Starurile obişnuiesc să-şi aleagă cu mare grijă cele mai frumoase imagini, în care arată perfect, şi să-şi creeze astfel o imagine falsă. Dar Heidi Klum e "din alt aluat": foarte sigură pe ea, nu are nimic de ascuns în privinţa aspectului fizic şi nu are nicio problemă în a arăta aşa cum este ea de fapt.
Recent, supermodelul a făcut o demonstraţie elocventă asupra transformării sale, de la un look obişnuit, "fără îmbunătăţiri", la cel pe care îl vedem în şedinţele foto sau pe podiumul de prezentare.
Diferenţa este imensă: Heidi trece de la aspectul unei femei obişnuite, mamă a patru copii, cu părul ud pieptănat pe spate, care îi conferă o notă severă, la cel al unei "regine a frumuseţii", cu părul strălucitor şi rebel, plin de volum, acoperindu-i ochiul stâng, şi cu machiajul care îi accentuează trăsăturile, Heidi dă senzaţia că în imagini vedem duuă persoane diferite. Capacitatea sa de a se transforma atât de mult la nivel vizual este o calitate foarte apreciată de designeri, scrie cotidianul britanic Daily Mail, pentru că aceştia îi pot folosi toate valenţele, în funcţie de conceptul creaţiilor lor.
Faptul că Heidi Klum arată foarte bine la 41 de ani a generat o problemă neaşteptată anul trecut, când afişele unei campanii publicitare pentru un brand de produse electronice, a cărei protagonistă era modelul german, au fost interzise de autorităţile din Las Vegas, pe motiv că imaginile sunt "prea sexy" pentru a fi afişate în public.
Reclamele, care prezentau unele dintre cele mai populare produse ale brandului de produse electronice Sharper Image, conţineau imagini în care Heidi Klum apărea sumar îmbrăcată sau chiar goală, alături de sloganuri cu tentă sexuală, precum "Ce-o ţine ocupată, la duş, pe Heidi Klum?" ("What keeps Heidi Klum busy in the shower?") şi "Ce o stârneşte pe Heidi Klum?" ("What turns Heidi Klum on?").