Companiile de produse cosmetice aleg, in promovarea produselor lor,
varianta modelului cu trasaturi placute, dar putin cunoscut de marele
public. Altele au deja o traditie in alegerea unei vedete drept purtator
de imagine al unui produs nou lansat pe piata. Strategie costisitoare
pentru ele, dar eficienta.
Descoperita pe o plaja corsicana de un reprezentant al Madison Agency,
Laetitia Casta si-a convins imediat parintii sa se mute cu totii la
Paris. In numai zece luni, facea furori printre editorii marilor reviste
de moda. Jean-Paul Gaultier a angajat-o pentru una din prezentarile
sale in timp ce alti designeri si companii de publicitate se intreceau
pentru a incheia un contract cu ea - se nascuse un star. A fost aleasa
de L'Oreal sa ii reprezinte produsele de ingrijire a fetei si machiaj.
Aceeasi companie, a carei strategie de promovare se bazeaza pe alegerea
unor vedete ca "imagini" ale produselor sale, a contractat-o pe
incantatoarea Milla Natasha Jovovich pe cand aceasta se afla in culmea
succesului. Nascuta pe 17 decembrie 1975, in Kiev, a pasit pentru prima
data pe o scena pe cand avea 11 ani. Prima ei coperta a fost pentru
revista italiana Lei. Dar a fost suficient pentru a o aduce in randul top
modelelor. Dorinta sa a fost insa intotdeauna aceea de a avea o cariera
cinematografica, nu inainte de a trece putin si prin cea muzicala.
Monica Belluci a fost aleasa de Margaret Astor drept imagine a
companiei intr-un moment crucial pentru aceasta: relansarea sub numele
de Astor. Campania a inceput cu filmarea unui spot la un nou ruj
hidratant, al carui regizor a fist Bruno Aveillan, foarte bine cotat
printre regizorii de spoturi publicitare. Ideea de la care s-a pornit a
fost simpla, fara artificii, complezente sau "selling lines". Povestea
actritei se aseamana mult cu aceea a Cenusaresei. Si-a petrecut copilaria
urmarind filmele de aur ale cinematografiei italiene si, desi initial si-a
dosit sa studieze dreptul, nu a rezistat tentatiei unui contract propus
de Elite Model Management. Probabil ca un salt remarcabil in cariera sa
il va face odata cu lansarea filmului Matrix, unde joaca si ea.
Tot o relansare, de data aceasta pentru Rimmel Londra, i-a adus un
contract top modelului Kate Moss. A fost pentru prima data cand compania
a ales sa fie reprezentata de o ambasadoare celebra. Specialistii in
comunicare ai companiei au vrut ca fiecare element al noii campanii sa
reflecte spiritul londonez. In reclama, rujul este folosit atat pe buzele
modelului cat si pe fata ei. Sharon Dowset, make-up artist, povesteste:
"Asistentul meu, Andrew, a fotografiat diverste modele de graffiti pe
care apoi le-a suprapus peste fotografii ale fetei lui Ktae, ca sa ne
dam seama care i se potrivea mai bine".
Mai intai a fost Buffy. Apoi a fost fata Maybelline. Sarah Michelle
Gellar parca s-a nascut in fata camerei. In 1981, pe cand se afla la
varsta prescolara, a jucat in peste 30 de clipuri pentru Burger King. 18
din cei 21 de ani pe care ii are in prezent si i-a petrecut pe platourile
de filmare, lucru care o face o veterana a filmului si televiziunii.
Posteaza comentariu