Tendintele particulare ale produselor cosmetice

Privind cu atentie lista de lansari ale produselor cosmetice decorative, in ultimii ani, se pot observa detasat adevarate curente sau tendinte asemanatoare celor din moda vestimentara. Firmele care se respecta au avut si au in continuare, lansari constante ale unor produse create in functie de parametrii momentului si de cele mai sofisticate retehnologizari. Principalele categorii dupa care se structureaza complexa gama a fardurilor sunt cele pentru fata, ochi, buze si unghii.

Fondul de ten: de la reflectarea luminii, la combaterea stresului

Produsele pentru fata, in special fondurile de ten, au avut o evolutie clara: daca prin anii 2000 erau destinate tuturor tipurilor de ten si erau create avand diferite particule care difuzau lumina astfel incat tenul sa fie avantajat sub diferite surse (lumina rece-neon, lumina calda-becuri, lumina de zi sau seara), in anii ce au urmat moda fondurilor de ten s-a schimbat de la sezon la sezon. Astfel, urmatorul tip de fon de ten la care s-a lucrat a fost cel destinat tenului mixt din simplul motiv ca aproape 80% din femei au acest tip de ten. A urmat moda fondului de ten universal, hidratant si rezistent si iata acum ultima generatie este cea a fondului de ten anti stres. Se poate observa cum principalele case producatoare au lansat deja acest produs.

Mascara... tridimensional

Produsul vedeta al fardurilor pentru ochi este mascara si iata care au fost lansarile ultimilor ani: in anii 2000, la mare trecere au fost mascarele waterproof, dupa care au fost cele cele multifunctionale (ofereau lungime, desime si volum). S-a pus accent din ce in ce mai mult pe tipul periei-aplicator, forma acesteia oferind informatii despre destinatia mascarei si iata cum a aparut moda periei curbate ce inlesnea obtinerea unor gene intoarse, ca de papusa. A fost lansat si acel aplicator tip bagheta-pieptene, foarte usor de folosit cu un rezultat spectaculos. Acum o mascara care se respecta se aplica neaparat pe o baza de fibra, ce imbraca genele astfel incat dupa aplicarea mascarei propriu zise rezultatul sa fie 3D.

De la simplul gloss, la senzualitate stil Angelina Jolie

Moda rujurilor a evoluat spectaculos de la un sezon la altul, forma buzelor, textura, culoarea si functiunile rujurilor au fost mereu altele, mereu noi. Acum sase ani, gloss-ul transparent si sticlos reprezenta o schimbare radicala, fiind un produs nou al industriei cosmetice si venea in intampinarea femeilor dupa ani de zile de folosire a rujului colorat. Acest gloss nu a putut fi detronat doi ani, dupa care a ramas in top-uri insa, de data aceasta, pigmentat in culori fine.

Paralel cu gloss-ul, evolutia rujurilor nu s-a oprit au aparut rujurile cu arome fructate si texturi semitransparete, cu efect umed si stralucitor. Au aparut iar gloss-uri cu textura coloidala in exces, si ele cu aroma fructata, urmata de moda aromelor caf
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod