Transformare incredibilă: Cum arată Heidi Klum înainte şi după machiaj

Vedeta în vârstă de 41 de ani nu publică doar poze în care are un look impecabil. Ea a postat două imagini care demonstrează ce pot face un make-up artist şi un hair stilist.

Starurile obişnuiesc să-şi aleagă cu mare grijă cele mai frumoase imagini, în care arată perfect, şi să-şi creeze astfel o imagine falsă. Dar Heidi Klum e "din alt aluat": foarte sigură pe ea, nu are nimic de ascuns în privinţa aspectului fizic şi nu are nicio problemă în a arăta aşa cum este ea de fapt.

Recent, supermodelul a făcut o demonstraţie elocventă asupra transformării sale, de la un look obişnuit, "fără îmbunătăţiri", la cel pe care îl vedem în şedinţele foto sau pe podiumul de prezentare.

Heidi a postat pe contul său de Instagram două fotografii care arată cât de mult contează munca unui make-up artist şi a unui hair stilist. Ea a denumit simplu pozele - "before" şi "after @lindahaymakeup @brentlawler", în semn de recunoştinţă pentru munca make-up artistei Linda Hay şi hair-stilistului Brent Lawler.

Diferenţa este imensă: Heidi trece de la aspectul unei femei obişnuite, mamă a patru copii, cu părul ud pieptănat pe spate, care îi conferă o notă severă, la cel al unei "regine a frumuseţii", cu părul strălucitor şi rebel, plin de volum, acoperindu-i ochiul stâng, şi cu machiajul care îi accentuează trăsăturile, Heidi dă senzaţia că în imagini vedem duuă persoane diferite.
Capacitatea sa de a se transforma atât de mult la nivel vizual este o calitate foarte apreciată de designeri, scrie cotidianul britanic Daily Mail, pentru că aceştia îi pot folosi toate valenţele, în funcţie de conceptul creaţiilor lor.

Faptul că Heidi Klum arată foarte bine la 41 de ani a generat o problemă neaşteptată anul trecut, când afişele unei campanii publicitare pentru un brand de produse electronice, a cărei protagonistă era modelul german, au fost interzise de autorităţile din Las Vegas, pe motiv că imaginile sunt "prea sexy" pentru a fi afişate în public.

Reclamele, care prezentau unele dintre cele mai populare produse ale brandului de produse electronice Sharper Image, conţineau imagini în care Heidi Klum apărea sumar îmbrăcată sau chiar goală, alături de sloganuri cu tentă sexuală, precum "Ce-o ţine ocupată, la duş, pe Heidi Klum?" ("What keeps Heidi Klum busy in the shower?") şi "Ce o stârneşte pe Heidi Klum?" ("What turns Heidi Klum on?").

Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.
16 Aprilie 2015