S-ar putea spune ca este o alegere cel putin dificila si sunt toate sansele sa nu reusesti din prima incercare. Poate nici din a doua. Aceasta pentru ca avem de-a face cu una dintre situatiile cand socoteala de-acasa nu se potriveste cu aceea din targ. Altfel spus, este posibil sa crezi ca stii ce-ti doresti si ce te reprezinta, insa varietatea ofertelor disponibile te-ar putea pune in incurcatura.
Este important sa te cunosti pe tine insati. De altminteri, parfumul reprezinta o carte de vizita mai elocventa decat ai crede si dezvaluie despre tine mai mult decat iti imaginezi. Nu porni la drum cu ideea de a-ti achizitiona un parfum "modern, in tendinte", pentru ca, in situatia aceasta, nu constituie un criteriu valabil. De altfel, dupa cum spune Luciano Bertinelli, Managing Director Ferragamo Parfums, este imposibil sa stabilim o directie clara si precisa in care se indreapta tendintele in domeniu.
"Pentru a sti cat mai exact care sunt dorintele consumatorilor nostri (in special ale celor tineri) si conceptiile lor referitoare la parfumul de lux, am efectuat o serie de cercetari complexe la nivel international, respectiv in cadrul a sapte universitati din intreaga lume.
Concluzia a fost ca nu exista un trend universal valabil, ci sunt niste diferente considerabile in functie de zona geografica: Europa de Est, America de Sud, Orientul Mijlociu, Asia... Fiecare regiune are caracteristicile sale; in ceea ce priveste parfumurile, gama noastra Incanto, pentru tineri (Incanto Dream, Incanto Shine si Incanto Charms) a fost dezvoltata pornind de la piata japoneza", explica Luciano Bertinelli.
Prin urmare, daca nu se poate vorbi de tendinte, poate ca singurul lucru pe care ar trebui sa-l ai in minte cand pornesti in aceasta expeditie se refera la esentele preferate (florale, lemnoase - cedru, santal - vanilie si asa mai departe).
De asemenea, nu este nici pe departe obligatoriu sa te limitezi la un singur parfum, chiar daca simti ca ai gasit esenta ce pare sa fi fost creata special pentru tine. Poti foarte bine sa te regasesti in doua-trei parfumuri, pe care sa le alternezi in functie de starea de spirit si de ocazie.
De exemplu, un parfum cu esente lemnoase se adreseaza unei femei tinere, stralucitoare, increzatoare in sine si plina de energie; probabil ca vei alege un asemenea parfum pentru o ocazie mai speciala, cum ar fi cand iesi la teatru, la cina, sau la o intalnire romantica. Pe de alta parte, un parfum cu note de iasomie, trandafir si floare de portocal se adreseaza unei femei sofisticate si este o alegere potrivita pentru o petrecere selecta.
Posteaza comentariu