București Mall, primul centru comercial modern din România avansează lucrările de renovare prin redeschiderea magazinului de cosmetice Make up Art Cosmetics (M•A•C). Noul magazin este situat la parterul mallului și are o suprafață de 70 de metri pătrați. Investiția pentru renovarea lui s-a ridicat la peste 200.000 euro și a fost finalizată la doua luni de la închidere.
Noul concept, pur urban și modern, pune accentul pe atragerea clienților și pe crearea unei experiențe memorabile. Colecțiile noi de produse și cele 6 stații de machiaj, prevăzute cu lumini profesionale și scaune complet ajustabile, crează un ambient profesional, însă relaxant în același timp. "Am încercat să fim mai conștienți de clientul care vrea să se joace pentru un timp", declara Livia Abrudan, Marketing Manager M•A•C.
Magazinul cuprinde toate ingredientele esențiale pe care clienții se așteaptă să le găsească într-un magazin M•A•C.
Prin politica sa, brandul nu oferă promoții, însă fiecare clientă este invitată să descopere experiența unică a machiajului, stilului și expresiei de sine cu un make-up artist profesionist M•A•C. În plus, la orice vizită pot alege din lista de servicii gratuite: pot învăța cum să-și evidențieze o trăsătură a chipului (fie ochi sau buze) sau pot să exploreze printr-un machiaj de maxim 20 de minute produsele și tehnicile care ajută la îmbunătățirea look-ul.
M•A•C este un brand de machiaj ce a fost creat de make-up artiști pentru make-up artiști.
De aceea M•A•C respectă în mod special și onorează comunitatea make-up artiștilor prin proiecte special create pentru ei.
Datorită pasiunii, măiestriei și impetuozității sale privind căutarea inovațiilor, M•A•C a fost in culisele a peste 200 de reprezentații la Fashion Week în Londra, Milano, și Paris. M•A•C sprijină săptămânile modei din toată lumea – Atena, Copenhaga, Delhi, Singapore, Noua Zeelanda și Moscova.
Posteaza comentariu