuţilor centrului, cu ajutorul celor patru mămici blogger, cărora le mulțumim că au acceptat să ne fie alături. Evenimentul a fost organizat cu ocazia lansării ediției limitate de NIVEA Creme, celebra cutiuța albastră, care acum a îmbrăcat haine de poveste și a dedicat copiilor o serie de istorioare și joculețe”, spune Daniela Crăciun, Senior Brand Manager, Beiersdorf România.
Cele patru bloggeriţe mămici care au participat la eveniment, Dana Dragomirescu de la urbankid.ro, Claudia Stirbei de la wowmom.ro, Ana Maria Mitrus, meseriadeparinte.ro și Mirabela Stoica, smartandhappychild.ro, au îmbrăţişat iniţiativa NIVEA şi au povestit copiilor aventurile personajelor din noile poveşti NIVEA.
“Pentru noi, prietenia și suportul pe care ni le arată NIVEA, ori de câte ori avem nevoie, sunt de neprețuit. Dincolo de ajutorul financiar, este important pentru copiii noștri să aibă parte de experiențe pozitive, de un pic de magie și de joc: acestea sunt ingredientele învățării sănătoase și ale unei interacțiuni fericite. Mulțumim companiei Beiersdorf și brandului NIVEA pentru tot ce fac pentru copiii de la SOS”, a adăugat Carmen Brumă, Manager Comunicare și Strângere de Fonduri SOS Satele Copiilor România.
La final, NIVEA a oferit Asociaţiei SOS Satele Copiilor România suma de 40.000 Euro, bani ce vor fi direcţionaţi către proiectele de prevenire a separării copiilor de părinţi, derulate prin intermediul SOS Centrul de Consiliere şi Sprijin pentru Copii şi Părinţi.