Povestea Urban Decay începe în anii ’90 când culori precum roz, roşu şi bej dominau piaţa selectivă de frumuseţe. Doamne fereşte să îţi fi dorit unghii mov sau verzi! Ar fi trebuit fie să te descurci cu un marker, fie să îţi rişti viaţa pe vreo alee întunecată în căutarea culorilor după care râvneai.
Acela a fost momentul în care Sandy Lerner (cofondator Cysco Systems) a luat decizia îndrăzneaţă de a căuta singură o modalitate de a îşi satisface gusturile de culoare.
Prima noastră reclamă cu sloganul “ROZUL VĂ PROVOACĂ GREAŢĂ?”, demonstrează că URBAN DECAY propune o altă abordare machiajului. Inspiraţi din faţetele mai puţin atrăgătoare ale peisajului urban, aducem în lumina reflectoarelor culori vibrante pe care le denumim specific: SMOG, RUST, OIL sau ACID RAIN.
Prezenţa noastră în continuă extindere dovedeşte că pasionaţii de machiaj din întreaga lume au o nevoie acută de alternative, de unde şi longevitatea brand-ului nostru, care depăşeşte cu mult stilul grunge al anilor ’90.
Poate această dorinţă pentru ceva unic explică susţinerea pasională de care ne bucurăm în ultimii ani. Produsele Urban Decay apar în zeci de magazine în fiecare lună. Am câştigat nişte premii extraordinare: de la Allure Best of Beauty la PETA2 Proggy pentru eforturile noastre în domeniul combaterii violenţei şi susţinerii alimentaţiei vegane. Şi cu siguranţă nu am fi reuşit dacă nu am fi avut susţinerea make-up artiştilor care împărtăşesc dragostea noastră pentru produse inovatoare şi performante şi culori experimentale.
Suntem astazi una dintre cele mai de succes companii de machiaj din Statele Unite.