Noile reglementari din Norvegia lupta cu standardele de frumusete nerealiste de pe platformele de socializare pentru a reduce dismorfia corporala cu care se lupta foarte multi tineri in prezent. Modificarile aduse Legii de marketing din 2009 le impune influencerilor sa dezvaluie atunci cand o fotografie inclusa intr-o postare promotionala este retusata astfel incat sa le perfectioneze trasaturile faciale sau forma corpului.
Conform modificarilor aduse de Ministerul Norvegian al Copilului si Familiei, adoptate cu un numar considerabil de 72 de voturi, reclamele ce contin modificari ale dimensiunii corpului, formelor sau a pielii vor fi marcate cu o eticheta standardizata, realizata de minister.
Modificarile nu vor acoperi doar imaginile in care buzele, talia si muschii sunt exagerate dupa realizarea fotografiei, ci si cele create cu un filtru. Incalcarile legii se vor pedepsi cu amenzi mari, iar in cazuri extreme cu inchisoarea. Citește continuarea pe andreearaicu.ro
Aceasta lege le vizeaza pe vedete si influenceri care „primesc orice plata sau alt beneficiu” dintr-o postare pe social media. Modificarile nu vor acoperi doar imaginile in care buzele, talia si muschii sunt exagerate dupa realizarea fotografiei, ci si cele create cu un filtru. Incalcarile legii se vor pedepsi cu amenzi mari, iar in cazuri extreme cu inchisoarea. Citește continuarea pe andreearaicu.ro
Posteaza comentariu