De ce insala femeile?



Cum poti depasi faptul ca ai fost inselata?


A-ti insela partenerul/a devine un "obicei" din ce in ce mai raspandit in cadrul relatiilor, insa, acest lucru nu inseamna ca trebuie perceput ca ceva normal, natural. Cei care insala trebuie sa ascunda ceea ce fac si, de cele mai multe ori, trebuie sa minta pentru a pastra fapta secreta, ajungand sa se simta vinovati si suferinzi.

Acolo unde inselatul merge in paralel cu o relatie, consecinta directa nu e neaparat finalizarea relatiei durabile; ambii parteneri pot suferi (cel care insala din cauza sentimentului de vinovatie, iar cel inselat, de multe ori, din cauza singuratatii si a abandonului).

Dilema cea mare intervine nu atunci cand afli ca partenerul te-a inselat, ci cum vei reusi sa treci peste acest moment in momentul in care partenerul doreste sa se intoarca la tine. Ce garantii ai ca nu se va intampla din nou? Singura si cea mai importanta conditie pentru a depasi momentul este increderea in partener.

Felul in care gasesti un raspuns la motivatia partenerului de a te fi inselat, poate conditiona reinnodarea relatiei sau nu.

  • De exemplu, te gandesti ca ai avut o relatie tumultoasa, care ar fi putut avea drept rezultat inselarea sau, pur si simplu, s-a intamplat, a fost o greseala de moment.
  • El/ea se plictisea si dorea ceva nou? Ar putea fi o problema serioasa... Daca celalalt nu poate avea o explicatie credibila pentru suferinta pe care o produce, poti lua in calcul ambele variante: iertarea lui sau nu.    
  • Daca ati tot avut probleme de-a lungul relatiei, este posibil ca partenerul sa nu fi avut mari sperante de la aceasta relatie. Se poate sa se fi simtit neglijat sau abandonat in momentele importante. Asta nu inseamna ca fapta sa trebuie justificata in vreun fel, insa pot fi intelese adevaratele motive ale inselarii si, de aici, daca mai are sens sa lupti pentru relatie sau nu.  

Cum "se reactioneaza" in asemenea situatii...


  • Cand afla ca au fost inselati, oamenii reactioneaza diferit: unele cupluri trec peste incident destul de bine si raman impreuna, considerand ca a fost doar un accident; in alte cupluri, persoana inselata nu poate uita sau ierta.
  • Daca cineva prefera sa ramana intr-o relatie in care nu mai crede si nu mai poate fi sigur de partenerul sau, de fidelitatea lui, acesta simte cumplit.
  • Daca nu mai exista incredere in partener, amandoi se vor simti mizerabil. E nevoie sa faci un acord cu partenerul sa nu mai fii inselata inca odata, pentru a fi sigura ca iesi din capcana neincrederii - extrem de dificil de realizat acest lucru, odata ce te gasesti intr-un amalgam format din relatie si inselaciuni.
  • Cum se poate salva o relatie/casnicie in urma aventurii unuia dintre parteneri

Sfaturi pentru partenerul care insala:


  • Renunta la noua iubire. Trebuie sa faci "doliul pierderii", precum si al sentimentelor de atractie traite si a incitarii provocate de sexul interzis. Nu poti reface relatia si recladi increderea partenerului inselat fara a renunta la aventura.  
  • Cere iertare pentru rana produsa partenerei/partenerului. L-ai devastat, i-ai distrus increderea si l-ai facut sa simta ca nu valoreaza nimic. Arata-i ca empatizezi cu el/ea si ca regreti cele intamplate.  
  • Incearca sa-ti dai seama de ce ai facut asta: e vorba despre o rana din copilarie, frica de a nu imbatrani, lipsa de comunicare dintre tine si partener? Incearca sa intelegi de ce ai ajuns aici pentru a putea preveni riscul unei noi aventuri.
  • Incearca sa recastigi increderea, pentru ca este momentul pentru onestitate.
  • Fii deschis/a, sincer/a si rabdator/rabdatoare - va lua ceva timp pentru refacerea ranii provocate partenerului.


Sfaturi pentru partenerul inselat:


  • Nu vei reusi sa uiti, insa poti ierta - este singura maniera prin care poti salva relatia/casnicia. Dupa explicatiile primite din partea celui care te-a tradat, incearca sa intelegi ce s-a intamplat si de ce anume ai nevoie pentru a-l ierta si a merge mai departe.  
  • Ai nevoie de sprijinul familiei si al prietenilor.
  • Nu-l pedepsiti la nesfarsit. Vrei sa iti petreci viata alaturi de el, insa nu poate fi o viata plina de vina si furie. La un moment dat e nevoie sa nu mai ceri detalii despre cele intamplate si cat de neom a putut fi, pentru ca acest lucru va otravi orice sansa la fericire si isi va gasi pe altcineva.
 

Comentarii (43)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Madalina pe 8 Dec 2014, 18:50
    Inselatul

    Femeile inseala atunci cand langa cel de langa ele nule mai acorda atentia necesara,nu le mai arata cat de mult le iubeste...Atunci cand relatia devine rece,iar cei 2 nu mai simt acea dorinta de a se vedea mereu,de a se atinge,rezultatul este acesta:inselatul.Nu mai criticati,incercati sa va ganditi...oare nu voi barbatii ati fost de vina pt asta?

    0
    2

  • kony pe 13 Mai 2014, 17:25
    de ce se inseala

    eu cred ca a insela este o obisnuinta sau poate o necesitate avand in vedere ca si Biblia e plina de indivizi care inseala ,chiar de prostituate vestite pentru sfintenia lor....chiar asa....dupa Legea data lui Moise acaste acte erau in parte (doar femeile) pedepsite.....acum nici ce era _in parte_sanctionat nu mai este,din contra.....se iarta cu usurinta sau ......se ignora cu desavarsire

    2
    0

  • Cata pe 1 Apr 2014, 00:16
    Raspuns Gigi

    Gigi prin faptul ca a ajuns sa te insele sotia, desi spui ca o iubeai si ca ai incercat sa o faci sa se simta implinita, din toate privintele, si totusi a recurs la un astfel de gest, de neiertat (valabil pentru ambele parti, in general, al celor care insala), reiese ca a facut o alegere, ca doar la asta se rezuma in toate cazurile cand partenerul insala, si pentru ca s-a intamplat o data, mai poti intalni, pe viitor si alte astfel de episoade, in conditiile in care esti dispus sa ramaneti impreuna. Atunci cand decizi sa faci o astfel de actiune, inseamna ca incalci anumite principii, moralitatea, familia, increderea sau iubirea oferita de partener, si indiferent de motivele pentru care recurgi la inselarea partenerului, acestea nu au niciun fel de sustenabilitate in gestul facut, pentru ca, insusi prin definitia cuvantului "inselat" sau "adulter" se deduce un pacat, pe care, cu buna-stiinta il accepti doar pentru ca esti curios/a, furios/a, simti nevoia de afectiune, iubire sau atentie, asa cum poate acasa nu mai primesti. Cand vorbim de nivelul prieteniei, parca aceste infidelitati, mai sunt de inteles, ai stat o anumita perioada si nu ai stiut langa cine stai, si nu-i mare pierdere, se poate relua viata de la capat, alaturi de altcineva, care te face fericit/a cu adevarat. Insa cand vine vorba de o casnicie, nu voi intelege de ce se ajunge aici, pentru ca se presupune ca atunci cand faci pasul final, alaturi de o persoana, inseamna ca el/ea te face fericit/a in toate privintele, ca il cunosti cat de cat, sa intelegi ca el/ea este persoana potrivita, alaturi de care iti doresti sa traiesti o viata intreaga, si ca atunci cand juri iubire eterna, in fata slujitorului Domnului, in biserica, si la bine, si la rau, ar trebui sa ii fii alaturi, sa incercati impreuna sa gasiti solutii la toate problemele si greutatile vietii si sa va sprijiniti si alinati unul pe celalalt, nu sa cautati fericirea in bratele altuia, care acea fericire, de multe ori, a fost efemera, si v-ati trezit ca ati alergat dupa doi iepuri, si nu ati prins niciunul. Sunt si eu patit, dupa 7 ani de casnicie, in care am crezut ca mi-am gasit jumatatea, pentru tot restul vietii, am ramas acum, singur, pierzand totul, in doar cateva luni, loc de munca, familie, catel, sotie sau masina, doar pentru ca ea a dorit sa isi caute fericirea in bratele fostului prieten, pentru ca eu nu o mai faceam sa se simta femeie. In toata aceasta perioada, am incercat sa ii fac toate placerile, fiind atent la orice detaliu sau gest care sa o faca fericita, prietenii si toti din jurul nostru, spunandu-ne ca eram cuplul perfect, fapt ce mi-a intarit si mai mult ideea ca am facut-o fericita tot timpul. Cert este ca, m-a facut sa imi dau demisia de la locul de munca, in ideea ca vom merge in strainatate, amandoi, pentru a castiga bani mai multi decat o faceam aici, iar eu, punand-o pe ea pe primul plan, chiar si inaintea persoanei mele, am acceptat acest lucru, fara sa stau pe ganduri, desi stiam ca, poate ne vor astepta multe clipe grele din acel moment. Ulterior, am plecat doar eu in UK, unde am inceput munca in constructii, rupandu-mi oasele acolo, si facand foamea, doar pentru a strange bani, pentru a ne face un viitor mai bun, insa la doar o luna si jumatate, de la plecarea mea, ea sa imi zica la telefon ca doreste sa divortam, ca si-a gasit pe altul, care o face fericita. Si atunci cum sa mai poti avea incredere in femei? cand te zbati sa le faci o viata frumoasa, incerci sa le oferi ce ai mai bun, inclusiv atentie, tandrete, le dai sufletul pe tava, si tot nu e de ajuns, in momentul cand am dat de greu in viata, ea hotarand ca nu o mai fac fericita si ca altul ii satisface aceste nevoi. Tind sa cred ca femeile, in general, recurg la astfel de gesturi doar pentru a-si satisface curiozitatile, sau adrenalina, ca unele sunt dornice si de asa ceva, sau poate nimfomania, dar sunt cazuri putine, si de cele mai multe ori, cand dau de greu, in viata, fug si isi cauta fericirea in alta parte, la unul care le ofera iarasi stabilitate, din toate punctele de vedere, parasind insa corabia fostului partener, stiind ca va urma ca aceasta sa se scufunde, pentru ca avea un rol important in redresarea ei. Concluzia, cei care recurg la aceste gesturi de a insela, o fac pentru ca ei decid asta, insa motivele sunt impardonabile, indiferent daca acasa ii asteapta doar un partener, sau si copii, si nu inteleg cum se mai pot uita in oglinda, si sa fie impacati cu ei insisi, sau sa mai priveasca partenerul in ochi si sa ii spuna ca il iubeste.........restul e can-can.

    2
    0

  • alfa pe 26 Feb 2014, 17:51
    Rezumat

    Daca femeia are un partener de viata openmind si simte ca "vrea"altceva o poate face discutand cu sotul,se poate ajunge si la sex in 3,atunci sa vedeti voi "performante" pe sot in cazul in care a cazut in letargie,da-ti drumul fanteziilor si o sa vedeti ca o sa imbatraniti impreuna cu adevarat fericiti.Sunt barbat si stiu ce va spun.Important este sa aveti cu cine vorbi.

    7
    0

  • gigi pe 9 Feb 2014, 08:59
    oare nu gresesc ?

    am cu ea o relatie de 6 ani din care a rezultat o fetita ,adevarul e ca relatia noastra s-a racit mult in ultimul an,grijiile financiare,neajunsuriile.de multe ori ajungeam la certuri si se terminau urat.pana cand intro seara mi-a spus ca pleaca la o prietena,la un momendat mi-a inchis tel,am simtit ca ceva nu e bn,,m-am dus la prietena ei ,nu era acolo,era ora 1 noaptea,asa ca am plecat de nebun pe strazi,la un momendat am vazut o masina trasa pe dreapta,cand m-am uitat mi-a venit sa lesin,sotia mea cu unu in masina,au demarat si dusi au fost,la 2 zile ma suna sa ma intrebe de fetita,ne-am intalnit desi se temea rau de mn.nu i-am facut nimic,am vorbit despre divort,si de la ea am aflat ca l-a cun pe net.era din alt oras,si-a cerut iertare,m-am indurat si am iertet-o,asta pentru fetita sa nu simta lipsa mamei de atunci relatia s-a schimbat mi-a zis ca m-a inselat ca nu se simtea iubita,sincer am iubito mult,dar recunosc nu i-am aratat asta,acum traiesc un cosmar zilnic ,totul este ok. dar nu cred ca pot trece peste asta,sufar zilnic si ea vede asta si nu reactioneaza in nici-un fel.i-ar mi-e frica ca o va face din nou,ce credeti ca e de facut ?????????

    5
    1

  • cix pe 10 Ian 2014, 23:02
    ...

    ...eu cred k femeile nu inseala dintr-un motiv anume, dar o fac atunci cand lipseste sau lipsesc lucruri simple din viata de zi cu zi. ... si bineinteles asta ar fi cea mai plauzibila scuza stiti cum e: dak vrei sa faci ceva in viata cauti motive, dak nu, cauti scuze. Este foarte simplu dak vrei k relatia ta cu iubita sau sotia sa dureze, ar trebui sa te "ocupi" de ea in proportie de 90% iar ceilalti 10% sa fie pentru tine... Sunt convins k parerile sunt impartite, suntem umani, suntem facuti sa gresim, ideea e k nu ar trebui sa oferim posibilitatea de a gresi, dak exista macar gandul de a insela credeti-ma "treaba" e k si facuta...

    3
    0

  • madalin pe 24 Sep 2013, 22:01
    sunt de acord

    femeile insala mereu din aspect material doar bani le intereseaza cat mai multi si eu am avut o prietena si asa am patit aspect fizic deangeaba este dar daca nu sunt zeci de milioane nu te baga in seama

    1
    0

  • sp pe 11 Apr 2013, 17:53
    de placere

    DECE INSEALA FEMEIILE? DAR CE BARBATI NU INSEALA? DUPA CE MA INSELAT PRIMA CU CARE AM FOST SI AM REGRETAT CA AM IUBIT O AM JURAT CA NU VA MAI FI UNA CU CARE SA STAU SI SA NO INSEL MACAR ODATA

    2
    6

  • invizibil pe 16 Feb 2013, 20:59
    ce se intinpla cu mine?

    M-am insurat acum 10 ani ,cu fata pe care o iubeam ,numai ca dupa 5 ani de casnicie fericita ,lipsurile m-au inpins sa plec afara sa lucrez. Sotia mea ma iubea foarte multca de alfe si eu. In dragoste ne ofeream unul altuia tot ce se poate oferi. In urma dragostei noastre a aparut un copil,si a trebuit sa plec neaparat din tara .Sint plecat de 5 ani si cu sotia ma intilnesc mai rar, cam o data la 2 luni cite o saptamina,si din iunie pina in sectenbrie stam inpreuna ,datorita mamei sale care are un handicap .In acest timp eu am incercat so insel cu una alta ,numai ca IA nu se ridica asa cum ar trebui,in schinb cu sotia mea sint TAUR ,este de ajuns sa ii aud glasul la telefon si este sus.Am doar 30 de ani si imi pun intrebarea oare ce se intinpla cu mine .?.......

    13
    1

  • eu34 pe 14 Iun 2012, 08:53
    a insela

    eu cred ca a insela este ca nu ai curajul sai sp patenerului sau partenerei cea ce iti doresti si sa lupti cea ce vrei de la pers de langa tn.nu atunci cand dai de greu te arunci in bratele altuia sau alteia.

    9
    10

  • Napau Liliana pe 26 Mai 2012, 12:45
    de ce ma inselat?

    Sunt casatorita de 7 ani , am fost fff fericita timp de 5 ani am avut o relatie normala din toate punctele de vedere ... dar neam hotarit sa mergem in strainatate sa facem cica bani , sa ne facem o veata mai frumoasa si de unde atita ca neam despartit de o luna nu mai suntem inpreuna .... acum o jumate de an mea murit mama si cred eu ca din cauza durerii mele am fost un pik mai rece cu sotul meu , am incercat din rasputeri sa nu vada cind pling sau ca sufar si tot nu a mers am vazut ca ceva sa schimbat dar am zis sa lupt incontinuare sami salvez casniciea ,, el era obosit mereu nu avea chef niciodata de mine nu avea timp in schimb venea fff tirziu acasa si am descoperit in final ca ma inseala cu o fosta prietena de a mea ! a fost un sok meam facut geanta si am plecat .. nu sa obosit nici macar sa ma caute sa vada daca sunt bine sau nu! clar ca nu ma iubeste ! in schimb eu lam cautat de mai multe ori am realizat ca mie greu fara el si am decis sal ert ! numai ca el nu mai vrea sa fim inpreuna asa cica crede el ca e mai bine ! dar problema e ca tot ce am realizat e pe numele lui si nici divort nu as vrea sa dau inca ... ca eu sper sai vina mintea la cap ! cit despre femeele care inseala nu am o parere fff buna ! eu zic ca dac nu va mai simtiti atragatoare linga sotul vostru bine ar fi sa schimbati ceva la voi nu la ei si daca iubiti cu adevarat cum ati putea doar sa inselati din curiozitate? nu va dati seama ca va injositi ? nui o idee de a insela sotul ptr ca va inselat! ar trebui sa vedeti de ce va inselat ! eu cred ca stiu de ce a facuto si nu voi renunta asa usor la el si la 7 ani de casnicie ptr o femee care ii plac doar banii o sa astept cit va fi nevoe nul voi insela niciodata ! cel putin pina nu divortam ! scuze dar vreau sa dau un sfat la toti adica barbati .... femei! iubitiva mult fara inselaciuni si prostii ! de fapt astai iubirea sacrificiul si rabdare asta daca iubesti!

    5
    7

  • gabriella pe 6 Mai 2012, 03:11
    o sa il insel sau nu?

    Sotul meu de exemplu, nu mai imi face complimente, dar atunci cand vede ca alti barbati se uita dupa mine sau se baga in seama cu mine (pt ca a uitat sa ma mai ia la brat, de mijloc sau de mana pe motiv ca "nu mai sunem copii") atunci ma trage langa el, iar acasa ma saruta de 2 ori (asta fiind preludiu) si in o secunda e gata de actiune. Nu mai sunt mangaieri, tandrete, vorbe dulci decat cand are chef de sex.Nu mai imi zice ca ma iubeste, face tot timpu "glume" ca ar avea pe alta. Vorbesc cu el si nu ma baga in seama, sau mai rau, ii spun ca relatia se duce daca se comporta asa rece si indiferent, ca prefer sa fiu singura decat ignorata, numa in casa si el tot timpu plecat cu prietenii si ca ar fi cazu sa facem ceva sa ne salvam casnicia, iar raspunsul lui e "-vreau sa dorm,ma lasi in pace?" Brusc vrea o pauza. Moment in care, ironia sortii face sa intru pe un id vechi si sa fie intre pe mine un fost iubit ( neam despartit din cauza ca era din alt oras iar eu eram inca la scoala, iar parintii dupa un timp nu au mai fost de acord sa vina el la mine sau sa merg eu la el) si acest fost, dupa 5 ani de zile, sa mai aibe poza mea in portofel, pe motiv ca el nu m-a uitat niciodata, si ca nu il intereseaza ce parere are logodnica lui de poza mea si multe alte lucruri care m-au facut sa plang sincer. Asa ca, cum credeti voi ca se poate simtii o femei in cazul meu, si cat de greu i-ar fi sa isi insele sotul cu fostul, cand sotul o mai baga in seama doar cand vede ca are competitie, sau cand vrea sa se "elibereze" putin, iar daca ii spun ca am nevoie de dragoste si afectiune imi spune ca doar ma f*** azi si sa ma tina in brate nare chef... dar nici sa ne despartim nu vrea ca cica ma iubeste. Nu am inselat niciodata in viata pana acum, dar sincer nu stiu cat mai am pana sa calc stamb daca el o tine tot asa...

    2
    8

  • gigi_fiat@yahoo.com pe 23 Apr 2012, 21:43
    natura a creat diversitatea

    Pentru ce a creat natura aceasta diversitate? Material de selectie pentru evolutie. Femeile sunt de trei categorii: 1.PROSTITUATE( cred ca stiti ce e o prostituata). 2. CURVE (cele care inseala dar nu recunosc si nu spun ca vor si altceva, pentru asta ele invocand mereu diferite motive, cauze etc) 3.DOAMNE (cele care se casatoresc si nu inseala iar daca nu se simt fericite, vor si altceva sau sa insele din diferite motive, SPUN ce nu le convine sau ce vor ori divorteaza inainte de a insela) . E bine in viata sa faci next si sa treci mai departe. De barbati va spun altadata. Viata e scurta si nu e bine sa o umpleti cu rautati. Pupici la toate femeile!

    9
    0

  • florin pe 18 Apr 2012, 16:54
    interesante puncte de vedere

    Am citit cu atentie toate postarile dinainte. Eu sunt casatorit de 10 ani, dar ceea ce nu prea am vazut discutandu-se aici este urmatorul lucru. In momentul in care o femeie isi leaga viatza de un barbat , ajunge in fatza altarului si face niste juraminte in fatza lui DUMNEZEU , iar aceasta , indiferent de motive inseala, din punctul meu de vedere acea femeie este o femeie USOARA, Asta sa nu folosesc alte cuvinte grele pe care le-am scos din vocabularul meu, Asadar nerespectand promisiunile facute in fatza lui DUMNEZEU...femeia, chiar si barbatul, vor pierde mai mult decat o casnicie, vor pierde viatza vesnica promisa de ISUS. Nu mai suporti comportamentul sotului? Exista varianta divortului, nu varianta de a umbla din floare in floare. Pedeapsa este cumplita pentru nerespectarea cuvantului lui DUMNEZEU. Asa ca lasati-ne cu motive ieftine de genul...ma bate , ma injura , nu ma respecata, s.a.m.d. Imi cer scuze daca deanjeaza postarea mea pe cineva dar eu asa vad lucrurile

    11
    3

  • maya pe 17 Ian 2012, 20:10
    am inselat

    am o relatie de 3 ani si mi-am inselat iubitul motivul ... relatia sexuala s-a racit foarte mult, pur si simplu nu mai vrea sa facem dragoste...am stat si cate 2-3 luni fara sa feacem nimic am tot incercat sa-l fac sa ma doreasca din nou dar nu am reusit...nu inteleg ce s-a intamplat ma simteam ne atragatoare, urata... si asa am ajuns sa insel am cunoscut un barbat care ma facut sa ma simt din nou femeie

    2
    15

  • gia pe 31 Dec 2011, 10:19
    poate

    eu las insela pe logodicul meu doar daca nu mar mai atrage nimic la el si nu as mai simti acei fluturasi in burtica cand il vad,(e drept ca suntem doar de 3 ani impreuna).un sfat pt femeile care se complac asa intro relatie care nu le mai ofera nimic-fetelor viata trebuie traita,e asa de frumoasa,faceti tot ce va trece prin cap si nu regretati nimic

    3
    6

  • gia pe 31 Dec 2011, 10:13
    cine stie

    eu cred ca fiecare are motivele sale de ce inseala.unele din plictiseala,altele din razbunare,altele ca nu sunt satisfacute.....

    3
    5

  • George pe 7 Sep 2011, 16:26
    Infidelitate

    Imi pare rau ca am ajuns aici cam tarziu,dar niciodata nu-i tarziu pentru un comentariu de acest gen.Am 16 ani de casatorie cu sotia ,iar in urma cu 3 ani am aflat ca ma insala,daca va spun cum,n-o sa ma credeti,cu ajutorul sexului orar,imi mai place sa ofer unei femei si cunilingus,si cu toate astea m-a inselat.Va intrebati cum am aflat.Nu mi-a zis chiar nimeni doar ca fiecare femeie are mirosul ei specific la vulva iar in momentul cind am banuit-o i s-a schimbat brusc acel miros,iar cand a vazut ca o banuiesc,si-a revenit incet,incet,in decurs de cateva zile,acel miros pe care il avea inainte.De aici ce sa mai deduc?Daca eu i-am oferit mai mult decat dragoste si sex,pana si cunilingus.Eu tot cred ca femeia e tarfa uneori,si o mai face si din curiozitate.Dar eu mi-am schimbat total increderea in femei.Oare or mai exista in ziua de azi femei care sa puna baza pe dragoste si respect?Eu cred ca nu,doar in proportii foarte reduse.Eu cam atat am avut de obiectat pe aceasta tema si daca are curajul vreo femeie sa-mi dea un sfat,eu nu mai am incredere s-o ascult.Uite ca mai exista si barbati fideli pe lumea asta.Dintre aceia fac si eu parte si-mi pare foarte rau.

    18
    9

  • Doina pe 11 Mai 2011, 13:17
    intrebare

    iubesc pe cineva de 5 ani,anul trecut am aflat ca ma inseala,cu o fata de 17 ani,ma inselat acum nu cred,cu amandoua odata. el zice ca ma iubeste ff mult,a gresit,nu ar mai face asta de frica sa nu ma pearda,nu mai pot avea incredere in el,nu stiu ce sa fac,nu pot uit il iubesc f mult,vreau un sfat nu stiu ce decizie sa iau:((

    15
    0

  • Doina pe 11 Mai 2011, 13:13
    intrebare

    Toti barbati sunt niste mincinosi...

    2
    21

  • fraieru pe 13 Iun 2010, 02:12
    inselare

    am fost inselat de sotie cu un prieten venit in vizita. cauze necunoscute. minciuni spuse cu seninatate. inselat in ziua aniversarii de 10 ani. frumos nu? mai pot avea incredere in femei? cu ocazia asta am descoperit ca am probleme de sanatate dar daca ma iubea trebuia sa existe o discutie deschisa intre noi nu sa gaseasca fericirea cu altul care este de 1000 de ori mai urat si incult ca mine. ce pot deduce de aici?

    21
    16

  • ramona pe 19 Mai 2010, 16:03
    ..

    depinde de ce parte a baricadei privesti

    15
    18

  • ana pe 24 Apr 2010, 01:53
    catre Silvia

    draga mea, asta e tara noastra. daca nu ai avut chef sa te chinui mai mult in facultate, ca sa iasa ceva din tine, ai ajuns o femeie la cratita, dependenta de sotul tau, care profita de acest lucru si te ameninta de fiecare data. Asta e unul dintre cele mai josnice relatii: el primitiv si egoist, ea lasa sa faca pasul decisiv. imi pare rau, dar cum iti asterni, asa dormi. Sanatate!

    6
    27

  • Anda Stolniceanu pe 22 Mar 2010, 11:04
    Incepatoarelor, dau sfaturi

    La serviciu e cel mai fain sa-i pui coarne sotului. El stie ca esti la munca, iar tu poti face vrei fara ca el (sotul) sa te poata controla. Convenabil, nu? Mai ales daca sunt si deplasari.....

    2
    77

  • silvia pe 20 Mar 2010, 12:49
    de ce inselam....

    am citit toate comentariile aici, interesante puncte de vedere. Haideti sa va spun si eu povestea mea de viata. L-am inselat pe sotul meu deoarece ma simteam singura in relatia noastra. Am fost fecioara, ne cunoastem de multi ani. In toti anii acestia el nu a reusit sa-mi spuna pe nume, deci cand are ceva de vorbit cu mine el ma cheama "Auzi" sau mau stiu eu ce-i vine in cap. Spune ca tine la mine dar nu poate sa rosteasca numele meu, nu poate sa-mi spuna ca ma iubeste sau nu poate sa ma alinte, nu rade cu mine, o data mi-a spus cand eu lucram doar cu jumatate de norma si am indraznit sa-mi cumpar un parfum, pentru ca fetita noastra erea inca micuta, ca nu am aceleasi drepturi ca si el, ptr ca nu castig la fel de mult ca si EL. Na ce ziceti de asta? Si cand i-am spus ca vreau sa divortam (Asta inainte de a-l insela) m-a amenintat ca daca plec de la EL nu vrea sa mai aiba de a face cu noi, si cand il rugam sa-mi spuna pe nume ca doar asa este omenesc, nici nu-l interesa la fel cum nici nu l-au interesat serbarile de la gradinita a fetitei noastre prefera sa umble cu prieteni etc.... da si atunci ce sa zic, saracii de ei barbati nici cum faci nu e bine, sunt fericiti atata timp cat le pui gratare si cartofi prajiti pe masa. Noroc bun!

    4
    35

  • Alina pe 19 Mar 2010, 03:40
    Dc inseli un barbat ?

    Pai dak stati sa o luati asa si sa criticati nu e bine niciodata sa nu zici niciodata .. o femeie insala din mai multe motive . Pe scurt o sa spun povestea mea . Sunt impreuna cu un tip de 8 9 luni .. am fost inselata de en ori in acest timp mintita nu mai spun .. am trecut peste eu afland k ma inselat si el recunoscandu`mi .. am lasat de la mine .. la noi sexu e de nevoie nu mai e de placere pt k eu nu mai simt asta de multa vreme .. eu fac tot ce e posibil sa se simta bine iar in schimb primesc doar 2 3 min de sex ..ata a inceput sa dureze '' dragostea'' noastra ..Am incercat sa ne despartim dar nu vrea ,, mai mia ramas sa caut placerea in alta parte a fost o singura data si ma simt vinovata .. nas mai face asa ceva .. Dar oare barbati knd fac chestia asta se simt la fel de vinovati ? Nu va spun eu ., asa k nu va mai pripiti sa dati cu pareri gresite asupra oamenilor care insala .. Nu puneti etichete inainte sa ascultati povestea lor.Nu suntem nimeni sa judecam.. Gresim si poate vom fi iertati

    4
    12

  • robert pe 18 Mar 2010, 21:13
    zzzzzzzzzzzz

    cel mai bine ar fi sa raspuna la intrebarea de mai sus cele care inseala, ca de barfitoare m-am saturat :))) ele stiu mai bine cum sta treaba, asa ca voi astea care vorbiti doar ca sa va dati cu parerea....mai bine nu mai mancati .....degeaba...sunte ti departe de subiect

    5
    4

  • Anonimu pe 17 Ian 2010, 12:43
    inseala femeile!?

    Problema in ziua de azi este ca nu se mai pune seama pe juramantul casatoriei,nu se mai respecta termenul de casatorie..nu poate exista ..nu mai simt nimic pentru el..ma plictisesc...sunt curioasa cum e cu altu...de aia se duce totul naibii pentru ca regulile nu sunt respectate...demult era o veche poveste si datina siciliana...cel ce umbla cu nevasta sau prietena altui barbat era impuscat...pentru simplul fapt al respectarii unor reguli al unor traditii..de asta poporul romana ca majoritatea celorlalte popare nu mai au nimic..nu mai exista traditie,respect si reguli clare..pacat ca nu se mai aplica regulile de demult...odata ce ai depus un juramant familia trece pe primul plan nu tu ca persoana...cand o sa poti face asta poti fi cu adevarat fericit...cat timp esti egoist...ajungi un nimeni...un om singur care va regerta mai devreme sau mai tarziu.

    2
    2

  • dollbamby pe 2 Sep 2009, 06:25
    inseala femeile!?

    femeile nu inseala,se salveaza pe sine...e adevarat ca singuratatea in doi e mai grea decat singur!eu traiesc momentul,stau cu un barbat care auitat ce inseamna sa apreciezi iubirea unei femei sau sa ma faca sa ma simnt femeie...o femeie e ca o floare daca nu ii oferi atentie dupa un timp se ofileste...dragostea e ca focul daca nu e metinut se stinge...si la fine femeia e ca diavolul se iubeste mai mult pe sine!!

    11
    2

  • qwerty pe 22 Aug 2009, 06:52
    hmm2

    Vreau sa zic Elena, nu Ella

    4
    0

  • qwerty pe 22 Aug 2009, 06:51
    hmm

    Ella, daca ai avut o experienta neplacuta cu un barbat, asta nu inseamna ca 90% din ei sunt ticalosi. Daca ai avut experiente neplacute cu 90% din barbati, poate e cazul sa cercetezi daca nu cumva problema o fi la tine, pt ca e mai putin probabil ca 90% sa greseasca si tu sa ai dreptate.

    3
    0

  • Off pe 8 Iul 2009, 09:49
    De acord cu ella

    Sotul meu m-a inselat cu secretara, cand credeam ca avem o casnicie frumoasa si stabila. Deci, nu ii lipsea nimic. Nu stiu de ce a facut-o, dar pt mine a fost cumplit de dureros. As fi iertat, as fi vrut sa imi salvez casnicia, desi umilinta la care m-a supus este de nedescris. M-am gandit sa fac la fel. Nu am putut. Respectam juramintele facute, chiar daca omul pt care le-am facut, nu mai merita respectul meu. Tot el a ales divortul. Si dupa 2 saptamani de la sentinta a revenit l-a mine. L-am primit, crezand ca regreta si vrea sa o luam de la capat: alta relatie, poate alta casnicie. Dar nu, a revenit ca sa ma umileasca din nou. Cu o alta tarfa. Atunci, a aparut EL, care mi-a oferit tot ce sotul meu a renuntat la un moment dat sa imi mai ofere (inainte de tarfa de secretara stia cum trebuie sa fie o relatie). Acum sunt fericita, implinita, traiesc o poveste de dragoste adolescentina. Fostul sot, se tina iar scai de mine. Nu pt ca ma vrea pe mine, ci pt ca nu vrea sa fiu a altuia, desi, el a putut face asta...

    4
    1

  • eu pe 30 Iun 2009, 16:50
    ce va mai place pl

    unele ar insela din curiozitate si altele de singuratate dar majoritatea cautati barbati cu "3 picioare" ca sa va scoata din rutina, sa va treaca plictiseala, curiozitatea si singuratatea!

    7
    0

  • ella pe 26 Iun 2009, 22:16
    pt claudiacatalina

    eu am facut-o dar nu din curozitate , nu cred ca se merita doar din curiozitate, daca iti iubesti sotul , daca te face fericita si aici nu ma refer doar la sex ci asa in viata de zi cu zi , daca iti ofera ceea ce tu iti doresc , eu zic sa nu o faci , eu am facut-o dar nu din curiozitatte ci pt ca a aparut EL , la locul si momentul potrivit , cand imi plangeam de mila , cand nu imi mai pasa de mine , cand sotul meu nu imi mai inspira nici un sentiment , era doar rurina , obisnuinta , sex de nevoie , si multe altele ...si atunci , a aparut el , m-a facut sa zambesc , sa-mi desccarc sufletul , sa plang pe umarul lui , sa ma indragostesc la 30 de ani , sa simt ca plutesc si atunci am inselat si o fac si in continuare , fara regrete , in curand voi divorta , ca sa nu mai fiu o femeie care inseala ,poate multi judeca asemena aspect din viata unui om , dar pana nu treci prin el , nu poti vorbi ci doar filozofa pe tema asta , inimi nu ii poti impune , desi e o lupta intre ratiune si sentimente la un moment dat .

    6
    2

  • claudiacatalina pe 26 Iun 2009, 19:48
    curiozitate

    Da buna intrebare,oare nu vi-ati pus intrebarea ca o femeie poate insela si din curiozitate?am fost fecioara am o casnicie buna nu perfecta am o virsta intre 30-35 de ani si sincer mereu imi pun aceasta intrebare cum o fi cu altul,dar nici nu ma indur sa imi insel barbatul,ce parere aveti?

    7
    4

  • Elena pe 26 Iun 2009, 08:20
    ptr.***ella & all....Solutia!

    *Ok, *ella, asa este....ca tine! Opinia mea este ca, daca o femeie se casatoreste - mai ales fecioara - si, dupa un numar de ani ajunge sa insele, atunci NUMAI sotul ei neste VINOVAT ! Nu se poate! Este verificat faptul ca orice barbat stie sa-si fericeasca o amanta; debordeaza de talente si tandrete si, cand trebuie sa onoreze pe mama copiilor sai, il apuca somnul sau mai stiu eu ce face in dormitor!( Le dau, si dreptate daca sotia e vreo frigida sau vreo neglijenta din cale afara!), DAR nu accept sa fie inselat NEMERNICUL - nu pentru ca nu ar merita - , ci ...asa....din constiinta personala! Cel mai elegant este cand vezi ca nu te mai merita bestia si ca se mai merita sa stai langa un avorton de sot, sa mergi la DIVORT ! Indiscutabil! sa duci viata dubla - si de o parte, si de alta - e degradant si stresant chiar ( statisticile arata ca infidelii mor cu 10 ani mai devreme, numai din cauza ca neuronul lor e mereu in alerta: sa minta, sa ascunda, sa acopere, sa gandeasca scenarii s.a.m.d.)!!![ e valabila , si reciproca] Daca si papa Paul a acceptat divortul la catolici, exact din aceste motive: dispare VRAJA, dispare IUBIREA, Dispar RESPECTUL, ALTRUISMUL si GENEROZITATEA, dispare CAMARADERIA si, nu in ultimul rand IMPLICAREA in rezolvarea PROBLEMELOR din CUIB - gata, adio si n-am cuvinte ! Liberul arbitru il avem de la nastere! A fi ONEST - in toate contextele - este, dupa opinia mea, cea mai importanta calitate a omului ! Daca tu *** ella si altele ca tine ati gasit IMPLINIREA in bratele uni barbat casatorit, pedeapsa va fi dubla! Ati tradat juruintele de la ALTAR si v-ati cladit FERICIREA peste SUFERINTA altei femei, nevinovate! VIATA nu va ierta pe Brangelina, pe Marciuc, pe "Zana", pe Lascareasca si pe toti cei care fura partenerul altuia ! Hotia nu dureaza ! Imi cer scuze! N-am vrut sa jignesc ! Este doar o parere!

    8
    1

  • ella pe 24 Iun 2009, 22:00
    am inselat

    Deacord cu Ana , sunt intr-o situatie asemanatoare dupa o casnicie de vreo 10 ani , de fapt inca sunt casatorita , o sa urmeze un divort, pot spune ca atunci cand l-am cunoscut pe EL nu m-ai simteam nimik pt sotul meu , si va spun sincer ca am luptat pt casnicia mea pana intr-o zi cand am simtit ca nu mai pot si am lasat lucrurile la voia intamplarii , nici nu voiam sa ma despart dar nici bine nu imi era , pana intr-o zi cand a aparut el , am trait in cateva luni clipe pe care alaturi de sotul meu nu l-am trait in ani de zile , nu am stat nici o clipa pe ganduri atunci cand am inselat si nu m-am simtit vinovata cu nimik , si chiar daca poate nu vom ramane impreuna , caci nu vreau sa intru in amanunte dar situati e mai complicata , pot spune ca am cele mai frumoase amintiri din viata mea traite alaturi de un om minunat , cred ca majoritate femeilor inseala atunci cand nu m-ai simt nimik pe sotul lor , altfel nu vad cum .

    4
    2

  • ANA pe 23 Iun 2009, 21:26
    INSEALA????

    SE INTAMPLA CITEODATA SA AI O CASNICIE NEFERICITA. DUPA 20 DE ANI AM GASIT ADEVARATA IUBIRE, CU DIFERENTA MARE DE VIRSTA INSA, AM GASIT O IUBIRE ADEVARATA, CUM NIMENI NU AR CREDE. SUNT MULTUMITA DIN MAIMULTE PUNCTE DE VEDERE, INSA SEXUAL E CEVA CARE MA FACE CA MERITA SA TRAIESC ,DACA IUBESC !!! UNDE NU ESTE IUBIRE RECIPROCA NU E CASNICIE !!! SI RETINETI CIND AI GASIT AVEVARATA IUBIRE, PASTREAZ-O, CA MERITA. VIATA E SCURTA !! SI DUMNEZEU TE VA IERTA!!

    5
    5

  • profesoru' pe 23 Iun 2009, 15:24
    hmm ....

    Femeile insala emotional + fizic, barbatul insala doar fizic. Punct.

    14
    0

  • kulcsar dora pe 23 Iun 2009, 12:26
    de ce insala femeile?

    Nu pot sa cred cata filozofie sa face pe subiectul asta...fiecare om este liber sa ia o anumita decizie la un moment dat.N-ai de unde sa stii conjunctura in care a fost si ce anume l-a determinat. Mi se pare stupid sa faci grafice si sa pui etichete...Suntem oameni, toti gresim intr-un fel sau altul.Nu cred ca cineva poate sa arate cu degetul si sa se bata cu pumnul in piept .Daca cineva a gresit e problema lui, daca n-a facut-o sa-i fie de bine..Zic...

    4
    5

  • claudia pe 23 Iun 2009, 11:49
    nu sunt de acord cu valentina

    valentina nu sunt de acord cu tine,tu spui ca nu le inghiti pe femeile care spun ca stau cu sotii lor pentru copii,eu cred ca tu nu ai copil,ca sa sti cum este,si eu inainte sa am scumpetea mea de fetita,asa ziceam si eu,ca:Nu le intaleg pe femeile care stau cu sotul lor pt copii,dar eu am vazut dovada vie la cumnata mea,care sa despartit de sotul ei,si copilul acum sufera foarte mult,ca nu sta cu amandoi,asta nu inseamna ca sunt de acord ca o femeie sa ia zi de zi bataie de la sotul ei,sa stea cu el pt copil,cu asta nu sunt de acord nici eu,dar daca tu ai vrea sa fi cu altul si te desparti,doar pt ca ti sa pus pata asa pe unul,cu asta nu sunt de acord.cam asta este parerea mea.

    7
    0

  • Elena pe 23 Iun 2009, 08:16
    Nu stiti NIMIC!

    Femeia care insala a fost nemernica de la ALtar, intrucat obligatoriu, 90 %, la Altar se prezinta un TICALOS! FREUD a murit si a recunoscut pe pat de moarte ca "nu stie ce vor femeile"!!! 1. Ancestral, o femeie adevarata, de cuib, vrea siguranta, stabilitate si respect( aici intra TOT: tandrete, iubire, altruism, generozitate, implicare s.a.) 2. Femeia de femeie insala numai daca nu are NIMIC din ce dorea ANCESTRAL, iar daca Gena i-a dat fericirea de a fi sexoasa, senzuala, sentimentala si romantica si ACASA nu are N I M I C , incepand cu respect, atunci, cauta asa cum flamandul cauta hranal deci trebuie inteleasa, cata vreme sunt , si femei-aisberg!!! 3. O femeie virtuasa niciodata nu insala. Ea are taria sa mearga la DIVORT, daca vede si vede si vede ca nu simte ca este ...FEMEIE si ca NU MAI E DE TRAIT ! Ea are forta sa o ia de la capat, cata vreme stie ce vrea, dupa ce a indurat umilinta ! Asa se intampla cu femeia romanca adevarata, nu cu nimfomane si taraturi-cazuri patologice ! D I X I T !

    2
    1

  • Valentina pe 23 Iun 2009, 07:39
    Sunt de acord si nu prea

    Sunt de acord cu motivele pe care le prezentati voi aici.Si eu cunosc fete care au facut asa insa eu consider ca un astfel de gest este unul de lasitatea.Pt ce sa te amagesti daca relatia aia nu mai merge,pt ce sa ramai langa un om daca nu-ti mai place de el?Nu inghit povestea cu femeile care au copii si vai de dragul copiilor au ramas cu sotii lor.Sincer daca tii putin la tine ca si femeie vei sti cand sa pui punct unei relatii care nu te avantajeaza.In plus oamenii nu sunt indispensabili,deci te poti lipsi de ei oricand.Nu mai traim in epoca in care femeia ramanea langa barbat toata viata.Exista de asemenea si femei care inseala pt ca nu se pot abtine sa nu faca acest lucru,ca si la barbati de altfel...asta denota lipsa de respect fata de propria persoana.Fetelor daca esti onest e mult mai bine si viata poate sa fie mai frumoasa,in schimb daca minti mereu poti ajunge sa fii vesnic nemultumita si suparata si nu se merita.

    8
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod