Tocuri înalte și confortabile: Gwen Stefani lansează colecția de pantofi pentru toată ziua

Artista în vârstă de 44 de ani, însărcinată pentru a treia oară, a creat o linie de încălțăminte ieftină și practică.

Gwen Stefani a lansat o colecție de pantofi ieftini, dar practici și cu stil. Artista, însărcinată cu al treilea copil, a colaborat cu retailerul ShoeDazzle.com pentru noua linie de accesorii, care include și genți, informează cotidianul britanic Daily Mail.

"Adevărata provocare este să găsești un pantof care să arate sexy și care să aibă o înălțime confortabilă și cred că am reușit asta cu sandalele. Încerc să fac pantoful perfect pe care să-l puteți încălța toată ziua", a explicat ea.

Vedeta în vârstă de 44 de ani care s-a remarcat și în domeniul designului vestimentar este obișnuită să poarte tocuri înalte și nu a renunțat la încălțămintea sexy nici în perioada sarcinii.



Cu prețuri cuprinse între 69,95 și 110,95 de dolari, colecția lansată de Gwen Stefani include șapte genți și 24 de perechi de pantofi și sandale, al căror stil oscilează între "pop, punk, tribal și street", elemente transpuse din stilul vedetei, care a devenit foarte popular, scrie ziarul britanic.



"Am dorit să fac ceva care să arate foarte bine, la o calitate înaltă, dar pe care să v-o puteți permite.

Asta a fost o mare provocare", a explicat Gwen.

Inițiativa ei survine după ce mai mulți designeri celebri, dar și vedete internaționale, precum Sarah Jessica Parker și Kate Moss, au lansat colecții cu prețuri reduse.

Stefani a recunoscut că n-a fost deloc ușor să învețe să creeze accesorii. "Să vezi o schiță și apoi să încerci să o vizualizezi cum s-ar concretiza până la final și cum va arăta pe picior nu este un lucru ușor", a spus ea.

Gwen Stegani are, însă, o experiență bogată în lumea modei. Ea a pătruns în arta creației vestimentare în 2002, când a lansat o linie de accesorii, în colaborare cu LeSportsac. Doi ani mai târziu, ea și-a lansat propriul brand, L.A.M.B, iar atunci pasiunea ei s-a dezvoltat.

Cât privește poșetele pe care le-a creat acum, Gwen a dorit să ofere o paletă largă de opțiuni.

"Am dorit ca ele să poată fi luate oriunde și oricine să găsească ce dorește", a explicat ea.



Deși nu era atrasă de ideea de a căra tot timpul o geantă cu ea, Gwen Stefani mărturisește că a descoperit, pe la 30 de ani, utilitatea și frumusețea acestor accesorii. Ea a explicat și de ce gențile pe care le-a lansat sunt mai casual decât pantofii: "Îmi place ca geanta să fie mai ușoră și să fie utilă ca un rucsac."

Accesoriile nu sunt singura atracție a vedetei. Pe lângă viitoarele colecții pe care le va lansa sub brandul său, L.A.M.B, Gwen colaborează cu OPI, Burton și DWP, și va lansa și o linie de produse din denim, împreună cu un expert al acestui material, Michael Glasser.

Cum reușește ea, cu o familie care e pe cale să se mărească și cu o intensă activitate muzicală, să mai aibă timp și pentru modă? "Habar n-am", spune amuzată Gwen.

"Motivul pentru care am lansat L.A.M.B. și toate colecțiile a fost pentru că întotdeauna am avut visul ăsta, să lucrez acasă, unde am acest studio, iar copiii să se joace în jurul meu", a explicat solista.



Gwen Stefani, a cărei sarcină se apropie de termen, așteaptă un băiețel. "Eram pregătită să predau coroana (băieţelului său în vârstă de şapte ani, Kingston, n.r.), dar cred că sunt încă regină în casă. E băiat (...)", a scris ea pe platforma Instagram.

Cântăreaţa mai are doi copii cu soţul ei, muzicianul britanic Gavin Rossdale, cu care s-a căsătorit în 2002: Kingston, în vârstă de şapte ani, şi Zuma, în vârstă de cinci ani.

Gwen Stefani a devenit celebră ca solistă a trupei No Doubt, în 1990, iar printre cele mai renumite piese ale sale se numără "Just a Girl" şi "Don't Speak".

 

Foto: Hepta, AFP/Mediafax

Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.
28 Februarie 2014