© Copyright:
Supermachiaje: 9 cele mai noi tendinţe lansate în 2012 la Londra
3. Ultra femme: Contrapunctul pentru inocenţa copilărească este o temă pe care Pat o descrie ca "Ultra Femme:... feminitate exagerată şi eleganţă feminină". Acest lucru este relevat printr-o nouă idee de modernitate glamour: „feminină cool, dar într-un mod sexy," spune Pat. "Este vorba despre farmecul luxuriant modern." La Nina Ricci, Pat a adus "Varianta modernă a unei femei franceze" cu multe detalii feminine: dermatograf subţire negru, ochii albi umbriţi; piersică în obrajii şi buze nud.
Zeiţele au fost tema principală în show-urile tematice ale lui Roberto Cavalli. Aici, Pat a creat o piele frumoasă, radiantă cu uşoare atingeri de gri, ochi fumurii şi buze nud pentru o feminitate dramatică. Versace, un spectacol asociat de obicei cu zeiţele, o temă a "reuniunii vechiului Versace cu noul Versace". Aceasta a inspirat-o pe Pat să combine "pielea lucioasă cu ochii de un maro fumuriu şi buzele nude ".
"Femme ultra" a lui Pat a fost dovada în alte două super-show-uri feminine: Calvin Klein şi Stella McCartney. La Calvin Klein, colecţia Pre-Raphaelite a inspirat-o pe Pat să creeze un look minimal prin care a relevat frumuseţea atemporală a fetelor cu pielea perfectă şi sprâncene puternice. Pielea perfectă a fost, de asemenea, văzută la Stella McCartney, unde Pat, a tradus "atletica", tema show-ului într-o " sportivă încrezătoare, o femeie cu adevărat modernă, şi cu un aspect super sănătos."
4. Bold Minimalism: "Un sezon minimal, cu accente îndrăzneţe", spune Pat, în descrierea temei, a cărei reacţie este împotriva tendinţelor maximale din sezoanele precedente. "Bold Minimalismul este despre detaliu ", spune Pat - acest lucru fiind reprezentat de paiete de lumină care se reflectă pe buzele roşii sau de culoarea bloc de-a lungul ochilor. „Ceea ce uneşte aceste idei diverse este unicitatea lor”, spune Pat.
5. Graphic Shapes: "Utilizarea de impact a liniei şi culorii", explică perfect ideea lui Pat de Bold Minimalism. "În porturile din 1961, formele geometrice în haine erau influenţate de forme geometrice arhitecturale, ceea ce m-a inspirat să fac acest lucru, să adaug liner verde metalizat peste fard de pleoape alb", spune ea. O simplă formă de declaraţie, care este în continuare îndrăzneaţă şi feminină. La Prada, linerul negru în interiorul ochiului a redus declaraţia grafică la minim, dar cu un accent foarte puternic. La cealaltă extremă, pentru Gucci, Pat a creat ceea ce ea numeşte „noul ochi negru”, un element grafic punk care a fost aproape de agresiv şi cu aspect de mască.
Sprâncenele au fost de asemenea elementul cheie în mesajele lui Pat. La Galliano, sprâncenele sunt alungite şi cu o grosime şi o lungime consistentă pentru un look de starletă a micului ecran; la Stella McCartney, sprâncenele au un arc curat, definit, iar la Bottega Veneta, ele sunt perfect îngrijite.
Comentarii (1)
Super articol! Faceti rost si de niste poze ca sa ne inspire cu adevarat.
Posteaza comentariu