informatii clienti
-
24 Ian 2005, 10:390 0O sa va povestesc o intamplare reala, petrecuta acu' cateva luni.
Intr-o minunata sambata seara mi-am pierdut telefonul mobil; si cum pe la ora aia nu functiona nici un serviciu cu clientii, sun eu a doua zi la Connex - ca despre ei e vorba - si imi raspunde o domnisoara cu o voce suava, pregatita sa imi satisfaca cele mai pretentioase cerere de clienta serioasa ce sunt. Si zic eu: "Buna ziua,ma numesc X si va sun pentru ca mi-am pierdut telefonul si as dori sa imi blocati cartela." La care fata ma roaga sa astept un moment... stau cam 10 secunde, dupa care urmeaza intrebarea ei absolut fenomenala: "Pe cel de pe care sunati l-ati pierdut?" Moment in care efectiv am ramas fara cuvinte.... N-am avut ce reprosa serviciului de relatii cu clientii pentru ca trateaza cu atata atentie penrtu detalii si consideratiune rugamintile noastre !! )) -
28 Ian 2005, 17:20hheheheheheheeeee!!!!!
Trebuia sa-i explici: "Nu, draga, mi-am bagat-o in altul!!!!"
Exact asa, fara sa pomenesti cuvintele "cartela" sau "telefon"