Lansarea magazinului M•A•C din Iași a fost celebrată pe 24 septembrie printr-un eveniment pop-art, derulat sub conceptul internațional ”Art of the Lip”, ce reprezintă din plin personalitatea colorată și plină de viață a brandului. Astfel, invitații din presa locală, bloggeri, clienți, influenceri și publicul aflat în Atrium Palas Mall în seara respectivă s-au relaxat și amuzat din plin cu sesiuni de make-up profesionist oferite de make-up artiștii M•A•C, caricaturi funny ale buzelor făcute la eveniment sau fotografii cu recuzita colorată ”Art of the Lip”.
Invitatul special al serii a fost bloggerița Alina Ceușan, care s-a bucurat de un machiaj trendy, cu focus pe buze, realizat în stil ombre de către trainerul M.A.C, Alis Costea.
M.A.C continuă să se dezvolte, îndreptându-se spre noi piețe cu magazine în care se regăsesc colecții ediție limitată, dar și toate produsele din colecțiile permanente. Magazinul din Palas Mall înglobează toate ingredientele esențiale pe care le așteptați de la un magazin M.A.C (unde freamătul este la fel de intens ca și machiajul), iar design-ul ambientului este resimțit imediat ca fiind exclusivist și pur urban.
Motto-ul brandului – “All races, all sexes, all ages” (“Toate rasele, indiferent de sex, indiferent de vârstă”) reprezintă atitudinea brand-ului față de individualitate, artă și puterea exprimării personale. Ca brand de consum ce crede în expresia “a oferi”, M•A•C și-a deschis sufletul în fața publicului din Iași prin acest eveniment impresionant de inaugurare.
Datorită pasiunii, măiestriei și impetuozității sale în căutarea inovațiilor, M.A.C. este prezent în culisele a peste 300 de reprezentații la Fashion Week din Londra, Milano, și Paris. M.A.C. este un brand de machiaj creat de make-up artiști pentru make-up artiști. De aceea M.A.C. respectă în mod special și onorează comunitatea make up artiștilor prin proiecte special create pentru ei.