Cel mai recent album al artistei, compus în întregime de ea, e o premieră pentru INNA și pentru piața muzicală autohtonă. Iar dacă spunem că e cel mai răcoritor album al verii, nu greșim cu nimic, pentru că noul album lansat de INNA e disponibil, începând cu luna iulie, exclusiv pe dozele de Coca-Cola Zero Zahăr.
Nu, nu e nicio eroare aici: noile piese ale artistei pot fi ascultate dacă ai aproape telefonul mobil și o doză de Coca-Cola Zero Zahăr. Scanează doza cu aplicația Shazam și vei auzi în difuzor Locura, Si, Mama, La Vida sau Iguana. Cumpără toate cele 4 doze diferite și întreg albumul e al tău: îl poți pune pe repeat oricând îți dorești.
Campania de promovare este una inedită, iar concertul de lansare nu a făcut excepție: fanii INNEI nu au avut nevoie de clasicul bilet și nici nu au fost nevoiți să se deplaseze spre o sală de concerte pentru a-l urmări. O simplă scanare a dozei de Coca-Cola Zero Zahăr cu Shazam le-a garantat accesul, în ziua evenimentului, la un live session exclusiv.
Noul album al INNEI se găsește în toate orașele țării și înregistrează deja vânzări de zeci de mii de exemplare.
Inovația muzicală a verii este rezultatul colaborării dintre INNA și Coca-Cola, începută în 2018, când artista a devenit imaginea brandului Coca-Cola Zero Zahăr.