25 de secrete despre sex

Intr-o lume coplesita de sex, realitatea din dormitoare este, uneori, mult prea calma. Cele de mai jos pot fi, in egala masura, un stimul, un amuzament sau tot atatea lectii.
Intr-o lume coplesita de sex, realitatea din dormitoare este, uneori, mult prea calma. Cele de mai jos (reguli de aur, principii de baza si sfaturi pentru buna functionare) pot fi, in egala masura, un stimul, un amuzament sau tot atatea lectii.

Cinci reguli de aur


1. Cu trecerea anilor, partidele de sex devin din ce in ce mai bune (fie practica, fie partenerul stabil, fie amandoua sunt elemente determinante). Viitorul este mai bun decat prezentul!

2. Fiecare femeie are o pozitie preferata. Gaseste-o pe a ta si foloseste-o. Barbatii sunt mereu in cautare de ceva nou. Invata de la el, adapteaza-te, cere si du-l acolo unde vrei.

3. Indrazneste sa incerci mereu ceva nou. Ceea ce inseamna ca pozitia preferata se poate schimba sau imbunatati. Fii atenta la ceea ce simti (sau la ceea ce nu simti) si adapteaza-te.

4. Durerea, de orice tip, in timpul actului sexual nu este normala - fie ca esti prea incordata, fie, undeva, este o problema. Daca situatia persista, mergi la ginecolog. Indiferent care este cauza, nu trebuie sa suferi. Sexul este placere, nu durere!

5. Anticonceptionalele pe care le folosesti nu sunt "pana ce moartea ne va desparti", ci trebuie schimbate de cel putin doua ori in timpul perioadei de activitate sexuala. Prima data, dupa casatorie, cand treci la viata monogama si ai incredere deplina in partenerul tau, a doua oara, dupa ce ai nascut. Dupa nastere, este bine sa reevaluezi pilulele (sau alta metoda contraceptiva pe care o folosesti), ca urmare a modificarilor majore biologice si hormonale prin care ai trecut.

 

Zece principii de baza


1. Nimic nu se compara cu placerea unei partide de sex intr-un pat curat, moale si confortabil. Nimeni nu spune sa nu experimentezi masa din bucatarie, baia unui avion sau o cabina de lift, dar... lucrurile adevarate se petrec in patul moale de acasa. Motivul? Pasiunea, se subintelege!

2. Cu cat faci mai mult sex, cu atat iti vei dori mai mult. Si el la fel. Principiul este simplu: amintirile stimuleaza. Atentie! Este valabila si reciproca: daca stai mult timp "pe tusa", ai sa uiti cat de mult iti place.

3. Sexul planificat va fi mereu mai bun decat o partida spontana.

4. Sa nu-ti spui niciodata: "Toata lumea are parte de mai mult sex decat mine" sau "Partidele lor de sex sunt mai bune decat ale mele". Fals! Nu este normal sa contabilizezi cate nopti fierbinti ai avut tu si cate prietena ta (in caz ca discutati astfel de detalii). Trebuie sa-ti raspunzi doar la o singura intrebare: ai parte de sex si de dragoste atat cat ai nevoie? In functie de raspuns, fii multumita cu ceea ce ai - calitatea este mai importanta decat cantitatea, sau actioneaza in consecinta.

5. Nu este nevoie sa cunosti cine stie ce tehnici ca sa ai alaturi de tine un partener multumit. Totul este sa fii atenta la reactiile lui, sa raspunzi la dorintele lui si nu vei auzi nici o critica. 90% dintre barbati sunt mai conservatori chiar decat noi. 85% vor doar "actiuni" firesti si normale.

6. Cliseele legate de sex sunt clisee pentru ca functioneaza. Inchiriaza o camera la hotel, ademeneste-l, baga-l intr-o cada cu spuma, aprinde lumanari, cumpara-ti lejerie noua rosie (desi cea alba este mult mai sexy!), sampanie, ciocolata... Clisee ai sa spui, dar tocmai de aceea sunt clisee, pentru ca dau rezultate. Si cei mai duri dintre barbati cad prada unei astfel de puneri in scena...

7. O partida de sex este un spectacol de si despre iubire. Reciprocitatea este cheia. Restul vine de la sine, cu rabdare si inteligenta.

8. Este in regula doar sa oferi. Dar nu-ti refuza placerea data viitoare. Se intampla ca unul dintre voi sa ajunga la final inainte, iar spectacolul sa se joace intr-un singur act (pentru ca nu mai aveti timp, pentru ca au dat copiii buzna peste voi, pentru ca iti sau ii este prea somn). Placerea lui trebuie sa te multumeasca, dar nu il lasa cu datoriile neplatite.

9. Sa iti faci probleme pentru ca nu ai orgasm este cea mai buna cale sa-l pierzi cu totul. Simte, nu gandi! Focalizeaza-te pe dragostea fizica, pe senzatii, relaxeaza-te si totul va fi cu artificii la final!

10.
Autosatifacerea - un fel de jucarie! Nu te gandi la masturbare ca la o injosire de sine. Este un fel de antrenament care te tine in priza. In plus, cand te-ai dezamagit tu pe tine insati?...
 

Comentariile 1-50 din 83

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • mary pe 21 Mar 2014, 22:32
    sexul

    asa-i sexul este placere !! doar cu partenerul meu nub facem prea des.. dece??

    2
    0

  • anisim pe 8 Mar 2013, 14:44
    sex

    sunteti bolnavi psihic

    0
    1

  • dorinel pe 18 Oct 2012, 14:48
    ajutama doamne

    am si eu o pretena de 20 de ani nu stiu ce sa ii fac sa imi faca si mie pe plac ia tot timppu zice nu nu nu nu ...........ce sa ii fac spuneti va rog frumos;)

    0
    2

  • Sad pe 1 Sep 2008, 15:05
    Este OK!

    Si eu consider ca acest articol este bun si ca educatia sexuala este foarte utila.Exista si acum parinti prea pudici care nu le spun fetelor lor nici cele mai elementare lucruri despre sex si viata sexuala si rau fac.Eu am aveam o cunostinta care avea peste 20 de ani si habar nu avea nici macar ce este aceea ovulatie.Credea ca este un simptom de gripa.Pai,este normal asa ceva?Trebuie stiute macar lucrurile de baza,si acest articol este exact ceea ce trebuie.

    3
    0

  • violeta pe 16 Aug 2008, 09:56
    dragoste

    am 29 de ani, sunt o persoana foarte credincioasa,dar haideti sa fim seriosi, ce atata tevatura cu subiectul sex.atata timp cat il iubesti pe cel care este alaturi de tine nu conteaza nici credinta nici absolut nimic. nu sunt (inca )casatorita ,dar asta nu inseamna ca imi voi pune centura de castitate pana dupa casatorie. asa ca ma bucur din plin de prezent, atata timp cat iubesc . a face dragoste NU ESTE UN PACAT(parerea mea).fac ceea ce simt si nu imi pare rau.credinta este credinta, intimitatea este intimitate, asa ca trebuie sa traim cu intensitate fiecare moment al vietii. AVEM O SINGURA VIATA NU 10 VIETI.

    6
    1

  • bruneta pe 5 Aug 2008, 17:22
    corect maria duicu

    imi place cum gandesti asa este traieste-ti viata ! e una singura si mai e si scurta sau trece cat ai clipi :)

    3
    1

  • bruneta pe 5 Aug 2008, 17:18
    comentariu

    nu am reusit sa citesc toate comentariile, am citit tot articolul, e normal sa faci sex chia daca ai o viatza conjugala, poate vrei sa te mariti cu acel barbat si sa stii daca e ok din toate punctele de vedere. Si eu cred in D-zeu si intradevar e in biblie scris sa nu preacurvesti dar asta e valabil cand faci sex in fiecare seara cu alt barbat! Curvia e una si sexul cu un partener stabil inainte de casatorie e alta eu asa consider! E un articol educativ dupa parerea mea eu astept cat mai multe!

    0
    2

  • tot eu pe 25 Iun 2008, 03:13
    deplorabil

    doamna Rodica, mai sunteti virgina ? asta inca nu a intrebat nimeni..

    0
    1

  • maria.duicu pe 15 Iun 2008, 22:32
    sexul e bun

    sexul inainte de casatorie e bun ,mai ales daca il faci cu viitorul sot (in cazul meu) chiar daca religia condamna asa ceva.Eu la-m iubit pe sotul meu (si il mai iubesc ,bineinteles) si nu mi sa parut ca faptul ca facem dragoste este un pacat.Un pacat mai mare este sa faci un avort decit sa faci sex cu omul pe care in iubesti.Acum suntem casatoriti de 6ani si avem impreuna o fetita de 3 ani sanatosa si frumuasa care la toamna va merge la gradi.Singurul lcucru de care imi pare rau este ca nu miam inceput viata sexuala cu sotul meu mult mai devreme,pentruca ese enzational atunci cind suntem amindoi in pat si nu avem nici un fel de inhibiti sau retineri.Asa ca fetelor daca sunteti sigure ca vati gasit jumatatea ,datii inainte .O viata avem,nu merita sa o irosim pe false iocrizii si false pudori(bineinteles cu protectia potrivita). nu sa intors nimeni de pe lumea cealalta sa ne spuna daca maieste o alta viata.Traiti-o pe asta.

    0
    1

  • deny pe 24 Mai 2008, 14:27
    realitate

    sexul inainte de casatorie...cred in Dumnezeu ...ma rog ma impartasesc ma spovedesc.... sexul nu este o "curvarie" sau cum a mai fost numita mai sus decat in cazul in care o persoana se vinde pt aceasta afectiune ,caci sexul este o afectiunea , o demonstrare a iubiri la care participa AMBII parteneri. sexul inainte de casatorie poate fi kiar o salvare pt cei doi parteneri,astfel reusheshti sa il cunoshti mai bine p celalat...si astfel vei vedea intr-un final dak este sau nu ceea ce iti doresti sa ai alaturi toata viatza....caci o nemultumire, fie ea cat de mik iti poate ruina viata....si dak mai intervine si un copil...vei risca fericirea copilului pt binele tau? nu cred...deci concluzia este ca sexul inainte de casatorie te poate ajuta sa ai o viata fericita si tu si sotia/sotul tau si kiar copii....o familie fericita...lasatzi-va dusi d valurile iubirii....dar nu nesocotind valorile morale....si jocurile intime....pot fi corelate cu jocurile de knd eam copii....nu este tot un joc? o stare de fericire?...mai grav decat sexul inainte de casatorie este inhibarea , ura, repulsia ,prostitutia....Dumnezeu inseamna iubire intre semeni , bunatate....sexul este unul din cele mai profunde metode prin care demonstrezi partenerului/partenerei cat il/o apreciezi si iubesti.... si religia si iubirea partenerului merg sunt lucrurile esentiale ale vietzii ,, asha iti formezi cariera cu o buna educatie siinformare... in concluzie felicitari administratorilor siteului si sper sa ne luminam cu totii mintile caci avem [dupa cum studiile au aratato] o mentalitate de ev mediu

    3
    2

  • AristoCat pe 12 Mai 2008, 16:50
    Pt. cata

    Cata scuza-ma dar ce expresie e aia "o femeie se poate termina"??? Presupun ca esti inca mic (dupa intrebare) dar, te rog, nu uita de gramatica! In ceea ce ma priveste, chiar daca un barbat ar fi in stare sa-mi ofere 5 orgasme pe partida, nici nu m-as uita la el daca nu vorbeste si nu se exprima corect. Si nu cred ca sunt singura... Asta e valabil, evident, in cazul in care aspiri la fete/femei "de calitate", cu un anumit nivel de cultura si inteligenta (si aici va rog sa ma scuzati, stiu ca autoincluzandu-ma in aceasta categorie risc sa par lipsita de modestie, dar n-am stiut cum altfel sa ma exprim, si, pana la urma, asta e adevarul). Dar daca n-ai pretentii prea mari, atunci e alta poveste.

    0
    0

  • Victor pe 10 Mai 2008, 18:13
    hello everybody

    @cata : raspunsul e da. Daca nu ai auzit de orgasmul multiplu, use google. In rest nu am mare lucru de comentat, sper doar ca oamenii sa-si dea jos ochelarii de cal si sa priveasca lumea mai in detaliu. Sexul e o nevoie biologica, la fel ca nevoia de a manca. N-are rost sa ne ascundem dupa deget, mai bine recunoastem deschis. Ce-i drept, un pic de educatie in plus nu ar strica ... si un pic de morala ... barbatii nu ar trebui sa vaneze femei doar ca sa se laude cu numarul lor, iar femeile nu ar trebui sa caute recompense materiale. Cam asta ar fi parerea mea.

    0
    0

  • cata pe 6 Mai 2008, 12:12
    cool

    o femeie se poate termina de mai multe ori in timpul unei partide sexuale?

    1
    0

  • ramona20 pe 5 Mai 2008, 09:42
    buna

    am o intrebare: pe ce adresa sau unde pot scrie pentru a primi raspuns la niste intrebari legate de viata sexuala?

    0
    0

  • Ana pe 2 Mai 2008, 22:40
    Unde este comentariul meu????????

    Mi-am pierdut 20 de min scriind un comentariu cat Casa Poporului si am apasat pe blestematul asat de buton de mai jos,dar coemntariul meu a disparut!!!!! Oameni buni,rezolvati bug-urile de pe site ca nu e prima oara cand se intampla... Nici ca mai scriu vreodata comentarii... Of!

    2
    0

  • Mia pe 1 Mai 2008, 16:22
    Pentru AristoCat

    In ziua de azi toata lumea "stie sigur" ca ceva e adevarat numai pentru ca a citit pe internet. De parca pe internet exista numai informatii adevarate si de parca n-ar fi cel mai usor lucru din lume sa pui ceva, orice pe net. Problema e ca unii si iau de bune aceste informatii. Tu ai dreptate, si daca unii (sau unele) mai au indoieli, ar trebui sa intrebe un specialist, un medic care are acces la informatii stiintifice serioase sau macar sa se uite pe siteuri reputabile.

    2
    0

  • AristoCat pe 30 Apr 2008, 19:56
    Pt. Alexandra

    Eu vreau sa-i raspund Alexandrei, care spune, citez:"Nu m-ai folositi pastilele dragelor...ptr k daca nu stiati ptr cele care credeti in dzeu,,,,sa sti ca conceptia are loc...zicotul se formeaza...dar e omorat apoi de efectul pastilor.,..si tot avort se numeste..." La ce pastile te referi draga mea?? Cumva la anticonceptionale? Ca daca e asa, afla ca in nici un caz nu are loc conceptia asa cum zici, pentru ca nu are loc nici macar ovulatia!! Pilula nu face decat sa elibereze aceeasi hormoni feminini pe care ii produce si organismul nostru (adica estrogeni si progesteroni), si astfel controleaza ciclul menstrual. Nu este eliberat nici un ovul, si deci ovulatia nu are loc! Nu stiu cine ti-a spus tie ca "zicotul se formeaza"... Si daca te referi la "pilula de a doua zi" nici aici n-ai nimerit-o. Daca tot ai acces la net, informeaza-te mai bine inainte sa scrii asa bazaconii.

    4
    0

  • anneyia pe 29 Apr 2008, 00:00
    mai usurel cu acuzele si parerile categorice...

    mai oameni buni...va certati aici de park articolul asta ar fi nu stiu ce teza de doctorat iar voi veniti sa va sustineti un pv "autorizat" k sa zic asa...problema niji kiar asa de grava nu e...stati calmi...oameni care o sa faca sex inainte de casatorie o sa existe mereu la fel si ca cei care doresc sa pastreze momentul pt noaptea nuntii...asa k...mai usurel cu aruncatul vinei ba pe parintii care nu-si educa bine copiii ba pe copiii care nu au ascutat de parinti...e un cerc vicios...in care au de castigat cei cu mintea libera de prejudecati...asa k...trageti aer in piept si priviti problema si din celalalt pv...si dak nu e clara problema...mai vb si cu altii inainte sa vb asa de categoric...o educatie sexuala e necesara inca din scoala pt k nu are rost sa negam k sexul nu este o nevoie fizica si pshisica...pt k este...dak o negam devenim nijte frustrati dpv sexual..riscam sa se citeasca asa kiar p fatza noastra...asa k...trebuie sa acceptam k lumea e din ce in c mai deskisa la minte...si k nu e nici un rost k noi sa ramanem nijte incuiati...deci...k sa nu o mai lungesc...relaxati-va si meditati...si incercati sa lasati o portita prin care sa intre aerul skimbarii...si o sa vedeti ce bine e...

    0
    1

  • babylosik pe 28 Apr 2008, 14:08
    Argumente false

    Ma tot mir si ma crucesc citind argumentele aduse impotriva inceperii vietii sexuale inainte de casatorie!!! Mi-e greu sa cred ca in anul 2008 mai exista oameni care cred ca sexul e o piedica in calea invatarii, carierei, performantei de orice fel... Cum ar putea fi asa, cand cea mai cunoscuta teorie psihologica privind necesitatile umane, cea a piramidei nevoilor, arata clar ca omul nu poate aspira spre indeplinirea unor obiective mai inalte (de genul realizare profesionala, integrare sociala, etc) pana cand nu i-au fost satisfacute trebuintele de baza. Si da, dorintele sexuale fac parte din categoria trebuintelor de baza! Asa ca a avea pretentia ca un tanar sa se concentreze asupra studiului sau carierei atunci cand el sau ea este frustrat(a) dpdv sexual, e la fel de absurd ca a cere oricarui om sa indeplineasca o sarcina complexa cand lui ii chioraie stomacul de foame sau se usca de sete. Asa ca oameni buni mai puneti mana pe cate o carte de psihologie, asa ceva se invata in clasa a x-a la scoala, mare mirare ca voi n-aveti habar!

    1
    1

  • ioana pe 24 Apr 2008, 22:46
    ...

    in plus, nu am jignit pe nimeni, asa ca sa nu ma faca lumea curva!!! (ma refer la pocaite sau ce or fi). sa ma judece dumnezeu nu ele, repet, daca exista!

    3
    0

  • ioana pe 24 Apr 2008, 22:19
    rodica si anda

    doamna rodica de ce ati intrat aici daca stiati despre ce veti citi, si stiati ca va deranjeaza? in plus, daca sunteti chiar asa de culta si citita, ar fi trebuit sa stiti ca din punctul de vedere al psihologilor, varsta ideala la care se incepe educatia sexuala este de 7 ani!!! e demonstrat faptul ca acei copii care sunt informati de mici isi incep viata sexuala mai tarziu si cu mai putine riscuri decat cei care habar nu au nimic pana pe la 14 ani. si atunci afla te miri de pe unde despre asta! mai uitati-va si pe discovery nu numai la Andreeea Marin! referitor la ceilalti care au idei absurde pe aici, ar trebui sa interziceti acest site pocaitilor!!!! pacatele mele sa fie cele pe care le fac eu in pat si sa nu le judece lumea! e treaba mea ce voi raspunde in fata lui dumnezeu, daca cumva exista!

    3
    0

  • adybav pe 22 Apr 2008, 11:45
    foarte grav

    era vorba despre un comentariu referitor la articol,trebuia sa va spuneti parerea si atit nu sa intrati in polemica si multe jigniri,super tare articolul si contine sfaturi foarte bune.

    1
    2

  • ami pe 20 Apr 2008, 13:14
    ........

    Din punctul meu de vedere tocmai faptul ca nu se vorbeste indeajuns de mult despre sex este problema. Sunt atatia copilasi de 13 - 14 ani care fac sex, chiar neprotejat, sunt atatea fete care raman insarcinate si fac avorturi, sunt atatea boli ...... toate ar putea fi evitate daca s.ar practica o educare sistematica a societatii in ceea ce priveste viata sexuala. Da, sunt PENTRU ore de sexologie inca din scoala generala, copiii trebuie sa stie ce inseamna sex.ul, trebuie sa fie constienti ca inafara de placere poate sa provoace si foarte multe neplaceri. Sustinem ca traim intr.o societate democratica, atunci ar trebui sa aplicam principiile democratiei nu credeti? Pana la urma orice individ este liber sa aleaga, dar atunci cand face o alegere trebuie sa fie constient de implicatile si de responsabilitatile care intra in "pachet". Si nu inteleg de ce simtim nevoia sa ne impunem parerile personale asupra celor din jurul nostru. Suntem oamenii, si natura umana implica diversitate, deci nu suntem cu totii la fel. Ceea ce pentru mine este bine, pentru altcineva s.ar putea sa nu mai fie la fel de bine, si invers. Virginitatea nu este o boala de care trebuie sa scapam cat mai repede, dar nici o calitate cu care sa ne mandrim. Cu totii am fost la un anumit punct al vietii noastre virgini, si nu numai din punct de vedere sexual. Pentru Rodica sex.ul face parte din viata noastra, asa cum cautam sfaturi culinare sau citim reviste despre moda, la fel de bine putem sa citim si sfaturi pentru o viata sexuala implinita. Binenteles ca ne intoarcem la ceea ce ziceam mai devreme ca fiind diferiti unul de altul, sfaturile nu au o sfera de aplicabilitate de 100%. Pentru anda, felicitari si casa de piatra. Iti doresc sa ai o casnicie fericita si sa nu te trezesti peste cativa ani intrebandu.te „oare X cum o fi in pat?” Si poate gresesc eu dar termenul de curva se referea la prestarea de servicii sexuale recompensate material in nici un caz la sex.ul dintre doi parteneri care au o relatie stabila. Si sincer, pana la urma, de ce trebuie sa ne reintoarcem la perioada sumbra din istoria umanitatii in care femeia nici macar nu avea drept de vot. Asa cum un barbat poate sa faca sex fara ca societatea sa il catalogheze intr.un anumit fel femeia de ce nu are acelasi drept si isi castiga imediat reputatia de curva? Concluzia mea, haideti sa ne asumam varsta si educatia. Fiecare are dreptul la proprile alegeri, deci sa nu ii judecam pe ceilalti prin prisma mentalitatii noastre, haideti sa daruim celorlalti libertatea pe care ne.o dorim fiecare.

    2
    1

  • baby03 pe 19 Apr 2008, 11:11
    trebuie sa ai cate putin din toate

    imi pare rau k iti zic asa provision dar esti chiar idioata...o sa ma dau exemplu p mine, care mi-am inceput viata sexuala-intr o relatie stabila- si totusi merg la olimpiade si sunt premianta la un liceu f bun...k sa nu mai zic d nu stiu cate alte fete in aceeasi situatie; un om normal trebuie sa le impace p toate...servici/scoala, prieteni, biserica, familie, sex...altfel degeaba traieste...viata e momentul in kre traim, si dak avem ocazia sa facem ceva tb sa facem atunci... eu admir fetele care inca sunt virigine, pentru ca si eu eu am fost pana acum un an, cu toate ca erau destule tenatii....nu le admir insa pe acelea care pur si simplu nu au o viata si se lauda ca sunt virigine, cu toate ca nu au avut niciodata un prieten...pentru ca intram deja in alte problema, cum ar fi frustarea; si nu uitati ca atunci cand negati un lucru cu tarie inseamna ca de fapt asta iti doresti si tu in subconstient, dar tu, ca individ nu poti obtine lucrul respectiv...

    3
    2

  • Daniela pe 18 Apr 2008, 17:50
    provision

    Da, provision, eu chiar stiu =)) Am 18 ani si sunt virgina. Desi daca privesti din alt punct de vedere, 18 ani inseamna a fi major si responsabil de faptele tale. E o varsta la care incepem sa decidem singuri ce facem cu viata/cariera/familia etc. De sex la 14 ce zici? Suna mai bine decat la 18, cum fac multe din fetele din ziua de azi din "curiozitate" si din dorinta de a nu fi diferite fata de prietenele lor?

    2
    0

  • diana pe 18 Apr 2008, 15:04
    adevarat

    good point provision...ce mai faci dupa casatorie? mai stie lumea ceva in afar d sex?

    1
    2

  • provision pe 18 Apr 2008, 11:19
    mai incet cu sexul....ca nu piedeti nimic,fara!

    Altceva mai stiti decat sex pe la 18 ani?De carte ce parere aveti?Daca incepeti sportul asta mai aveti gandul la carte?Daca nu aveti servici bun bine platit va va lua careva de sotie dupa cativa ani buni de sex?Daca faci sex inainte de casatorie dupa ce te mariti ce mai faci?Esti rablagita din punctul asta de vedere,nu mai scartii ca o incepatoare!

    3
    1

  • baby03 pe 17 Apr 2008, 22:27
    prea multi ciudati

    doamne...ce oameni...adevarul e k toti suntem ciudati dar sa exagerezi in asemenea hal incat sa spui k doar prostii cred in Dumnezeu sau k fetele care fac sex inainte de casatorie sunt curve...adik, o oarecare persoana sa ma jigneasca pe mine sau p oricare alta dintre noi...?vremurile se schimba...inainte femeile traiau pentru a "produce"...pentru a-si ingriji sotul s.a. acum, knd multe dintre noi vor sa isi asigure mai intai o profesie nu iti mai permiti sa te mariti de la 19 ani sh sa nu folosesti prezervativ k o opreste procreearea sau anticonceptionale...unui copil trebuie sa ii asiguri tot ce e mai bun...sh nu trebuie sa uiti sa i aduci in vedere sh subiectul sex...cu cat stie mai multe de la parinti cu atat intelege mai clar... iar pt "doamnele" care considera k e imposibil sa nu fii compatibila la pat cu sotul tau .....mai cititi...mai informati-va, sh vorbiti apoi...am 18ani:D

    2
    1

  • das pe 17 Apr 2008, 14:10
    nu inteleg...

    articolul are un titlu provocator oarecum, doar ca sa atraga, ceea ce nu e tocmai pe placul meu. dar cred ca va certati degeaba toti cei care trimiteti mesaje ca raspuns altor mesaje. am citit articolul integral si apreciez faptul ca autoarea are in vedere atat faptul ca oricine poate citi randurile acelea si poate fi afectat intr-un fel sau altul de ele, cat si faptul de a nu discrimina pe nimeni in functie de convingeri, preferinte sau credinte religioase. ceea ce spune este pentru a fi auzit de populatia interesata in aceasta problema. nu pune nimeni mana deaspura capului copilelor de 12 ani si il rasuceste la viteza maxima. ba chiar ma indoiesc ca in romania exista cupluri de sub 18 ani care sa isi permita sa locuiasca impreuna, iar articolul cam la acest gen de fiinte umane face referinta: cupluri heterosexuale care impart acelasi locuinta. asadar, daca cineva citeste cu atentie tot ce e scris acolo, cu siguranta a retinut ultima parte: "In dragoste este permis orice, daca este facut de comun acord."! prin urmare, atacati cu totul alt articol daca aveti ceva de spus privind violul, sarcinile nedorite, educatia morala a minorilor. autoarea se adapteaza doar realitatii obiective, iar daca e cineva condamnabil... aceia care impun, neaga, reneaga, insulta si nu tolereaza sunt, fara a se limita la a-si spune doar parerile (oricare ar fi acestea). norock!

    2
    0

  • maria pe 16 Apr 2008, 13:35
    pentru zuza

    Nu am spus k e rau sa avem informatiide genul asta... Pur si simplu,nu mi se pare corect sa o judecam noi pe rodica sau pe oricare alta persoana pentru ceea ce spune.Fiecare are dreptul la opinie,indiferent de cum ar gandi.Si stim k in mare parte ,ea are dreptate... Poate ea este o persoana care crede cu adevarat in D-zeu si daca si noi ne-am informa mai mult,daca am citi mai multe carti de rugaciuni,am fi surprinsi sa aflam ca intr-adevar are dreptate...Sexul e ceva normal,tine de viata de zi cu zi....Dar nu mi se pare corect ca cineva sa ma condamne sau sa vorbeacsa urat despre mine daca eu m-am maritat virgina...cum nici eu la randul meu nu am de spus nimic urat la adresa celor care fac sex inainte de casatorie,fiecare cum considera....

    0
    0

  • zuza pe 16 Apr 2008, 12:48
    draga Maria

    Esti sigura ca stii ce este acela un orgasm? 83% din femei nu obtin asta decit dupa ani si ani de viata sexuala regulata, de preferat cu persoane pentru care simt ceva. Stiai asta? Exercitiul sexual este mama orgasmului, iar muschii vaginului sunt responsabili cu asta. E rau sa ai informatii de genul asta? E rau sa exprimi iubire prin sex? Dumnezeu nu a spus asta.

    0
    0

  • maria pe 15 Apr 2008, 21:30
    pentru "alinutza"

    Adica "cu experienta"... din greseala,am scris ka si tine... :P

    0
    0

  • maria pe 15 Apr 2008, 21:27
    pentru "alinutza"

    DA,m-am maritat virgina!!!!!!!!!! Ma simt foarte bine cu sotul meu in pat.Daca nu am facut sex inainte de casatorie nu inseamna ca nu ma simt bine...Ma simt foarte bine...... Si DA,unor barbati le plac femeile"neexperimentate"!!!Iar peste 2-3 ani o sa fiu EU "experimentata" :>

    2
    0

  • Loredana pe 15 Apr 2008, 20:18
    pentru ijc - corectat

    "copiii" se scrie corect!

    0
    2

  • Loredana pe 15 Apr 2008, 20:11
    pentru ijc

    nustiu daca la 4 anisori simti nevoia de a face sex, insa pe la 7ani, cu siguranta doresti acest lucru . toti cei care citesc mesajul meu imi v-a da dreptate. Eu am facut sex prima data la 12 ani si imi pare rau ca nu am avut ocazia sa fac sex si mai devreme de 12 ani. PARINTILOR ! LASATI-VA COPII SA FACA SEX, ATUNCI CAND DORESC EI !

    0
    3

  • Daniela pe 15 Apr 2008, 19:01
    Trist

    "Daca o domnisorik de 15 ani duce lipsa,nu e vina mamei... " ba e vina parintilor, draga mea. Cate carti de psihologie ai citit pana acum ca sa sustii asa ceva? Personalitatea si modul de gandire al unui copil se formeaza inca de mic si de aceea parintii trebuie sa stie CUM sa isi educe un copil ca sa stie sa aleaga intre tentatie si o viata "iesita din comun" pentru societatea noastra. Si Anda, cand o sa ajungi in noaptea nuntii cu viitorul tau sot ce o sa faci? O sa stai intepenita asteptand momentul culminant in care iti vei pierde virginitatea?

    0
    2

  • alison pe 15 Apr 2008, 15:57
    pentru cristi

    Cristi ai dreptate in ceea ce comentezi tu, parerea mea este ca atat anda cat si rodica sunt ipocrite, ehe au trecut vremurile cand credeam ca pe copii ii aduce barza... dar poate ca ele inca cred asta.

    1
    0

  • gingero pe 15 Apr 2008, 11:53
    pentru cele care merg des la biserica

    Anul trecut am fost sa ma spovedesc si i-am zis preotului ca am prieten de 2 ani si bineinteles m-a intrebat daca am "pacatuit" cu el. I-am zis ca nu si m-a mai intrebat odata fiind foarte mirat. I-am raspuns din nou NU. Totusi mi-a zis el: -pentru orice eventualitate să ştii ca anticonceptionale sunt doar un păcat iar avortul e o crima. Nu sunt foarte dusa la biserica dar mi-am dat seama ca preotii sunt multtt mai bine pusi in tema decat unii dintre parintii care schimba canalul atunci cand se vorbeste intr-o emisiune despre sex si vor sa creada ca fetele lor sunt altfel decat cele care raman insarcinate la 14 ani sau ca baietii lor sunt altfel decat cei care au luat sida pentru ca au facut sex neprotejat. Asa ca dragi mame nu mai inchideti ochii pentru ca problemele sunt reale. Articolul chiar ajuta mai ales in cazul in care ai un partener stabil si la adolescenta ati fost prea putin informati despre ce inseamna placerea sexului in cadrul unui cuplu. Asa ca decat aiurea mai bine cu cap si cu multe sfaturi de la cei care mai stiu.

    0
    2

  • Alinutza pe 15 Apr 2008, 04:56
    Pt Maria

    Aoleuuu...nu-mi vine sa cred ca mai exista femei din astea. Si te-ai maritat virgina.....hmmm....si te simti bine cu sotul in pat???? Si de ce zici ca esti mandra ca nu ai mai facut sex innainte??? Crezi ca unui barbat ii place o femeie neexperimentata..care nu stie sa o tina in mana...sau nici macar nu stie care-i sunt punctele sensibile....o femeie care nu-si cunoaste corpul....Ma indoiesc....Stii sotul tau se simte bine ca nu a luat pe una incercata de altul..dar stai sa vezi peste 2-3 ani.....o sa vrea una experimentata langa el.

    0
    3

  • maria pe 15 Apr 2008, 00:58
    pentru ijc

    In primul rand ,nu te cred ca ai facut sex la 4 ani,cu siguranta visezi... In al doilea rand,prost esti TU!!! Eu cred In D-zeu,si stiu ca te iarta pentru cum vorbesti.... O sa vina ziua in care o sa vezi ca Dumnezeu EXISTA si o sa iti para rau....

    1
    0

  • maria pe 15 Apr 2008, 00:52
    rusine

    Rusine voua,celor care o vorbiti urat pe rodica. Chiar daca ar avea 70 de ani,care e problema voastra????????? Zicea careva ca din cauza unei mame ca rodica fetele raman insarcinate,dupa cum stiti nu-i adevarat.Daca o domnisorik de 15 ani duce lipsa,nu e vina mamei... Sunt casatorita de 5 luni si sunt foarte mandra ca nu am facut sex inainte.Avem o relatie sexuala foarte frumoasa.E adevarat caci sexul e important intr-un cuplu... Cei care merg la Biserica stiu ca rodica are dreptate...nu avem noi dreptul sa o condamnam pentru ceea ce spune,si fara suparare,ea spune un mare adevar!!! Iar daca anda e de acord cu rodica,nu inseamna ca este fiica ei......

    0
    1

  • Laura pe 14 Apr 2008, 21:38
    comentarii super!

    zuza si cristi - felicitari! :) de acord si cu ceea ce spune cristina (si nu numai ea) ....p.s. m-am prins! anda e fiica rodicai :)))))

    1
    0

  • blonda pe 14 Apr 2008, 14:55
    da....

    Anda ,iubit o esti prea tanara si nu am ce sa iti zic .ai sa vezi ca viatza o sa iti contrazica ideile depre viatza ,asta e tot ce pot sa iti spun . bafta in viatza

    0
    1

  • blonda pe 14 Apr 2008, 14:45
    hmmm

    draga ,rodica nu te supara dar cred ca ai o buba ,mare la cap.ce varsta ai ,femeie? daca te pot numii asa ca esti incuiata rau . draga meaaa fa ceva pt tineee ca nu e binee

    1
    0

  • Ruxy pe 14 Apr 2008, 12:02
    =)))

    Prea tare acest subiect .... numai ca fetele incuiate ca Anda si Rodica, sa citeasca despre bucataria lor acolo , si sa nu mai citeasca aceste subiecte legate de sex, nu de alta , dar e pacat ... =)))

    1
    2

  • inocenzza pe 14 Apr 2008, 01:55
    anda..mai usor

    draga anda, sper sa te ajute ce am de zis ..a fi crestin inseamna a IUBI, A TOLERA, A IERTA, A FACE BINE, A IUBI OAMENII!! ..lasa-ma sa te anunt ca esti exact opusul ..esti veninoasa, plina de ura, rea ....nu faci sex inainte de casatorie dar te casatoresti la o varsta foarte frageda tocmai pt a face sex ...stau si ma gandesc ..care dintre noi e mai aproape de Dumnezeu? tu care te grabesti la 19 ani sa te mariti sa poti face sex cu aviz ...dar esti plina de rautate si ura ..sau eu care fac sex in afara casatoriei , pt ca iubesc ...dar stiu sa iert oamenii, sa ii ajut , sa le fiu alaturi si sa ii indrept sa fie buni cu tot ce ii inconjoara prin exemplu pozitiv? iti doresc sa te luminezi , sa lasi ura deoparte si sa fii destul de inteleapta sa iti dai seama ca nu ai dreptul sa judeci pe nimeni! mult succes si sanatate

    0
    2

  • ijc pe 13 Apr 2008, 22:08
    numai prostii cred ca exista dumnezeu !

    omul trebuie sa inceapa viata sexuala ffff devreme .........eu am facut sex pentru prima data la varsta de 4 ani si pot sa spun ca mi-a placut fffff mult si de atunci fac sex ori de cate ori am chef !

    0
    1

  • robert pe 13 Apr 2008, 19:38
    ....

    normal cum a spus andreea trebuie o educatie sexuala si asta trebuie sa inceapa cam de pe la 14 k nu sti cum fata sau baiatul tau face ceva si maine poimaine (vb vine) te trezesti k ai un nepotzel sau baiatul a luat vreo bola ceva, mie nu mi-e rusine sau nu am retineri sa discut cu alte persoane despre asa ceva am doar 16 ani si pot sa spun k sunt detul de informat datorita unor oameni care gandesc destul de limpede k sa-si dea seama ce se poate intampla cu un baiat sau o fata daca aceste lectii de viata nu ii sunt date.

    0
    2

  • bebe pe 13 Apr 2008, 13:29
    pt rodica

    rodic-o tu chiar ca esti inapoiata rau de tot .esti cumva de pe vremea lui ceausescu???se c-am vede.vad ca tu nu sti ce este sexul,si nu cred ca iti plac sa il practici.dar vezi tu cum e oameni au inaintat totul s-a schimbat pana si sexul e modificat.ce zici mai ia si mai informeaza-te ca nu sti nimica.chiar e o ideie buna de ce nu te duci la o manastire ar fi locul ideal pt tine .ca pe aici nu prea ai loc.........scuze pe comentariu da e inapoiata rau saraca femeie

    0
    1

  • cristina pe 12 Apr 2008, 20:56
    lumea de azi

    parerile contrare exista si vor exista intotdeauna ! Suntem diferiti si oricat ne-am intoarce si ne-am invarti cineva tot va avea de comentat bine sau rau despre ce facem sau nu facem.De aceea cel mai in avantajul nostru este sa facem intotdeauna ce simtim si cum e cel mai bine pentru noi pentru ca pana la urma viata noastra e ceea ce conteaza.Trebuie sa fim curajoase si hotarate sa nu ne lasam purtate de val sa fim constiente de valoarea noastra si sa actionam ca atare.E bine sa ai o minte deschisa sa vezi ce se intampla in jurul tau si in final sa faci ceea ce pe tine te face fericit. "Be thrue with you self only then you will be happy''

    0
    1
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod