De ce insala barbatii?

Influenta istoriei familiale
Din punct de vedere psihologic, barbatii care insala sunt copiii unui adulter. Acestia repeta comportamentul pe care-l cunosc, pe care l-au vazut la parinti, incercand inconstient sa corecteze acel sentiment ca nimeni nu i-a iubit doar pe ei.  

Dorinta de finalizare a unui mariaj insatisfacator
Nu toate aventurile sunt create la fel, determinate de acelasi motiv. Exista aventurile de o noapte, relatiile amoroase pe termen lung si relatiile romantice care servesc ca o modalitate de incheiere a mariajului sau a legaturii oficiale.  

Nu toate aventurile se intampla din cauza unui mariaj problematic. Totusi, un mariaj bazat pe conflict reprezinta un mare risc. Multe femei considera (gresit insa) ca amanta trebuie sa fie mult mai atragatoare decat ele. De cele mai multe ori nu se intampla asa.

Se pare ca foarte importanta este dorinta barbatului de nou si varietate. Chiar daca un mariaj nu este problematic, ii poate lipsi onestitatea si comunicarea activa.

Imaginea de sine a barbatului este strans legata de puterea sexuala - asa functioneaza mintea masculina. De asemenea, barbatul se va simti ofensat atunci cand dorinta femeii de la inceputul relatiei este inlocuita cu indiferenta si plictiseala, mai ales atunci cand schimbarea apare la scurt timp dupa casatorie.

Barbatul considera ca interesul sexual fata de el, odinioara optim, s-a estompat pe masura ce s-a instaurat securitatea mariajului/relatiei, situatie in care femeia nu mai considera atractia necesara.

In acest scenariu de relatie, barbatul poate insela pentru "a se intoarce" la partenera de dinaine de a-i fi sotie, pentru a fi dorit din nou.  

Solutia este o comunicare adevarata. Daca partenera isi doreste ceva din punct de vedere sexual, aceasta trebuie sa-si exprime clar dorinta. Ascunderea dorintei din motive de jena duce la otravirea relatiei, la indepartare.  

Mai sunt situatii cand un barbat isi insala partenera cand ca nu o mai iubeste. Acesta nu mai doreste sa ramana in relatie, insa simte ca nu poate iesi din ea din diverse motive: presiunea familiala/sociala, credinta, nu vrea sa fie etichetat ca esuand in relatie etc.

Pe scurt, motivele pentru care insala barbatii

  • Nu sunt pregatiti sa aiba responsabilitati;
  • Nu se mai simt satisfacuti/stimulati in relatia curenta si sunt prea lasi pentru a o rupe;  
  • Incheierea unei relatii i-ar determina sa-si faca griji despre situatia lor financiara. Prefera sa stea acolo indiferent daca se simt impiniti sau nu;  
  • Tanjesc dupa exitatia si ilegalitatea unei relatii secrete;
  • Le place sa se simta doriti, iar partenera nu le mai implineste aceasta dorinta;  
  • Nu se gandesc la consecintele actelor lor;  
  • Nu-si iau relatia actuala in serios;
  • Simt ca au din ce in ce mai putina putere intr-o societate care ofera femeii mai multa putere si drepturi in sfera domestica si publica;  
  • Pentru a-si aminti cum era sa fii liber si dorit. Rutina si "programul" distrug imaginea de sine;  
  • Apetitutul sexual al partenerei/sotiei nu mai e ca la inceputul relatiei/casniciei;  
  • Considera ca partenera este plicitisita sau nu mai e interesata de sex;
  • Lipsa sau  comunicarea deficitara cu iubita/sotia;
  • Le considera pe celelalte femei diferite si "prospaturi";
  • Cu partenerele noi nu au nici o istorie comuna - pot fi cine isi doresc sa fie;
  • Isi doresc ceva fara contrangeri.
 

Comentarii (49)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • e pe 7 Dec 2021, 18:53
    Bărbații sunt văzuti mereu mai bine

    Văi cat de mult misoginism în aceste comentarii , chiar și de la femei

    0
    0

  • Carmencita pe 19 Ian 2014, 13:23
    casnicia si adulterul

    S-a dus naibii societatea asta si institutia casatoriei, siteuri-le de matrimoniale sunt pline de barbati casatoriti care cauta amante si nu se multumesc cu una, ci cu oricate pica, chiar daca au una cauta in continuare, isi inseala chiar si amantele. Mi-e scarba de lumea asta si de proastele care stau maritate cu idiotii astia!

    5
    0

  • sergiu pe 29 Dec 2013, 21:33
    Teoria lui Darwin

    La cei care comenteaza, pro si contra ar trebui sa afiseze si varsta...Una gandesti la 20 si alta la 45... Cititi-l pe Darwin dar si pe Freud... omul este bigam nu monogam, mai cu seama barbatii! In alta ordine de idei,trebuie sa existe comunicare. Eu sunt la a doua casatorie...prima nu agreea sexul desi ne-am iubit! Acum sunt la a doua...la inceput..foarte bine, cu sare si piper dar de cca 1 an recunoaste ca nu se mai excita, ca nu mai vrea! Dar mi-a oferit libertatea de a ma duce cu alta (in limita bunului simt) sa o las din cauza sexului, trebuie sa fiu tampit caci ne intelegem bine, in rest! Apoi in viata nu le poti avea intotdeuna pe toate... ai bani dar nu ai fericire..esti sarac dar fericit si tot asa...Si femeile insala dar ce te faci daca ai un barbat foarte activ? !! Tine si de nivelul de testosteron... Daca o intrebi pe bunica, sigur e mai inteligenta si iti va spune de ce insala barbatii... Vorba Monica-i Tatoiu, legat de acest subiect. Nevasta nu poate fi niciodata suficient de curva pe cat isi doreste barbatul! In ziua de azi barbatii vor si altceva nu neeaparat sexul clasic. Si site-urile xxx sunt pe categorii, fiindca nici pornografia nu mai e ce a fost. Se cauta swing, uro, bdsm, dominare, + fetish-uri cu gramada. Am constatat ca multe femei nu agreeaza sexul oral care este banal si nu crede-am ca mai sunt femei care considera sexul un subiect tabu!!! Altele se baga in pat cum le-a lasat natura...nu tu o provocare, nu tu un ciorap cu banda, etc Pe de alta parte, apare monotonia de cuplu, rutina...e firesc ( si cuiul rugineste in aceeasi gaura)

    1
    2

  • betty pe 16 Feb 2013, 21:26
    de ce inseala barbatii

    Barbatii pot insela si se pot si indragosti de amanta mai ales cand dintr-o simpla aventura se transforma intr-o relatie.Cel mai urat e cand barbatul ia hotararea sa se desparta de sotie dezvaluind si motivul,iar aceasta amenintandul ca se omoara daca o lasa el trebuie sa ramana cu soata obligat.Ce trist si ce aiurea fiecare ar trebui sa faca ce doreste in viata asta

    1
    5

  • gal carmen pe 9 Aug 2012, 01:14
    de ce insala barbatii?

    barbatul din Romanica isi doreste o soata cu servici, daca se poate si cu ceva mostenire de familie gen firma,casa sau macar ceva terenuri daca e de la tara, mama devotata si o buna gospodina...restul gaseste el pe facebook sau alte sait-uri de socializare.ori face ochi dulci sotiei casnice si "intretinute" a "prietenului" .iar daca aceasta-i refuza avansurile o intreaba cu obida cat mai are de gand sa stea pe spatele bietului om?

    3
    1

  • ale pe 18 Ian 2012, 20:02
    sunte-ti ca batranele...

    'barbatii si iar barbatii'...sincer pe voi nu va vedeti? doar pe ei ii condamnati...puneti-va putin in locul lor!...daca voi doar servici,casa si copii vedeti cine ii de vina? le acordati si lor putina atentie?va ocupati putin de ei?dar de voi? singure ii trimite-ti la altele...eu cred ca ar trebui sa va aduce-ti aminte cum erati cand v-au cunoscut...si ce anume l-a atras la voi...parerea mea

    2
    2

  • diana pe 9 Oct 2011, 20:29
    toata lumea e la fel

    Barbati sau femei, toti inseala. Femeile din motive emotionale, barbatii din motive de sexualitate, foarte rar din cauze unei suferinte. Textele cu nefericirea mi se par o justificare ok fata de cele cu nu mi-am putut tine pantalonii pe mine. Nu cred ca e corect sa inseli cand esti casatorit, desi se intampla. De multe ori un sot sau o sotie care vrea sa insele e un partener perfect pentru one night stand, pentru ca ofera siguranta ca acolo se opreste relatia, in noaptea aia. Uneori inselatul de o noapte reface casatoria sau relatia. E cam ciudat ca ceva rau sa faca un bine, dar se intampla. Oricine greseste o data, dar daca se ajunge la a avea o relatie paralela, de lunga durata, si tu, femeie sau barbat, esti casatorit/a, atunci e foarte nasol. Aluia sau aleia i-as da cu o tigaie in cap.

    1
    1

  • Florin pe 5 Iun 2011, 00:26
    Barbatii nu inseala

    Bai sunteti nebuni, deci articolul e scris de una urata cu bani, e normal sa o insele oricine

    1
    2

  • alyssya pe 19 Apr 2011, 18:34
    Nimeni nu e sfant..

    Ce prostii scrietii aici..?fiecare isi da cu parerea dar nimeni nu se gandeste la motive"..nimeni nu e perfect si nici sfant"..femeiile nu insala?mai mult femeiile sunt devina(ma refer la cele ce ridica coada stiind k sunt ultima spita din roata)..cum e vb aia "daca cateaua nu ridica coada cainele nu linge"."barbatul e dator sa incerce daca femeia nu accepta"..asa k dragele mele nu va mai plangeti atata si incercati sa itelegeti nu dati vina numai pe barbatii curvele sunt devina daka una isi deschide craci el nu o fi nebun sa zika nu k eu iubesc in acel moment ei gandesc cu al doilea cap nu cu cel d pe umerii..pana la urma urmei e imp sa nu se schimbe d pers.iubita.si aceea pers.sa nu stie k a fost inselata..la barbat nu se roade.insa femeia care inseala ea ramane uzata..;)..e diferenta..barbatul tot barbat e se pisa in palarie si-o pune in cap si tot barbat e..dar femeia o data ce se duce tot curva e si nu se mai opreste!pana si soarecele iti schimba gaura.dar mai un barbat..dar nu totul consta in sex..important de ceea ce are langa el...!Eu la-s ierta daka ma'r insela in fata mea..dar sa ramana cel ce lam cunoscut sa nu se schimbe..dar pot zice k nu am patit asa ceva am o rel d 2ani si am fost si la departare si lam pus la mii d provocari..acum nu mai incerc ptr k sunt sigura pe mine si d ceea ce ii ofer..sper sa luati in cont ce am zis k stiti k am dreptate poate nu in toate dar am asta e situatia in ziua d azi!o zi buna d la alice..

    4
    2

  • nu conteaza pe 25 Sep 2010, 16:48
    @@@

    Dar cu cine inseala barbatii astia "ipocriti" si "meschini", asa cum ii catalogati voi? Nu cu voi femeile???Sau voi sunteti toate ""icoane de inchinat"?Unele dintre voi va meritati soarta,,,si mai vad ca sunteti multe "blonde";)Succes la autocompatimire.

    3
    2

  • malyn pe 10 Aug 2010, 15:52
    @@@@

    inseala cred din cauza ca vor cat mai multe experiente...sau din cauza ca nu mai au acasa ceeea cesi doresc...nu stiu as vrea sa fiu barbat macar o zi sa vad si eu cea au ei in cap...de ce ne fac asa de mult sa suferim

    0
    3

  • malyn pe 10 Aug 2010, 15:49
    ......

    este adevarat ca sunt niste nesatui si tot felul dar mai degraba asi spune ca sunt niste prefacuti cati recunosc oare ca siau inselat sotiile partenerele?cati?nici unul...mai ales cei insurati...oricum sunt niste IDIOTI SI NISTE PORCI

    2
    0

  • eu pe 19 Iun 2010, 17:40
    de ce inseala barbatii??????

    De prosti,de nesatui,de ignoranti,de nerecunoscatori,de animale ce sunt!!!!! Astia sunt in proportie de 99%. Restul de 1% sunt oameni cat de cat de treaba care nu se aventureaza si nu considera "iarba vecinului mai verde" si nici nu se lasa ademeniti de orice fusta ,cur sau tate mai mari!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4
    0

  • 1bocanc pe 10 Iun 2010, 16:05
    alo?!

    MAI ANIMALILOR!

    0
    0

  • mariaremetan pe 18 Aug 2009, 15:37
    O solutie pentru aflarea adevarului: Sunt inselat/a, sau nu?

    - Ce face bona acasa la dumneavoastra? - Ce face copilul dumneavoastra? - Ce fac angajatii dumneavoastra? - Ce face partenerul de afaceri? – Va banuiti partenerul de infidelitate? Suspiciunea si gelozia ne pot face viata un calvar daca nu reusim sa le controlam. De multe ori lipsa de incredere in tine sau in partener ne pot duce la gasirea unor solutii avangardiste pentru a afla adevarul. Numai astfel ne mai putem linisti. Daca te regasesti in aceste randuri, iti recomand www.power-on.ro. Aici vei gasi cateva idei menite sa iti aduca adevarul aproape.

    0
    0

  • Letizia pe 30 Iun 2009, 18:32
    Toti sunt la fel?!

    Am citit toate comentarile scrise pe baza acestui subiect. Ma doare capul.cred ca am citit de 20 de ori fraza cu "toti barbati sunt la fel" ,dar de unde stiti voi asta si dc sunte-ti asa de sigure.cred ca asta scrie una care este inselata sau a fost inselata.Dar noi, femeile,toate suntem niste sfinte, nu-i asa! asa lasam impresia dar e departe de adevar ptr ca asa cum barbati insala asa insala si femeile dar fara un motiv nu cred ca ajunge la asa ceva ,trebuie sa fie ceva care sa ii duca sa faca asta. eu nu cred ca un barbat/femeie care are o relatie fericita si stie ce are acasa si pretuieste asta, cum le pica ceva in palma,gata i-o si trage! Dragelor, ce aveti langa voi sau ati avut, un Barbat sau un Disperat care nu se mai satura de ce ii dati voi...........NU MAI CARACTERIZATI ATATA CA SI UN ARDEI E DE MAI MULTE FELURI, UNU E DULCE ALTUL E IUTE UNU E ROSU,VERDE s.a.m.d CA SI BARBATI, NU TOTI SUNT LA FEL!!!!!!!!!!!!

    3
    0

  • XYZ pe 25 Iun 2009, 21:50
    PT IULISHKA

    PT IULISHKA - CITESTE MAI ATENTA :)) de ce nu renunti la relatie? sau iti place sa inseli si sa fi inselata?si in acelasi timp sa fi nefericita si plictisita? bafta :)) cred ca nu ai inteles nimik din comentariul meu SI TE CREZI MAI GROZAVA :)))) MI-AM DAT CU PAREREA :))

    1
    0

  • kiki pe 23 Iun 2009, 14:02
    offff

    La cum scrieti pe aici nici nu trebuie sa va mai mire faptul ca sunteti inselate. Este normal ca traind langa voi sa fii lovit de-o revelatie in timp si constientizezi greseala facuta la primarie.Asa ca doamna mea x si doamna mea y,tu stii de ce spui DA acolo in fata lui ninja la altar pe cand el,lepra si nesimtitul viseaza doar la sex cu tine si-o mancarica buna in liniste. Este mult de vb pe acest subiect,de materialism,invidie,gelozie...

    0
    2

  • iulishka pe 21 Iun 2009, 22:32
    de ce inseala barbatii?

    dar femeile de ce o fac?......si am o intrebare pt "no name"..daca la 23 de ani,dupa o rel de 3 ani va simtiti plictisiti..nu te mai face sa te simti fericita....cum adica "nu m-ar mira sa ne inselam unul pe celalalt"????pai,rupe relatia....la 23 de ani nu te tine nimeni si nimic legata...

    2
    0

  • xyz pe 20 Iun 2009, 15:29
    trebuie sa fim responsabili si sa stim ce vrem

    si femeia si barbatul inseala, daca se ajunge la asa ceva probabil sunt satui de o relatie stabila.ca sa nu fi inselat(a) tine parteneru/partenera aproape. Cu a ieta nu sunt de acord, daca se intampla o data se va mai intampla ...

    0
    0

  • alyi pe 18 Iun 2009, 14:05
    draga cititoare trezeste-te

    draga mea cititoare(mai sus)...tot ce e scris in articol e ffff adevarat.tie ti-e frica de adevar de fapt de aia vb urat de d-na care a scris articolul.de ce lai citit?poti sa sti sa iti ti barbatul langa tine cat de bine poti,tot tio face daca vrea.esti ferm convinsa k al tau e sfant si ti-e frica sa crezi k asa este de fapt realitatea,nu vrei sa te trezesti din vis...treaba ta...dar nu mai zi k nu e adevarat pt k nu e asa.tot ce scrie e fff adevarat.somn usor,cand te-ai trezit anunta-ne

    0
    0

  • alyi pe 18 Iun 2009, 13:55
    asa e kiki

    ai mare dreptate kiki...eu am scris si mai sus k si femeile inseala si atat noi cat si barbatii suntem la fel.eventual la noi e un pic mai greu cu inceputul,dar trece si ala....parca toate s-au adunat aici si au aceeasi gandire.e un fenomen fff extraordinar pt ele inselatul..dar dak nu afla,gata,e totul ok.fetele mele...barbatul poate sa te insele iar tu sa nu sti nimic,sa fie la fel,si poate duce inca o relatie in paralel mult timp,asa k va rog...analizati un pic pct voatre de vedere.nu mai suntem in evul mediu.k sa fie bine trebuie si noi sa oferim libertatea necesara omului...si imi dau seama cum sunt majoritatea super geloase,asta il impinge la alta;).sii eu sunt femeie,dar nu ma atac la articolul asta...sunt constienta,asta e viata.toti suntem la fel si barbatii si femeile

    1
    0

  • kiki pe 18 Iun 2009, 11:13
    de ce inseala barbatii?

    Alo,facura-ti gasca aici si faceti pe sfintele. Cum naiba se face ca...prietena mea casatorita este moarta dupa sexul de toate felurile si acasa nici nu suporta ideea de a incerca cu barbatul ei. Amaratul ala la randul lui poate merge la alta din tagma voastra de sfinte si uite asa mai departe. Parerea mea este ca acasa recurgeti prea mult la santaj sexual pt a obtine de la fraier ceva si apoi ramaneti blocate asa. Va acoperiti de fite ridicol si de mandrie uitand s-o pune-ti ca lumea barbatului pe care l-ati iubit candva. Nu este valabil ce-am scris pt toate femeile dar...pt 90% in mod sigur! Asa ca la treaba si nu va mai smiorcaiti pe aici....

    0
    2

  • Luminita pe 18 Iun 2009, 09:10
    motive se gasesc mereu

    Nu merita sa fie iertati iar noi nu meritam sa fim calcate in picioare.Daca a inselat o data o va face din nou ptr.ca rand pe rand vor aparea motivele descrise in articol. Va exista mereu o scuza ptr fapta lui,daca este sa ne luam dupa cele scrise in articol.De aceea consider ca sunt si barbati fideli ,care nu calca stramb,dar daca ca facut-o ...merita exact tratamentul descris de Elena .Un picior in fund !!!

    1
    0

  • elena pe 18 Iun 2009, 05:04
    de prosti....

    Nu inteleg cum in epoca feminismului, unde ne batem cu pumnul in piept ca suntem super woman, sigure pe noi , puternice si independente, basca apect, bani, bla ,bla, trebuie sa ne plecam capul umilite daca suntem inselate, pentru ca vezi doamne, ne supunem prejudecatii ca toti barbatii inseala.E o contradictie totala.Eu una nu suport stereotipurile de gandire, cum ca toti sunt la fel, mai depinde si de educatie si de gradul de civilizatie etc.Eu cred ca numai prapaditii si frustratii inseala, aia nu sunt barbati adevarati, mai ales daca nu recunosc.Fetelor, dati-le un sut in fund daca isi bat joc de voi, nu tolerati sa fiti mintite si inselate, un papa lapte ca asta nu merita atentia voastra, la reciclare cu el.

    1
    0

  • cory pe 17 Iun 2009, 23:47
    nu ierta!

    sa nu le dti o a doua sansa fetelor! pt .k o va face din nou:)

    1
    0

  • gabriel4ka pe 17 Iun 2009, 21:02
    le place sa ne faca sa suferim

    barbati mereu unii au spus vb frumoase si te indragostesti te mariti si pe urma te incepe a insele ca nu-i dai mereu ce vor ii sunt niste iresponsabili si mereu gata sa faca o fata sa sufer

    0
    1

  • no name pe 17 Iun 2009, 20:16
    ca asa vor ei

    Insala ca asa vor ei. Ca s-au plictisit. Sincer am o relatie de 3 ani si si eu m-am plictisit.....adica ma gandesc..... am 23 de ani si deja nu mai e atent cu mine nu ma mai face sa ma simt perfecta pt el si nu mai e scanteia aia c sa ne tine impreuna intr-un cuvant ca la 70 de ani...... suntem prieteni si ne impartim si bunele si relele dar fara romantism si pasiune....boooring. Si nu m-as mira sa incepem sa ne inselam unul pe calalalt.

    0
    2

  • danutza36 pe 17 Iun 2009, 15:06
    super

    Mi-a placut articolul dar am si eu o obiectie-daca te insala trebuie sa-l parasesti.Nu merita nicio sansa .Daca ar iubi cu adevarat nu te-ar insela niciodata iar noi nu traim vesnic.Sunt curioasa cate din cele inselate pot spune ca viata lor dupa ziua Z este la fel sau ca nu au niciun fel de durere undeva intrun colt de inima.Mi se pare nedrept fata de cea sau cel inselat/a sa accepte in continuare o relatie cu infidelul/la.Cel mai tare ma enerveaza ca sfaturi de genul -iarta,uita ,rabda etc-primesc femeile.Barbatii au mereu unda verde.Daca m-ar insela in secunda urmatoare as divorta.Singuratatea e rea dar frustrarea,nemultumirea si amarul din suflet sunt mai rele.

    1
    0

  • elena pe 17 Iun 2009, 12:10
    Numai baliverne spuneti....

    Sa va fie clar toti barbatii ne inseala in proportie de 100% si chiar si noi inselam hmm cu vreo 70% dar e greu sa recunoastem.Cele care se bat cu pumnu in piept ca pe ele nu le inseala- mai mult suna a incurajare- deoarece stim clar ca daca se ofera o mica ocazie gata doar una mica ei nu se dau inapoi.Si va repet toti sunt la fel... nu mai incercati sa credeti tot ce zic anumite femei "ca al meu nu" sau stiu eu "niciodata", "cum pe mine? nuuu ma iubeste enorm", da te iubeste pana la prima ocazie si atat, o face si apoi tot te iubeste.....sunteti prea credule...de aceea ne spun sexul slab.REPET TOTI NE INSEALA DAR ASTEAPTA OCAZIA, IAR UNI CHIAR O CAUTA SINGURI, daca nu credeti faceti toate la fel ca testul de fidelitate si va da rezultat de 100% garantez.

    3
    1

  • mela pe 16 Iun 2009, 22:13
    roata se intoarce

    dragele mele.... asa cum spuneti si voi sunt barbati si barbati, nu are rost sa ii bagam in aceeasi oala, la fel ca si pe femei. prietenul meu a iesit cu una, nu a recunoscut si l-am prins. scandal amre, tradati in dragoste fiind mici copii pe lng mine. si dupa s-a intors. mi-am pus toata familia in cap k l-am iertat, dar asa am simtit. k o poate face din nou asta e, eu sunt aia proasta, dar acum suntem cat de cat ok. nu ma puteam desparti de el, desi mi-ar fi fost usor, dar nici nu puteam sa il las fara sa ii zic cate ceva, multa carne in frigider. orikm nu uitti ROATA SE INTOARCE si cand se intoarce , vine cu multe alte consecinte. fiti frumoase, iubit-va si nu va mai faceti atatea griji. te inseala sau vrea sa plece, sa se duca mai gasesti o mie ca ei. vrea sa stea lng tine sa stea, pt k e natura noastra sa ii oferim protectie si iubire seara buna

    0
    0

  • alyi pe 16 Iun 2009, 20:19
    nu aveti dreptate

    Nu v-ati gandit nici una la posibilitatea k noi femeiile suntem de vina k ne inseala?chiar noi ii impingem in bratele altei femei...prin gelozie,neincredere,monotonie ai alte cele....si in fond si la urma urmei si noi la randul nostru inselam.sa nu spuneti k ne e asa,k nu va cred.Iar dak partenerul te inseala,poate sa o faca in stil mare,adica tu sa nu simti si sa se intoarca la tine k si cum nu s-a intamplat nimic,atunci nu ai de unde sti....si atunci nu ai ce ierta...asa k va rog fetele,reevaluati-va parerile si ve-ti vedea k nu e chiar asa rau,cum va ganditi voi...si toata iertati pana la urma;)

    1
    0

  • gabi pe 16 Iun 2009, 20:19
    diferenta si asemanare

    diferenta dintre oameni si restul "necuvantatoarelor" este data de limbajul articulat si gandirea logica...trageti voi concluziile, atat "ele" cat si "ei"...asemanarea?...comportamentul tuturor...

    0
    0

  • diana pe 16 Iun 2009, 19:24
    inselatul

    De ce inseala? Fiindca li se permite, fiindca au cu cine,punct! Ce-ar fi ca si femeile sa faca ca ei, Din aceleasi motive! Ca slava Domnnului, au motive pana peste cap! Barbatii romani habar n-au cum sa se comporte cu o femeie! Si culmea ca femeia tolereaza asta!

    0
    1

  • Deea pe 16 Iun 2009, 19:11
    Si daca nu vrea el?

    Da ce te faci cand n-are el chef? Atunci ce poti sa mai faci daca te refuza in fata...?sa te simti umilita k ai indraznit si tu odata sa ceri si te-a refuzat...si nu numai odata...ca face numai cand vrea el! E o relatie de 3 ani si eu una nu inteleg ce se intampla cu el...azi e asa maine altfel..

    1
    0

  • michalina pe 16 Iun 2009, 16:14
    continuare

    Dar trebuie sa existe intelegere, respect unul fata de celalalt si mai ales, dragoste, poate uneori, si mici compromisuri.

    1
    0

  • michalina pe 16 Iun 2009, 16:12
    e intr-adevar greu...

    Intr-adevar, nu toti barbatii inseala! Daca stii sa-l tii langa tine pe omul iubit, daca atunci cand ai probleme sau nu-ti convine ceva la el, nu-i spui, nu vorbesti cu el, bineinteles ca el n-are de unde sti ce e cu tine, de ce n-ai chef sau te "doare capul" atunci cand el vrea sa faceti sex, si asta se intampla din ce in ce mai des, normal ca ca atunci cauta in alta parte ceea ce nu gaseste acasa. Asta nu inseamna ca tu trebuie sa fii supusa, sa faci numai ce vrea el etc.

    0
    0

  • cititoare pe 16 Iun 2009, 14:54
    o porcarie

    e o mare porcarie acest articol si total neadevarat si probabil ca madam care a ascris articolul saraca de ea nu-i in stare sa tina un barbat langa ea.

    0
    1

  • georgiana pe 16 Iun 2009, 14:33
    :(

    Eu dintr o prostie am aflat ca m a inselat cu o colega care la randul ei avea o relatie serioasa .... apoi cu nesimtire m-a mintit ca nu e nimik intre aia shi el .... deshi aveam poze cu ei doi de la ceva chef .... conversatii pe mess ... Cum pot sa iert asa ceva ? Dupa nici o saptamana cand am spus gata se duc anii noshtrii ne vedem fiecare d ale lui , el s-a afisat in publik cu ea ca fiind noua prietena ..... Si cand ma gandesc , k in 3 ani nu ne-am certat o data :( credeam k e relatia perfecta ....

    3
    0

  • x pe 16 Iun 2009, 14:29
    Jenant!

    Sunteti toate niste frustrate...doar pentru ca nu stiti sa pastrati un barbat langa voi, spuneti repede ca e in natura lor sa insele...articolul in sine pare scris de o frustrata...jenant!!!

    0
    1

  • Rafaela pe 16 Iun 2009, 14:10
    de acord...

    cu Andreea, Carmen, Fabiola

    0
    0

  • oana pe 16 Iun 2009, 13:41
    trist dar adevarat

    Si cine sa-i mai inteleaga? Eu una nu suport asa ceva... si totusi mai toate avem o relatie stabila? Exista vreun antidot? Daca da, vreau o comanda pt vreo 50 de ani :D :*

    1
    0

  • Mihaela pe 16 Iun 2009, 12:49
    Barbatii

    Acest articol a pus punctul pe "i". Tot ce ati scris este adevarat. Acum depinde de fiecare relatie si cat de stransa e aceasta relatie.

    0
    0

  • Oana pe 16 Iun 2009, 11:03
    Articol incomplet/incorect

    "Chiar daca un barbat isi iubeste sotia si nu are niciun gand sa o paraseasca, in mod sigur va avea relatii sexuale in afara casniciei." Stiti voi sigur?? Nu toti barbatii inseala...asta ati uitat sa spuneti in articol. In momentul in care relatia in care este ramane la fel de buna ca la inceput nu are motiv sa se uite in alte parti. Dar in cazul in care sotia/prietena il asteapta acasa plictisita,mirosind a mancare si cu par pe picioare...atunci practic il face sa caute afectiune si apreciere in alte parti :)

    1
    0

  • Fabiola pe 16 Iun 2009, 10:37
    sunt niste lasi....

    cei care insala sunt niste LASI....daca relatia in care sunt nu-i mai multumeste pur si simplu ar trebui sa-i puna capat intr-un mod matur...dar nu sunt capabili.....degeaba sunt numiti "sexul tare" .....infidelitatea e printre primele lucruri care nu trebuie iertate pt. ca in primul e LIPSA DE RESPECT fata de partenera......si nu trebuie acceptata nici un fele de scuza!!!!!!! ( asta daca te respecti pe tine insati )

    3
    0

  • Carmen pe 16 Iun 2009, 09:43
    ...

    Bravo Andreea!!! Ai dreptate. Si mai adaug aici ca au mereu impresia ca "iarba vecinului este mai verde",plus ca exista atatea tentatii care vin din partea femeilor de moravuri mai usoare.Nu trebuie iertati ptr.ca nu mai suntem la gradinita ca sa plecam in toiul jocului sa ne distram cu alti copii,ca apoi sa ne intoarcem spasiti inapoi ,ptr.ca totusi era mai bine. Oamenii maturi stiu ce fac si gandesc ceeace fac.Sa mearga mai departe pe drumul pe care l-au ales si daca au calcat stramb sa ramana pe potecuta pe care si-au ales-o!!!!!

    1
    0

  • Andreea pe 16 Iun 2009, 09:24
    Greu

    Uite asa ...ca-s total lipsiti de responsabilitate si respect ! Misogini majoritatea ! N-am cuvinte ! Articolul are niste hibe zic eu....cum adica daca te insala nu inseamna ca trebuie sa-l parasesti? Deci ar trebui sa ma chinui sa inteleg de ce s-a culcat cu alta/aletele ? Doamne iarta-ma pe mine ca nu sunt cretina ca femeie ! A inselat pa nenica. Du-te si imprastie samanta prin alte meleaguri ! Dezaprob total partea cu iertatul...un curvar va ramane un curvar ! Punct

    4
    0

  • Cercusoare pe 16 Iun 2009, 09:03
    punctul pe i :D

    Raspunsul (comentariul) lui Birlik m-a amuzat teribil :-))

    0
    0

  • Birlik pe 16 Iun 2009, 02:35
    De ce?

    ,,Barbatii casatoriti sau implicati intr-o relatie serioasa sa insele, chiar si cei mai fericiti de legatura lor amoroasa. De ce? ,, Ca-s nesatui...de ce? Va pup pe toti de la EVA !

    1
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod