Peste 5.000 de persoane au participat la sondajul realizat în perioada 1-31 decembrie 2015, 91% dintre respondenți fiind femei și 9% bărbați.
„Produsele noastre se nasc ca urmare a unui dialog permanent cu consumatorii noștri și cu nevoile acestora. Era firesc ca la final de an să vedem care din lansările de game ale lui 2015 le-a fost mai aproape de suflet și de așteptări. Gerovital Happiness este o gamă ale cărei produse au formulări ușoare, fără parabeni, iar parfumurile sunt hipoalergenice.
Lansată pe piață în februarie 2015, Gerovital Happiness se adresează persoanelor 16+ ani, dar este potrivită și pentru tenurile mature. Gama cuprinde 17 produse cosmetice pentru față și corp, împărțite în trei subgame, în funcție de principiul activ conținut (zmeură, afine și caise). Noutatea absolută este reprezentată de cremele „Color Control” (CC), disponibile în trei nuanțe: deschis, mediu și închis. Îmbogățite cu pigmenți naturali și extracte de fructe, adaptate fiecărui tip de piele, cremele CC Gerovital Happiness estompează eficient imperfecțiunile și urmele de oboseală, oferind tenului un aspect plin de strălucire.
A doua lansare ca popularitate în rândul fanilor a fost cea a gamei dermatocosmetice Gerovital H3 Derma + (25%), urmată de gama dermatocosmetică Gerovital H3 Derma + Sun (18%) și gama Gerovital Tratament Expert (13%).