Dove și-a asumat misiunea de a crea o lume în care frumusețea este o sursă de încredere, nu de anxietate. Astfel, încurajează femeile să-şi descopere frumusețea și să zâmbească atunci când se privesc în oglindă prin lansarea unei noi campanii, construite în jurul unui spot video - Dove Mirrors (https://www.youtube.com/watch?v=ky4-T6z0gDw&list=UUwnhD8ECd4GYZgacjdabzeA). Filmul subliniază discrepanţa dintre reacţiile femeilor adulte şi cele ale fetelor aflate la o vârstă fragedă, atunci când sunt în faţa unei oglinzi.
Campania are la bază cel mai recent studiu Dove conform căruia una din trei femei* recunoaște că se simte incomod şi își zâmbește foarte rar atunci când se privește în oglindă. Femeile sunt cel mai aprig critic al felului în care arată, atunci când se privesc concentrându-și mai degrabă atenția asupra defectelor, în timp ce tinerele fete adoră ceea ce văd în oglindă.
Frumusețea este o sursă de anxietate, ceea ce împiedică femeile să fie mulțumite de propria reflexie
Atunci când femeile privesc în oglindă văd dincolo de înfățișarea lor.
Fetele „oglindesc” comportamentul mamelor lor
Fetele copiază comportamentul mamelor lor în ceea ce privește frumusețea și încrederea de sine. Este important ca mamele să-și recunoască propria frumusețe și să dea exemple pozitive fiicelor lor. Dove invită toate femeile să retrăiască bucuria pe care o simțeau în perioada copilăriei, atunci când se priveau în oglinda, și să transmită sentimentul următoarei generații.
Cu cât privești mai mult, cu atât îți place mai puțin
Deși femeile se simt incomod atunci când se privesc, simt nevoia să se uite în oglindă foarte des. În medie, femeile se privesc în oglindă de aproximativ șase ori pe zi, ajungând la 50 de minute în decursul a 24 de ore. 15% dintre femei admit că nu au fost niciodată mulțumite de propria imagine în oglindă, considerând oglinda ca fiind cel mai aprig critic al lor. Deși nu le place reflexia lor, femeile își alimentează nemulțumirea legată de felul în care arată de-a lungul întregii zile, folosind diverse ocazii pentru a se privi în oglindă: în cea retrovizoare (50%), în geamurile magazinelor (48%) sau în oglinzile din lifturi (44%).
Dove invită toate femeile să-și admire frumusețea naturală atunci când se privesc în oglindă și să zâmbească.
Poți viziona video Dove Mirrors aici, pe Facebook.com/dove și te poți alătura conversației pe #MyBeautifulSelf.
**Sursa: Mirrors – studiu global Dove, 2013
Misiunea Dove:
Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și fericire, de aceea își asumă misiunea de a inspira femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și de a le încuraja să considere frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate.
Dove este diferit. Este primul brand care redefinește feminitatea și dă valoare frumuseții naturale, în pofida stereotipurilor de perfecțiune.
Dove inspiră femeile să-și aprecieze frumusețea la adevărata sa valoare, pentru că aceasta vine atât din interior, cât și din exterior. Privirea, zâmbetul, atitudinea, optimismul, simțul umorului sunt doar câteva dintre atuurile care pun femeile în evidență. Ele radiază de frumusețe când se simt bine în pielea lor și când se acceptă exact așa cum sunt.
Studiul Dove Mirrors a fost efectuat la finalul anului 2013 pe un eșantion de 6.006 femei cu vârsta cuprinsă între 18-64 ani. Acesta s-a desfășurat în 12 țări: Statele Unite ale Americii, Canada, Mexic, Brazilia, Argentina, Marea Britanie, Germania, Italia, India, China, Tailanda și Filipine.