7 reguli pesimiste in amor

Experienta de viata este cel mai bun antrenor atunci cand este vorba despre dragoste. Si cand tu nu ai experianta, profita de cei care au! Revista psychologies.com a inventat "antrenorul personal in ale dragostei"
Experienta de viata este cel mai bun antrenor atunci cand este vorba despre dragoste. Si cand tu nu ai experianta, profita de cei care au! Revista psychologies.com a inventat "antrenorul personal in ale dragostei". Este vorba despre un cumul de sapte reguli, situatii si factori cauza-efect, concepute si analizate de femei cu experienta, mame si bunici pentru fiicele si nepoatele lor. Sfaturile au fost analizate, verificate si filtrate de specialisti in psihologie.
Respectarea lor nu iti aduce fericirea, dar macar te fereste de dezamagiri, deziluzii si esecuri.

1. Nu-ti raspunde, nu-l interesezi


Daca nu iti raspunde (la telefon, la mailuri, pe mess) nu inseamna ca este ocupat, ca are ceva urgent de facut sau ca nu aude telefonul. Nu, nimic din toate astea! Adevarul este unul singur: nu il interesezi.
Asa ca cel mai bun lucru pe care il ai de facut este sa stergi si numarul lui de telefon, si id-ul de mess, sa-l uiti si sa mergi mai departe. Sa te imbeti cu apa chiora, si sa-ti spui ceva de genul: “a fost foarte atent cu mine”, “m-a condus pana acasa, mi-a dat din proprie initiativa numarul de telefon”, “mi-a spus ca este foarte ocupat, ca munceste mult, dar m-a rugat sa-l caut”, este pierdere de timp. Motivele pentru care el nu te cauta sunt cu certitudine unul din urmatoarele: este insurat, are pe altcineva, are o relatie serioasa, nu esti genul lui, ti-a dat un numat de telefon aiurea, iar adresa de mess este a fratelui lui mai mic.

2. Nu exista barbat perfect!


Nu incerca sa-l cauti, pentru ca vei ramane fata batrana. Realitatea este chiar si mai dramatica.
Nici fratele tau, nici chiar tatal tau nu sunt si nu au fost barbatii perfecti. Aceasta specie nu exista. Singurul lucru pe care il poti face, cu foarte mult tact, cu multa rabdare, este sa slefuiesti, sa perfectionezi si sa adaptezi la nevoile tale ceea ce deja ai.

3. Nu visa la ceea ce nu este al tau!


Un barbat insurat ramane un barbat insurat, indiferent cat de mare este pasiunea lui pentru tine. Nimic nu face dintr-un barbat insurat, un barbat diferit de restul barbatilor. Sunt la fel de imperfecti, la fel de labili, ca toti ceilalti.
Asa ca nu merita sa-ti bati capul cu unul insurat deja! Au, in plus, un mare defect: de cele mai multe ori nevasta lor, are metode prin care ii face sa se intoarca acasa si sa te uite pe tine. Nu te baza niciodata pe promisiunile unui barbat insurat. Pierzi vremea, iar timpul trece mai repede pentru tine decat pentru el!
 

Comentarii (30)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • ramona pe 7 Iul 2009, 14:15
    ce prosti sunt barbati

    da este adevarat nu cred ca poti schimba un baiat sau barbat cel putin prietenul meu sa schimbat de cand e cu mine a mers de vreo 3 4 ori la discoteca fara mine la un bal odata si de 2 ori la strand dar de cand iam spus ca ma despart de el daca mai face de astea nu mai mere nicaieri

    0
    0

  • Tibi pe 26 Mai 2009, 12:54
    Fidel

    Exista barbati fideli nimic nu e imposibil si femei fidele

    0
    0

  • Tibi pe 26 Mai 2009, 12:51
    Fidelitatea

    Da ce trebuie sa ne supravegheati?Da ce suntem noi teroristi,infractori eliberati conditionat,ce suntem noi? Asta e chestie de iubire si de incredere daca am incredere in partenera mea nu stau tot timpul cu gandul ca ma inseala sau pe unde umbla

    0
    0

  • o oarecare pe 26 Mai 2009, 10:56
    o parere

    Stiintific s-a dovedit ca barbatul e un vinator. Facind o referire la acest subiect oare ce face un vinator in toata perioada lui de viata? Vineaza >>> tot ce iese in cale nu conteaza cit de inaintat e in virsta. Mai tinar mai mult...Mai virsnic mai puitn...asta asa ca o paranteza. Si ca o zicala si soarecele isi mai schimba gaura la fel si barbatul.Asta nu zic ca nu sint barbati fideli ci doar ca nu ai cum sa il supraveghezi 24 din 24 ar fi prea mult si prea obositor.Chiar daca merge cu tine la piata, se poarta frumos cu tine, te respecta, te adora chiar, te mai si ajuta la bucatarie e ok asta nu inseamna ca e si fidel.............

    0
    0

  • emma pe 26 Mai 2009, 10:30
    perfectiune ...

    Nu vi s-a intamplat niciodata sa va dati seama ca va comportati diferit, ca sunteti "schimbate", atunci cand interactionati cu diferite persoane? Cred ca barbatul perfect exista pentru fiecare dintre noi, cel cu care ne simtim in largul nostru si ne face sa zambim. Nu exista barbatul perfect, la modul general. Ceea ce iti place tie poate sa ma irite pe mine. La fel, consider ca femei perfecta exista pentru fiecre barbat. A, cat despre articol, Otilia sufera din dragoste ... sau altceva. Se mai intampla ...

    1
    0

  • unu OARECARE pe 25 Mai 2009, 21:13
    CHIAR CRED

    Ai avut ghinion draga "una oarecare". Doar pentru ca ti s-a intamplat tie nu inseamna ca nu exista macar unul la 1000 de barbati care sa fie credincios persoanei iubite. Eu cred ca asta tine in mare masura de caracterul barbatului,si ,recunosc faptul ca majoritatea barbatilor sunt superficiali.Nu sunt in masura sa-ti dau sfaturi insa eu nu as ierta o persoana care m-ar insela pentru simplul fapt ca eu nu i-as face asa ceva si pentru ca daca s-a intamplat o data este foarte probabil sa se intample si a doua oara. In plus ,daca o persoana te tradeaza inseamna ca nu te iubeste suficient de mult incat sa fie numai a ta...

    0
    0

  • una oarecare pe 24 Mai 2009, 23:43
    chiar credeti?

    Pentru cele care sustin cu tarie ca barbatii de langa ele nu le inseala, si nici nu le-ar insela vreodata...Cum puteti sustine cu atata tarie asta? Prin simplul fapt, ca va suna, va fac cadouri, va aduc flori...etc., si multe alte gesturi? Credeti-ma ca, sotul meu, pentru toata lumea care il cunoaste, este sotul ideal. Si pentru mine a fost asa. Dar, stupoare, sotul meu grijuliu, iubitor, "barbatul perfect", plecat fiind, o perioada mai lunga de timp de langa mine -stupoare-, m-a inselat. A fost cumplit, m-am acuzat pe mine de multe lucruri care l-ar fi dus la asa ceva, dar in cele din urma l-am iertat, dovedindu-mi prin multe gesturi ca merita acest lucru. A fost o lectie de viata, dar in cele din urma mi-am dat seama ca important este viitorul nostru impreuna, si nu o greseala pe care a regretat-o enorm.

    0
    0

  • Tibi pe 24 Mai 2009, 19:10
    Bravo Claudi1a04

    asa ai dreptate si eu sunt tot un barbat fidel

    0
    0

  • Tibi pe 24 Mai 2009, 19:07
    Barbatul perfect

    Da subiectele astea pentru ce sunt? Voi femeilor vreti razboi cu noi sau iubire?Puteti sa strigati toata viata ca nu ati gasit barbatul perfect.E ca si cum as cauta un suporter stelist in loja lui Borcea imbracat in tricoul Stelei.Nu scrie pe el barbat perfect el e perfect atunci cand da de o fata caruia sa ii placa. Am doar o aripa iar pentru a zbura am nevoie de o femeie,nu de Eva.ro nici de ziarul Click care imi arata femei goale sau alte ziare de 2 lei,avem personalitati diferite noi barbatii asa cum aveti si voi nu putem trai singuri si nu creati un razboi din asa ceva

    0
    0

  • claud1a04 pe 22 Mai 2009, 17:30
    exista barbatii fideli

    exista barbatii fideli. barbatul meu este cu mine de 1 an si 6 luni. este fidel. ma suna de 10 ori pe zi. CIND NU LUCREZA STA DOAR CU MINE, FACE PIATA. AJUTA LA CURATENIE.NU TOTI BARBATII SE UITA LA MECI. NU TOTI INSALA.NU TOTI NU SUNA DUPA INTILNIRE.DEPINDE DE EDUCATIE. DACA IUBESTI NU TE PLICTISESTI.NU INSELI PARTENERUL DACA IUBESTI.

    0
    0

  • julia pe 22 Mai 2009, 14:52
    am 21 de ani ... uneori varsta nu e tot una cu marimea experientzei de viatza

    Totzi/Toate inselam si suntem inselatzi/te. Asta se intampla doar cand nu suntem cu adevarat interesatzi sau avem alte preocupari mai importante decat persoana de langa noi. Eu am fost inselata si am inselat si vb de multe relatzii cu diferite persoane. Ori au fost relatzii de amicitzie unde nu s vroia nimic serios, dupa o perioada a devenit mai conclusiva relatzia si dupa alta perioada s-a produs o schimbare, unul dintre noi s-a plictisit si a inceput sa insele...Atat eu cat si el ( cine era in acea perioada langa mine). Sau relatzii care se dorea ceva serios si s-a terminat fiindca lipsa de respect si infidelitatea a intrat intre noi... Consider ca in general cum si revista considera tot in general ... Ca respectul barbatzilor fatza de femei este un pic cam mic. Desi in ultima perioada foarte multzi barbatzi si-au dat seama ca femeile au nevoie de mai multa atentzie sau cel putzin de mai mult respect. Desi totzi suntem mai liberali cred ca acum este momentul adevarat de a-tzi da seama daca un barbat merita sa t trezesti langa el sau trebuie sa schimbi . Aceste reguli sunt pentru a-tzi da tu seama d c vrei cu adevarat si desii sunt de acord ca trebuie sa acceptzi persoanele asa cum sunt uneori pentru a avea ceva solid tre sa ne si conformam cu situatzia...Si cum ne putem conforma altfel decat daca nu ne-am da seama de ea..Eu cred ca sfaturile revistei incearca sa fie un pic realiste pentru a putea face diferentza intre ce aveam si ce ar putea fi mai rau ...Fiindca multe dintre femeile care citesc acest articol desconsidera partenerul sau relatzia, deci putetzi citii si vedea ca mai rau de cat avetzi poate exista.!!!.:))) Eu sincer privesc cu umor toate aceste reguli, fiindca sunt exagerat de realiste si cand mergem la cafelutza cu prietenele facem acelasi lucru, denigram partea masculina! Desi acum sunt foarte fericita cu prietenul si nu ne inselam, fiindca posibil ne-am plictisit de inselat persoanele pe care le aveam langa noi :)) Este functzia noastra de ai denigra si functzia lor de a zice prietenilor ca suntem insuportabile:D:))

    1
    0

  • caryyna pe 21 Mai 2009, 21:31
    nu exista reguli in amor

    deacord cu Sorina , si femeile insala ....eu am facut-o si nu imi pare rau nici macar nu stiu daca ma simt vinovata , am facut-o pur si simplu ,si o fac si in continuare , poate ma ve-ti judeca dar ceea ce simt acum nu am simtit langa omul de langa mine poate niciodata , cel cu care am facut-o e si el insurat si cred ca daca amandoi am fi avut langa sot sau sotie ceea ce am fi avut nevoie nu am fi inselat ...si apoi nu e vorba doar de o relatie trecatoare , am pus sentimente , suflet , ne e bine , stim ca trebuie sa luam o decizie , ca nu mai putem continua asa la nesfarsit , dar nu stiu cand va fi , deocamdata e o relatie ascunsa ...interzisa poate si judecata de multi daca ar sti ...in concluzie si o femeie si un barbat pot insela

    1
    0

  • Luana pe 20 Mai 2009, 23:59
    Sunt de acord

    Si eu consider ca nu exista barbati care nu inseala. Toti o fac mai devreme sau mai tarziu si aici nu este intotdeauna sotia de vina. Cea mai mare vina o poarta mediatizarea sexului,filmele porno si toate femeile usoare carora nu le pasa ca acel barbat pe care au aruncat ochii poate fi insurat sau are o prietene,iubita. Iar daca observi ca nu se poate cat de cat modela este intr-adevar un barbat dintre multi altii,ptr.ca lumea e plina de ei si pana la urma fiecare isi gaseste perechea. (daca are intr-adevar nevoie de asa ceva).

    0
    0

  • fuck u pe 20 Mai 2009, 22:40
    fuck off

    ce idioti suntei!! exista barbati fideli. tempitilor. ce fel de sfaturi dati voi? cum poti generaliza asa ? fiecare om e diferit! frustratilor si mai ales frustratelor!

    0
    0

  • sorina65 pe 20 Mai 2009, 20:53
    si femeile inseala!

    Din pacate infidelitatea nu va disparea niciodata ptr ca ne dorim asta.Si femeile insala!Daca o femeie spune ca nu a inselat niciodata poti crede ca o spune poate cu regret...Nu toti sau toate avem curajul ,in momentul in care apare rutina,in momentul in care nu mai exista atractie sau apar dezamagiri ,sa ne desprindem de trecut si poate cautam in alta parte ceea ce credem ca ne lipseste...dar ceea ce gasim este tot deziluzie , tot dezamagire...si-ti dai seama ca ceea ce lipseste face parte din tine.

    0
    0

  • elena 130 pe 20 Mai 2009, 19:59
    Optimism si speranta

    Barbatii... vesnica probleme a femeilor. E greu cu ei, e greu fara ei, dar asa e in viata, pana la urma e mai bine sa ai pe cineva alaturi. Nu vreau sa spun ca trebuie sa acceptam neconditionat barbatul langa noi, asa cum bine stim, omul e facut de Dumnezeu cu calitati si defecte. Important e sa stim sa ne infranam pornirile rele si sa le scoatem in evidenta pe cele bune. E pacat sa ne consumama anii in certuri, reprosuri si nemultumiri, sunt lucruri frumoase in lume si trebuie sa ne bucuram de ele. In ceea ce priveste fidelitatea, nu-i o regula, barbatul poate insela chiar daca isi iubeste sotia, numai din spirit de aventura, dar femeia insala numai atunci cand e dezamagita, uitata la bucatarie si la sters praful, cand sarutul de dimineata a fost uitat in puful de perna si cel de seara uita sa apara inainte de a veni somnul.

    0
    0

  • Claude pe 20 Mai 2009, 10:43
    Optimism in amor

    Cand se casatoresc atat femeile cat si barbatii fac o greseala capitala: - femeile cred ca barbatii se vor schimba, mai devreme sau mai tarziu - barbatii cred ca femeile nu se vor schimba niciodata .....:)) ..... curat optimism

    0
    0

  • noel pe 20 Mai 2009, 00:04
    frustrari de primavara

    Tanti Otilica, sunt barbat si sunt lezat de articolul matale. Si eu am frustrari, ca orice om, dar nu mi le fac publice. Sa-ti dea Domnul un barbat adevarat si revino apoi la scris!

    0
    0

  • Oana pe 19 Mai 2009, 22:53
    sfaturi proaste

    Absolut subiectiv articolul...probabil scris dupa o deceptie in dragoste sau e scris de Elena Carstea (cea cu "toti barbatii sunt niste mitocani"). Eu am langa mine un barbat minunat, care ma iubeste, ma intelege, ma ajuta, ma face sa rad...Nu cred ca m-ar insela vreodata, mai degraba ne-am desparti decat sa ajungem la asa ceva. In plus, cunosc multi barbati foarte ok, care nu corespund descrierii de mai sus. Nu stiu cata experienta in dragoste are persoana care a scris articolul.

    0
    0

  • lacri pe 19 Mai 2009, 21:20
    7 reguli pesimiste in amor

    sa te resemnezi cu ideea k intr-o zi tot vei fi inselata? asta inseamna sa fi prost de-a binelea!!! asa prostie n-am mai auzit de knd ma stiu....doamne fereste....JALNIC, PATETIC asta k sa nu scriu injuraturi....

    0
    0

  • klauss pe 19 Mai 2009, 20:20
    femeile nu inseala??

    Dragile mele doamne/domnisoare/iubite/amante... Oare numai barbatii inseala? femeile nu inseala? noi de ce ar trebui sa avem mai mare incredere in voi decat voi in noi? cate femei casatorite nu si-au parasit sotul/copiii, cate nu au provocat datorita infidelitatilor lor atatea dezastre ( crime, scandaluri etc).In viziunea voastra, doar barbatii insurati gresesc, dar pe voi nu va vedeti.Nu sunt barbatul inselat, dar cunosc atatea cupluri despartite din cauza infidelitatilor sotiilor lor.

    0
    0

  • iri pe 19 Mai 2009, 19:44
    oare chear asa sa fie???

    Nu inteleg ceva ,de ce nu se face apel si la cea ce este adevarat cea ce este frumos si chear daca multe peroane o sa zica ca ink visez si nu m-am maturizat prefer sa cred ca cel care este langa tine are un motiv destul de bun sa raman si ca toate sunt daca nu roz macar cu tente care sa ne faca viata de cuplu frumoasa.Poate ca atracti si nebunia care exista la inceput dispare dar mereu este inlocuita cu altceva ,ceva mai frumos care se numeste INCREDERE/RESPECT/DRAGOSTE .......sau de ce nu toate la un loc.Dragele mele viata nu este asa cum o credeam cand eram mici dar are parti buna.Nu poti sa judeci 1000 de barbati dupa faptele unuia,nu cred ca este o gena care se mosteneste la toti ,nu trebuie ca noi cele care am cunoscut partea asta a vietii sa descurajam sau sa ,, marcam,, gandirea celor care deabea cunosc fiorii dati de un sarut sau promisiunea facuta de un baiat ..............se pierde increderea si se merge pe ideea de ce sa stau cu o pers cand in fond si la urma urmei o sa ma insele .......

    0
    0

  • tina pe 19 Mai 2009, 15:04
    nota 11

    un articol f pertinent...bravo!

    0
    0

  • Valentina pe 19 Mai 2009, 14:25
    Un articol praf

    Cel mai mult m-a enervat pasajul ca toti barbatii sunt infideli si ca trebuie sa te resemnezi.Cea mai mare imbecilitate pe care am auzit-o vreodata.In primul rand nu vad de ce sa te multumesti cu asa ceva...mai bine singura decat sa-ti amarasti viata aiurea pt ca oricum nimeni nu-ti ridica statuie daca faci asta.Ii dau dreotate Cameliei si tind sa cred ca acest articol a fost facut de o duduie care frecventeaza soseaua de centura sau vreun bordel.Adica daca un barbat din viata mea si-a batut joc de mine inseamna ca eu tre sa devin usuratica si sa-i raspund cu aceeasi moneda?A-si demonstra ca sunt mai proasta ca el daca m-as preta la asa ceva.Exista oameni care nu se pot abtine si inseala pt k au probleme de personalitate dar exista si oameni seriosi si angrenati in realitate fara sa viseze la printi sau printese dupa caz.E perfect adevarat k flacara de la inceputul relatie nu mai e la fel in timp dar ramane repesctul intre cei doi si asta ii face sa mearga mai departe si in plus daca nu te mai atrage un om poti sa ii spui fara sa umblii cu siretlicuri de genul asta.Infidelitatea pt mine reprezinta un act de lasitate si de iresponsabilitate si deci daca esti un om cu capul pe umeri nu vei recurge la asa ceva iar daca tot creierul tau e in chiloti vei face ceea ce judeca acel creieras pt k altul nu ai.:))

    0
    0

  • Daniela pe 19 Mai 2009, 13:35
    Bravo, Camelia!

    Ma bucur ca mai exista, printre noi, si femei precum Camelia. Vorbele tale, draga mea Camelia, parca ar fi scrise de mine insami... Si-n plus mai ai si nume de floare. Precum se spune, "nimic nu-i intamplator pe lume". Imi place sa cred ca "omul tau drag" (sot/iubit/partener) stie ce are langa el! Doamne ajuta!

    0
    0

  • Camelia pe 19 Mai 2009, 12:51
    Pueril

    Articolul porneste de la premisa ca „toţi bărbaţii sunt porci” şi că toţi, mai devreme sau mai târziu, te vor face sa suferi. Oricât de mult te-ar iubi omul de lângă tine, tot te va înşela la un moment dat! Dacă e să ne luăm după regula asta, ca să fim corecte, ar trebui să spunem şi că „toate femeile sunt...”, nu? Eu sunt de părere că fiecare creşte cu propriul sistem de valori, fiecare are propriile principii şi sunt convinsă că sunt bărbaţi, şi încă nu unul, care chiar daca se mai uită în stânga, dreapta, NU înşală şi nici nu sunt tentaţi de asta. Nu sunt cu toţii imaturi! Mai sunt şi oameni care sunt conştienţi de ce au acasă, chiar şi după 10 ani de căsnicie, mai sunt oameni care nu au probleme la „mansardă”, care se cunosc şi se acceptă cum sunt şi nu simt nevoia să caute pe-afară ce le lipseşte în primul rând la ei înşişi. De ce subestimăm aşa de mult demnitatea şi moralitatea, omul nu este făcut doar din instincte, nu putem folosi ca scuză „selecţia naturală”, să nu uităm că cei care înşală de obicei fac tot posibilul să nu facă copii, nu se gândesc deloc la conservarea speciei, fiind total egoişti. De ce să mă trezesc gândindu-mă la fraza "Barbatul lângă care m-am trezit in dimineaţa asta este doar unul din ceilalti barbaţi alături de care mă pot simti la fel de bine!"? În primul rând, dacă aleg să mă trezesc alături de cineva, acel cineva trebuie să fie foarte special şi să fiu legată sentimental de el, neavând cum să fie oricine. În al doilea rând, dacă nu sunt fericită cu el, NU mă mai trezesc cu el! De ce să faci compromisuri în viaţa personală? Este cert că pasiunea nu durează o veşnicie, dar nu cred că într-un cuplu solid ceea ce rămâne este doar „toleranţă” şi „simpatie”! Iubirea poate căpăta şi alte forme, la fel de valoroase şi de frumoase ca şi pasiunea, dacă nu chiar mai mult de atât. „Bărbaţii nu se schimbă”? De ce să vrei să schimbi pe cineva? Dacă îl iubeşti, îl iubeşti şi îl înţelegi aşa cum e el, cu calităţi şi defecte. Ce, tu eşti cumva perfectă? Fiecare trebuie să aibă propria personalitate. Subiectele tratate în articol sunt prea pueril abordate ca să pot să cred că au fost realizate de psihologi!

    0
    0

  • Eva pe 19 Mai 2009, 10:44
    Adevarul

    Foarte PROST comentariu.!!!.....Dar de noi(femeile) de ce nu scrieti ADEVARUL,,ca se stie ff bine ca;Barbatii nu fac nimic ,pana nu le dam noi,cu buna INTENTIE,apa la moara (ca doar nu ne inseala cu "frigiderul",..).!...si noi suntem mult mai INFIDELE si NESTATORNICE in dragoste !!!..In timp ce un barbat inseala o data ,,,,femeia inseala de cel putin 2-3 ori....!!!...Deee asa se intapla la noi,Hotul striga Hotul !!!!

    0
    0

  • miki pe 19 Mai 2009, 09:17
    barbatii..vestic niste "copii mari"

    Eu as fi adaugat inca multe "adevaruri"probate.. Oricum, articolul cuprinde cele mai importante situatii de viata.... F bun...Mi-a placut.

    0
    0

  • hihihi pe 19 Mai 2009, 09:16
    bun si pt alea mai "batrane"

    chiar si pt cele cu "experienta" e bina sa mai revizuiasca fiecare din punctele astea. foarte concludente!

    0
    0

  • bianca ion pe 19 Mai 2009, 07:35
    aaa

    cel mai frumos articol pe care l-am citit in ultimul timp.si f interesant, chiar ai de invatat din el.felicitari pt autororul articolului.tine-ti-o tot asa

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod