Adopt, un brand inedit, creat și produs în Grasse, Franța, cu ajutorul unor parfumieri celebri, aceleași nume ce au creat și note din branduri de lux, precum: Cacharel, Christian Dior, Yves Saint Laurent, Thierry Mugler sau Jean Paul Gaultier, a venit și în România.
Adopt se bucură de performanța de a avea o sticluță de parfum vândută la fiecare 30 de secunde în toată lumea, ocupând prima poziție ca unități vândute în Franța conform datelor furnizate de Adopt Franța. Parfumul prezintă un preț mai mult decât accesibil și poate fi regăsit în numeroase țări, printre care Germania, Polonia, Rusia, China și Anglia, iar din martie 2022 și în România, în magzinele DM, dar și în alți parteneri.
Fără testări pe animale, vegan, prietenos cu mediul și având ca simbol reprezentativ pasărea Colibri, brandul Adopt vine într-o colecție inedită de 12 arome deosebite, astfel încât să te poți indentifica cu una, două sau de ce nu chiar 3 parfumuri.
„Suntem fericiți să putem oferi consumatorilor noștri, pe langă numeroasele branduri internaționale consacrate, noua apă de parfum Adopt, în exclusivitate în România.
Succesul internațional al brand-ului, ne face încrezători că oricine se poate identifica cu cel putin una din cele 12 arome pe care le punem la dispoziția consumatoarelor pe piața locală. Fiecare parfum vine într-o sticluță de 30 de ml, ideală pentru a fi purtată în geantă, buzunar sau rucsac. Printre notele întâlnite în compoziția parfumurilor Adopt sunt cele florale, de trandafir, ylang-ylang, iasomie, patchouli, tuberoză, dar și note fructate, de zmeură, cireșe, mandarină, ananas sau cocos. De asemenea, tonurile lemnoase, aromate, de vanilie, caramel și alune asigură unicitate aromelor semnate Adopt”, a declarat Daniela Ene, Brand Manager Adopt, Interbrands Orbico.Rose Charmeuse, Yummy Candy, Rose Noir, Bouquet d'Amour, Fairyland, Coeur a Coeur, Coco Lada, Sunny Vibes, Ma Cherry, Liberty Dream, Liberte Cherie și La Tout Charm sunt cele 12 parfumuri Adopt ce vor surprinde placut toate doamnele și domnisoarele.
Parfumurile promit o rezistență îndelungată, sunt delicate cu pielea, majoritatea prezentând în compoziție particule strălucitoare cu efect spectaculos.
Distribuitor pe piața din România - Interbrands Orbico
Interbrands Orbico devine cel mai important jucător pe piața de distribuție FMCG din România, odată cu finalizarea fuziunii dintre Interbrands Marketing&Distribution și Orbico.
Astfel, compania aduce clienților un portofoliu integrat care însumează peste 200 de branduri și 12,000 de produse din categorii precum parfumerie, tutun, uz casnic, alimentare și non-alimentare. Printre partenerii din portofoliul Interbrands Orbico se numără Philip Morris, Procter & Gamble, Bolton (Rio Mare), Lindt, Kellogg's (Pringles), Duracell, Fater (Ace), Klintensiv, Dalli (Bonux), Tchibo, Wella, Coty, Converse, Revlon, Makeup Revolution și Adopt.
Posteaza comentariu