1 din 5 femei ar renunța la cinci ani din viața ei pentru a obține aspectul fizic dorit

Dove sărbătorește 20 de ani de promovare a frumuseții autentice printr-o nouă campanie aniversară, afirmându-și angajamentul de a nu utiliza niciodată Inteligența Artificială pentru reprezentarea femeilor în comunicările sale de brand.
Campania include o expoziție-manifest intitulată Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată, organizată în cadrul Art Safari din București, care prezintă modul în care frumusețea reală a fost ilustrată în campaniile Dove de-a lungul timpului. 

Din 2004, Dove a transformat industria frumuseții, provocând standardele impuse de societate și susținând o viziune incluzivă asupra frumuseții, care reflectă diversitatea reală a femeilor din întreaga lume. Timp de 20 de ani, Dove a inspirat milioane de femei să se simtă încrezătoare în pielea lor. 

1 din 5 femei ar renunța la 5 ani din viața ei dacă asta ar însemna să aibă aspectul fizic pe care și-l dorește.*


Un studiu recent comandat de Dove* arată că 1 din 5 femei ar renunța la cinci ani din viața ei pentru a obține aspectul fizic dorit.
Societatea acordă o importanță exagerată aspectului fizic, amplificând presiunea de a se conforma unor standarde nerealiste de frumusețe. Deși idealurile de frumusețe s-au diversificat de-a lungul anilor, trăsăturile considerate „ideale” rămân dificil de atins și multe femei se simt încă forțate să se încadreze într-un anumit tipar de frumusețe.  Studiul arată că 68% dintre femei consideră că ar trebui să arate sănătos, 55% cred că ar trebui să fie slabe, 50% doresc o talie subțire, iar 52% aspiră la o siluetă cu forme*. 
 
 

9 din 10 femei și fete la nivel global** declară că au fost expuse la conținut online care le-a afectat percepția asupra propriei frumuseți 


Până în 2025, se estimează că 90% din conținutul online va fi generat de Inteligența Artificială***, ceea ce reprezintă o amenințare majoră la adresa reprezentării frumuseții reale.
Conform unui studiu global Dove**, 9 din 10 femei și fete afirmă că au fost expuse la conținut online care le-a afectat percepția asupra propriei frumuseți, în timp ce 7 din 10 femei din România* cred că imaginile femeilor din media sunt modificate digital. Totuși, 1 din 3 femei** simte presiunea de a-și modifica aspectul din cauza a ceea ce vede online.

Pentru a marca acești 20 de ani de frumusețe adevărată, Dove a creat un video manifest care subliniază impactul Inteligenței Artificiale asupra standardelor de frumusețe nerealiste și efectele acestora asupra femeilor și fetelor.
 
 

“Inteligența artificială ne oferă oportunități incredibile, însă modul în care frumusețea este reprezentată prin intermediul acesteia poate afecta negativ percepția asupra propriei frumuseți.
Faptul că 1 din 5 femei ar renunța la 5 ani din viața ei pentru a obține aspectul fizic dorit* ne motivează să continuăm să reprezentăm femei reale în toate formele de comunicare ale brandului. Ne dorim ca femeile să se regăsească, în continuare, în tot ceea ce comunică Dove, iar misiunea noastră rămâne aceea de a inspira și de a redefini frumusețea prin diversitate, autenticitate și acceptare.” susține Maria Dumitrescu, Brand Manager Dove

Expoziția Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată


Dove își prezintă viziunea asupra frumuseții adevărate prin expoziția Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată, găzduită de Art Safari, unul dintre cele mai importante evenimente culturale din România.
Expoziția include imagini și video-uri, care reflectă angajamentul brandului în ultimii 20 de ani, alături de alte surprize dedicate celebrării frumuseții autentice.

Expoziția poate fi vizitată până pe 6 octombrie 2024. 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod